درخواست حکم اعدام برای حسین درخشان

 
درخواست حکم اعدام برای حسین درخشان

برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که دادستانی تهران برای حسین درخشان تقاضای  اعدام کرده ولی قاضی هنوز حکمی صادر نکرده است.

پیشتر برخی از سایت‌های اینترنتی از درخواست حکم اعدام برای این وبلاگ‌نویس ایرانی که از حدود دو سال پیش در بازداشت به سر می‌برد، خبر داده بودند.

  در همین زمینه، رادیو فردا، تایید این خبر را از یک منبع آگاه گرفته است، با این حال هنوز هیچ مقامی در جمهوری اسلامی درباره این خبر اظهار نظر نکرده است.در اوایل مرداد ماه سال جاری گزارش‌هایی در باره برگزاری جلسه دادگاه رسیدگی به اتهام‌های حسین درخشان، منتشر شده بود.آقای درخشان در مهر ماه سال ۱۳۸۷ پس از بازگشت به کشور بازداشت شد.وی که علاوه بر تابعیت ایران، شهروند کانادا نیز محسوب می‌شود، در مدت حضور خود در خارج از کشور به اسرائیل نیز سفر کرده بود که گفته می‌شود، از جمله اتهام‌های وی «ارتباط با اسرائیل» است.علیرضا جمشیدی، سخنگوی وقت قوه قضاییه جمهوری اسلامی، در دی ماه سال ۱۳۸۷ با تایید خبر بازداشت حسین درخشان، اتهام وی را «توهین به مقدسات» اعلام کرده بود.همچنین «تبلیغ علیه نظام» از دیگر اتهام‌های مطرح شده علیه حسین درخشان به شمار می‌آید.هر چند برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که حسین درخشان در بند دو الف سپاه در زندان اوین نگهداری می‌شود، اما از هنگام بازداشت این وبلاگ‌نویس اطلاعات چندانی در باره وضعیت وی و نیز محل نگهداری‌اش منتشر نشده است.در اواخر سال گذشته خورشیدی عذرى کیارش‌‌پور، مادر حسین درخشان با انتشار نامه‌ای سرگشاده خطاب به صادق لاریجانى، رییس قوه قضاییه جمهوری اسلامی، خواستار تعیین تکلیف پسرش شده بود.مقام‌های قضایی جمهوری اسلامی تاکنون از اظهار نظر صریح درباره پرونده حسین درخشان و اتهام‌های وارده علیه وی خودداری کرده‌اند.این در حالی است که در اوایل سال گذشته خورشیدی، محمود احمدی‌نژاد، رئیس  جمهور ایران از طریق رئیس وقت دفتر خود از سعید مرتضوی، دادستان وقت تهران،‌ خواسته بود، حسین درخشان از «کلیه آزادی‌ها و حقوق قانونی برای دفاع از اتهامات» وارد شده به خود بهره‌مند شود.

oghab - فنلاند - هلسینکی
امیدوام که قاضی حکم اعدام صادرنکنه چون بسیار ناعادلانه وتحقیرامیز برای دستگاه حکومتیست.
سه‌شنبه 30 شهریور 1389

شکلات - ایران - تهران
طفلی به نام شادی، دیریست گم شده ست، با چشم های روشن براق،با گیسویی بلند به بالای آرزو،هر کس ازو نشانی دارد ما را کند خبر، این هم نشان ما : یک سو خلیج فارس ، یک سو خزر
سه‌شنبه 30 شهریور 1389

sam2009 - آلمان - آمدن
به باور من آقای حسین درخشان یا کاملا دیوانه است یا عامل نفوذی پاسداران اسلام ضد بشر میباشد چطور ممکن شخصی در مدت اقامت خود در خارج به اسرائیل سفر کند و دوباره به ایران مراجعت نماید حتی خود بهائیان و یهودیان ایرانی از مسافرت به اسرائیل واهمه دارند و درصورتی به اسرائیل مسافرت میکنند که قصد بازگشت به ایران را ندارند
سه‌شنبه 30 شهریور 1389

سید ابوالقاسم واعظ - اندونزی - جاکارتا
حسین زنده از زندان خارج نخواهد شد حال چه اعدامش کنند و چه در زندان بلایی سرش بیاورند چون می دانند او اگر یک روز هم از زندان آزاد شود فوری از کشور خارج می شود و تمام شکنجه هایی که در زندان به او داده اند تا گردانندگان سایت های سکسی و سیاسی را معرفی کند را مو به مو شرح خواهد داد. جالب است بدانید پدر و مادر حسین درخشان از حامیان برجسته انقلاب اسلامی از روز نخست تا کنون بوده و مدت ها با خامنه ای رفت و آمد خانوادگی داشته اند و حتی صیغه عقد حسین درخشان را خامنه ای شخصا خوانده است. واقعا یک انسان چقدر می تواند نامرد باشد... فردی که با نزدیکترین دوستان و هوادارانش چنین رفتاری را دارد، ماجرای واجبی دادن به سعید امامی هم مثل رفتارش با خانواده درخشان است، و ما چه بیجا از او توقع رفتار انسانی با مخالفینش را داریم.
سه‌شنبه 30 شهریور 1389

zartusht67 - المان - فرانکفورت
بدبخت ها از سایه خودشان هم میترسند مثل اب خوردن بدون محاکمه حکم اعدام صادر میکنند تف تو روی کثیفتان که برای شهوت و حکومت کردن بر ایران جان انسانهای بیگناه که هیچ به ناموس خودتان هم رحم نمیکنید به شماها حرامیان میشود گفت هیچی ندار و خوک کثیف
سه‌شنبه 30 شهریور 1389

kharabati انگلیس بیرمئگام - انکلیس - بیرمنگام
خوب شد این دو کلمه رو یاد گرفتید /تبلیغ علیه نظام و توهین به رهبری یا انتری به همین سادگی جوان مردمو میکشید.مرگ بر خامنه ایی از خدا میخوام جوان هاتون جلوی چشمهاتون پرپر بشوند تا بفهمید جوان مردمو کشتن چه دردی داره.
سه‌شنبه 30 شهریور 1389

kian ahvaz - ایران - اهواز
یه ضرب المثل معروف هست که میگه سر بی گناه پای دار میره ولی بالای دار نمیره..ولی حکومت به اصطلاح اسلامی حتی ضرب المثل ها رو هم عوض کرده و ثابت کرده که فقط سر بی گناه ست که بالای دار میره ...خمینی خمینی ننگ به نیرنگ