انتشار فیلم رقص سرباز اسرائیلی در کنار زن اسیر فلسطینی خبرساز شد + ویدیو

انتشار فیلم رقص سرباز اسرائیلی در کنار زن اسیر فلسطینی خبرساز شد

انتشار این فیلم با واکنش شدید مقامات فلسطینی همراه بوده است

ارتش اسرائیل می گوید که مشغول بررسی یک فیلم ویدیویی است که ظاهرا در آن یک سرباز اسرائیلی، در حال رقصیدن در اطراف یک زن فلسطینی دیده می شود که دست و پا و چشم هایش بسته است.

این فیلم کوتاه ویدیویی ابتدا دو سال پیش روی سایت اینترنتی یوتیوب قرار گرفت و پس از پخش شدن از شبکه خصوصی کانال ۱۰ تلویزیون اسرائیل در روز دوشنبه این هفته، توجه عمومی را بیش از پیش به خود جلب کرد.

این مرد اسرائیلی که با لباس فرم ارتش اسرائیل در فیلم دیده می شود، عینک آفتابی به چشم زده و با آهنگی که ریتم عربی دارد در اطراف یک زن به ظاهر فلسطینی می رقصد.

این فیلم که کمی بیشتر از یک دقیقه است با عنوان "سرباز اسرائیلی تروریست عرب را دستگیر می کند" در سایت یوتیوب بارگذاری شده است.

مقامات فلسطینی در واکنشی سریع به این موضوع، آن را "توهین شدید به شان و احترام زنان" توصیف کرده اند.

دفتر سلام فیاض، نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطینی در بیانیه ای اعلام کرد: "این فیلم نمایشگر ذهن بیمار اشغالگران است. این موضوع تنها محدود به این مورد خاص نیست".

این فیلم ویدیویی در شرایطی منتشر می شود که تنها شش هفته پیش، انتشار چند عکس توسط یک سرباز زن اسرائیلی که او را در حال لبخند زدن به زندانیان فلسطینی که چشم هایشان بسته شده بود نشان می داد، واکنش های بسیار تندی را در پی داشت.

خبرنگار بی بی سی در کرانه باختری می گوید احتمالا این ویدیو در پی انتشار یافتن عکس های این سرباز زن اسراییلی، اکنون و پس از دو سال مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است.

ارتش اسرائیل در آن زمان این عکس ها را "مایه شرم" نامید و هم زمان مقامات فلسطینی هم آن ها را "تحقیر آمیز" دانستند. اما این سرباز زن اعلام کرد که متوجه نمی شود چرا باید انتشار این عکس ها تا این حد حساسیت ایجاد کند.

در بخش دیگری از بیانیه منتشر شده از سوی دفتر سلام فیاض آمده است: "با پیدایش رسانه هایی نظیر یوتیوب که کار کردن با آنها بسیار آسان است، حقایق در مورد فرهنگی که قصد تحقیر فلسطینیان را دارد بیش از گذشته نمایان می شود. سربازان اسرائیلی تحت تاثیر سیاست فراگیری در ارتش این کشور هستند که به گونه ای رفتار می کند که گویی بالاتر از قانون و ارزش های انسانی است".

ارتش اسرائیل هنوز واکنشی در مورد انتشار فیلم جدید منتشر شده نشان نداده است.


جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.

https://www.youtube.com/watch?v=C_lSk1Wp_24

khosh bavar - ایران - کرمان
احمق همه جا پیدا میشه, از بسیج ال ساندیسی بگیر تا این سرباز مطرب. از احمقینژاد و بوش نژادها بگذریم ! بتازهگی رابی ( اخوند یهودی ) فتوای سکس به سربازان یهودی اهدا کرده, که سربازها , اگر صلاح میدانند, با اسرا سکس داشته باشند ??!! حماقت تحت عنوان دین, حد و مرز نداره !!
چهار‌شنبه 14 مهر 1389

z.e.molla - ایران - ایران
دارن کمکمک از کفتاران گمنام ملاعلیگیتور چیزهایی رو یاد میگیرن.
چهار‌شنبه 14 مهر 1389

فراز_نروژ - نروژ - تونسبرگ
در کهریزک خبر ها خیلی داغتر از این بود .منتظر درآمدن فیلم های موبایل کهریزک باشید.
چهار‌شنبه 14 مهر 1389

togyan - انگلیس - لندن
khosh bavar - ایران - کرمان . در تائید دیدگاه و نظر شما اضافه میکنم که رژیم ایران و اسرائیل لازم و مکمل همدیگر هستند. هر کدام از این دو برای ادامه و بقای خود به دیگری نیازمند هست. انچه که مسلم هست این که. سرمایه های ملی ایران باید به یغما برود, جوانهای با استعداد ایرانی باید کتک بخورند و روانه زندانها و جوخه های اعدام شوند. و کشورهای غربی باید به بهانه ترس از ایران یا اسرائیل به کشورهای عربی اسلحه بفروشند.
چهار‌شنبه 14 مهر 1389

mehrnoosh - ایران - اهواز
این فیلم هیچیش مشخص نبود! اون شخص هم کاملا پوشیده بود معلوم نبود زنه یا مرد و اون مردهم اصلا معلوم نبود واقعا اسرائیلی باشه یا فلسطینی واسه بدنام کردن اسرائیل! من که هیچی از این فیلم سردرنیاوردم!؟
چهار‌شنبه 14 مهر 1389

زنده باد آزادی - ایران - اهواز
اما انصافا قشنگ قر میده خودمونیم.تازه جهنمشون این فلسطینیها
چهار‌شنبه 14 مهر 1389

saman-uae - امارات - دبی
چنان بلایی سرت در بیاد که به ..بیافتی . مردک احمق
چهار‌شنبه 14 مهر 1389

مستانه شرق - المان - هایدلبرگ
ایا عربها با اسیر زن اسراییلی چه میکنند انها هم فقط میرقصند.
چهار‌شنبه 14 مهر 1389

سید ابوالقاسم واعظ - اندونزی - جاکارتا
هیچ کجای دنیا سرباز جماعت عقل درستی نداره. یوتیوپ های سربازهای ایرانی را ببینید تا حرفم را تصدیق کنید.
چهار‌شنبه 14 مهر 1389

esfahan_20 - ایران - اصفهان
خوب رقصید.این فلسطینیها را باید از........اویزون کرد.
چهار‌شنبه 14 مهر 1389

ehsan_2nd_time - یوکی - لندن
اینا کنار اسیرهاشون می رقصند. بسیجی های ما هم مردم کشور خودشون رو می گیرن و با باتوم ازش پذیرایی می کنن! ای کاش بسیجی ها کمی رقص از این اسراییلی یاد می گرفتند
چهار‌شنبه 14 مهر 1389

amir pishro - ایران - تهران
هندونه که از عقب نیسان بیفته کف آسفالت را دیدی؟ همن جور تیکه پارتیم!!. خوش باشید
چهار‌شنبه 14 مهر 1389

sankari - فنلاند - تامپره
دوتا حکومت دینی منحط در دنیا وجود دارد که باید محو ونابود و یا اصلاح بنیادی ساختاری و اساسی شوند.جمهوری اسلامی ولایت قلابی فقیح و حکومت بی منطق ودینی اسرائیل.این حکومتها منشا تمامی اختلافات ومشکلات جهان هستند.
چهار‌شنبه 14 مهر 1389

mashady - انگلیس - منچستر
حیوان بی شخصیت مست بود انگار ولی کاری نکرد فقط رقصید دیگه
چهار‌شنبه 14 مهر 1389

AFGPersian - سوئد - مالمو
لعنت خدا بر اسرائیل
چهار‌شنبه 14 مهر 1389

hassan5 - ایران - تهران
اگر بدختره تجاوز میکرد تازه میشد کهریزک
چهار‌شنبه 14 مهر 1389

arya.sn - مالزی - کوچینگ
یکی نیست به این عربای حرومزاده بگه شما وقتی به ایران حمله کردین با اثرای زن ایرانی چی کار می کردین !!!! یا گذشتگانه شما به بهانه گسترش اسلام با اثرای جنگی چی کار می کردن؟؟؟؟ کاشکی اونا هم مثل این سرباز فقط میرقصیدن که روحیشون عوض بشه نه اینکه نصل کثیفشونو گسترش بدن!!!
چهار‌شنبه 14 مهر 1389

omid norway - نروژ - اسلو
پست فطرت کثیف از حق این حیونها همون هیتلر میومد
چهار‌شنبه 14 مهر 1389

raha1984 - المان - هامبورگ
وای که رقص قشنگی ! شاید شماها بتونین تقاص ماها رو از این عربهای پابرهنه بگیرد که به غیر از بدبختی وتوحش چیزی برای ایران به ارمغان نیاوردنند!
چهار‌شنبه 14 مهر 1389

porharfi - هلند - آرنم
ای بابا ! از جنگ و جنگنده های درگیر جنگ ..چی انتظاری دارید؟؟جوانان هم سنش در کشور های ..برابر ِ کشورش...مشغول تفریح و سرگرمی با زن و دختر. از کافه روزانه گرفته تا کافه بامدادان..! "اینها از خردسالی در افکار ِ سربازی. اجباری !وبسیاری هم در کابوس مرگ هستند..! عربها "....حالا واسه یه رقص ساده ...اَلَم...بالا بردند..!
چهار‌شنبه 14 مهر 1389

حامیان موسوی - امارات - دبی
خداییش کلی خندیدم
چهار‌شنبه 14 مهر 1389

shireen - انگلستان - لندن
نمی گم کار درستی کرده ولی از تجاوز و یا باتوم زدن به سر و کله اش که بهتره. کاری که هموطنان انتظامی و غیر انتظامی سر مردم معترض درآوردند!!!
چهار‌شنبه 14 مهر 1389

baran shomal - نروژ - اسلو
من میگم عقل این حکمو نمی کنه واسه نشون دادن رقص خودشونو خراب کنند چشو اون که بسته معلوم نیست کی هست اینم که عینک زده من میگم این کار این ارازل جمهوری اسلامی است از این ولدزنا ها هر چی بر میاد این یک مدرک بی اساس و مسخره نیست و خیلی مرموز
چهار‌شنبه 14 مهر 1389

anika - ایران - بیجار
بی شعور احمق
چهار‌شنبه 14 مهر 1389

خانه به دوش - سوئد - استکهلم
واقعا شرمباد هر کسی که این فیلم ساختگی مزخرف را برای. انگولک فلسطینی ها پخش میکند اونهم در این زمان حساس که حرف از صلح بین اسراییل و فلسطینیان است. این مزدور هر که هست از وطنفروشهای رژیم اشغالگر. ایران است اما واقعا هر انسان عاقلی این سیاه بازی را باور نمیکند
چهار‌شنبه 14 مهر 1389

poriyaye_vali - قطر - دوحه
فلسطینی جماعت هرچی بسرش بیاد نصف حقشه...یه مشت تخمه سگ دزد مال مردم خور
چهار‌شنبه 14 مهر 1389

SarayeAzadi - انگلیس - لندن
این ویدیو چنانچه واقعیت داشته باشد مایۀ شرم و ننگ است. به نظرم مردم و دولت اسرائیل باید این عمل غیر انسانی رو محکوم کنند. انچه که برای من سواله این است که چرا حالا در شرایط مذاکرات صلح دو طرفه میان دولت اسرائیل و حکومت خودگردان فلسطین این ویدیو رو نشون میدن؟؟؟!!! مسلم است که گروه های تندرو و خشونت گرا از هر دو طرف سعی دارند مذاکرات صلح دو دولت رو به بن بست برسانند. امیدوارم هر دو دولت بتوانند بر این موانع غلبه کنند. اگر دولت اسراییل به طور جدی مسیر مذاکرات صلح رو دنبال کند و بتواند به موفقیت برساند,پیروزی بزرگی برای دولت و مردم انساندوست اسرائیل خواهد بود. وقتش رسیده که هر دو ملت بزرگ اسراییل و فلسطین زندگی در زیر سایۀ صلح و آرامش که از حقوق اولیه ی انسانی آنهاست رو شروع کنند. به امید آن روز
چهار‌شنبه 14 مهر 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
خل و چل همه جا هست چه اسرائیل چه هر خرابشده ای..ولی جو گیر نشوید اولا به ما چه مربوط ثانیا فاجعه در ایران است که نه تنها به زن و دختر زندانی تجاوز می کنند بلکه از مرد هم نمی گذرند..در تابستان 67 هزاران جوان اعدام شدند اخرینش کشته شدن 100 جوان در تابستان گذشته///سنگسار و قطع دست و پا کجا و رقصیدن این سرباز دیوانه به کجا...حال باز مشاطه گران اسلام ننگین می ایند و شروع به ماست مالی جنایات دینشان و اگراندیسمان این حادثه.
چهار‌شنبه 14 مهر 1389

klopatra7 - آلمان - دوسلدورف
آخه آدم انقد احمق اینها کم دشمن دارن این کارها رو هم میکنند و فیلم میگیرند. بگذریم از اینکه این کار به خودی خود از طرف هر کسی که انجام بشه زشته. اینجوری دارن یک اسیر را مسخره و تحقیر میکنن. این همون ضرب المثله که یه دیوونه یه سنگ میندازه که صد تا آدم عاقل نمیتونن در بیارن حالا باید از فردا سیاستمدارهاشون این کار بچه گانه اینو رفع و رجوع کنندو انتری نژاد هم که منتظر همین چیزهاست
چهار‌شنبه 14 مهر 1389

kaweh2009 - کانادا - تورنتو
اصلا معلوم نیست این واقعی هست یا نه اون زن واقعا یک زن فلسطینی هست?? شاید حزب الله درست کرده .. اینقدر زود جو گیر نشید..
چهار‌شنبه 14 مهر 1389

اتیلا - ژاپن - توکیو
إز اینگونه شوخی ها و فیلمبرداری همه جای دنیا مرسوم است !!،مخصوصاً ادای اسامه بلادن را از همه بیشتر در میارن و فیلم میگیرن !!!؟ این فیلم هم شوخی بیش نیست و آن خانم یا آقا فلسطینی نیست
چهار‌شنبه 14 مهر 1389

dokhtare koorosh - امارات - دوبی
مستانه شرق - المان - هایدلبرگ به سبک بسیجیا بهش تجاوز میکردن
چهار‌شنبه 14 مهر 1389

ContractorQatar - قطر - دوحه
حرومزاده تر از فلسطینی از مادر نزاده!! توشون یه آدم سالم پیدا نمیشه. همشون دزد و نامرد و پست و بیشرف و بی وجدان و کلاهبردار و خائن و دروغگو و عوضی و غیر قابل اعتمادن. مصری ها که به بیشرفی و دودره بازی مشهورن جلوی این پفیوز ها فرشته اند. این حروم لقمه ها اینجا زیادن و همشون هم میلیونرن ولی دریغ از یه حواله یک دلاری به فلسطین!! همه سرمایه شون رو میبرن دوبی و لبنان و اردن و اسپانیا. اولین کسی که اینجا سرم کلاه گذاشت یه فلسطینی بود اونم کلاهی که تا مدتها به عنوان شلوارک هم ازش استفاده می کردم بعدا فهمیدم سر برادر بزرگتر و پدرش هم کلاه گذاشته و رفته اردن. من این پفیوزها رو خوب میشناسم هر بلایی که اسرائیلی ها سرشون بیارن حقشونه!
چهار‌شنبه 14 مهر 1389

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
به درک که چه میان اسراییلیها و فلستینی ها میگذرد. اینها هزاران سال است که دارند همدیگر را میکشند. هر چه باشد این رفتارها در فرهنگ اصیل ایرانی ناپسند است.
چهار‌شنبه 14 مهر 1389

bluestar - ایران - تهران
رقصیدن که چیز بدی نیست. ولی دم اون یکی سرباز اسراییلی گرم که از این یکی فیلم گرفته و تو یوتیوب انداخته. خوب زیرآب همکارش رو زده
پنج‌شنبه 15 مهر 1389

katrina - اسکاتلند - گلاسگو
درودبرملت اسرائیل ..چه رقصی بود کلی خندیدم این اشغالهاحقشون هست دشمن, دشمن مادوست ماست پس زنده باداسرائیل .
پنج‌شنبه 15 مهر 1389

arashfarnod - کانادا - ونکور
لطفا خیلی شرافتمون و غیرتمون را خرج این سرباز اسرائیلی نکنیم اگر این ویدئو صحنه سازی نباشه این سرباز کار اشتباهی کرده ولی توی این پنجاه شصت سالی که اسرائیل و فلسطین با هم جنگ دارند چند مورد تجاوز از سرباز اسرائیلی به زن فلسطینی یا عرب تا حالا شنیده اید؟ولی در یک سال و در یک مکان (کهریزک) 38 مورد نجاوز ثبت شده که شکایت کرده اند.حالا چند تا هستند که شکایت نکرده اند نمی دانم. بی شرمتر ,بی رحمتر و کثیف تر از این حکومت در جهان وجود ندارد. سگ اسرائیلی از این بسجیها و نیروی انتظامی و.....با شرفتر است.اگر اسرائیلی جنایت می کنه به هم وطن خودش که تجاوز نمی کنه.(البته این عمل با هر انسانی وقیحانه و حیوانی است) اگر کرده بفرمائید همه بفهمند.
پنج‌شنبه 15 مهر 1389

perspolisi - استرالیا - سیدنی
مقامات فلسطینی در واکنشی سریع به این موضوع، آن را "توهین شدید به شان و احترام زنان" توصیف کرده اند, یکی‌ به این فلسطینی‌ها بگه مگه زنان در اسلام ‌شان و احترام دارن.
پنج‌شنبه 15 مهر 1389

iranazadiran - ایران - تهران
عجب قشنگ میرقصه. به نظرم اینگونه توهین بهتر از تکه پاره کردن یکدیگر است هر چند که توهین به هر شکلش زشت است حتی این رقص قشنگ. ای کاش ساندیس خوران ما حداقل هنر این سرباز رو داشتن تا به جای تجاوز کردن به زن و مرد در زندان و شکنجه دادن با مواردی که برای خودشان مورد استفاده قرار گرفته . از سوی خانوادهایشان در کودکی یا نوجوانی . و دیگر شکنجه های روحی و جسمی دیگر حداقل رقصیدن بلد بودند و برای شکنجه معترضین جلویشان جفتک چارکوش مینداختند. چون حمار که غیر از عرعر و جفت زدن کار دیگری بلد نیستند. فلسطینیها هم بسیار بیخود کردند چگونه اینجور جاها تیتیش مامانی میشند و به پر قباشون بر میخوره اما رفتار رژیم کثیف خامنه ای را که سنگ اونا رو به سینه میزنه و ضحاک وار خون جوانان و مردم ما را می نوشد هیچ اعتراضی نمی کنند. احتمالا بزرگترین شکنجه این است که قر تو کمر اون بنده خدا گیر کرده و نمیتونه جلو نامحرم برقصه. همه چی بازی و مسخره شده.
پنج‌شنبه 15 مهر 1389

ukguy4u - بریتانیا - لندن
از رقص پسره معلومه عربه اینم از کارهای فلسطینی هاست برای به بن بست رسوندن مذاکرات صلح
پنج‌شنبه 15 مهر 1389

irany awareh - سوید - استگهلم
این زن که مانتوی ایرانی تنشه
پنج‌شنبه 15 مهر 1389

oghab - فنلاند - هلسینکی
موسی قوم خودش را نفرین کرد .چون حرومزاده هستند .وبه زودی خواهید دید که چه بلائی سر این قوم حروم خواهد امد .
جمعه 16 مهر 1389

katrina - اسکاتلند - گلاسگو
oghab - فنلاند - هلسینکی-توچی مطمئنی .... ?
شنبه 17 مهر 1389

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.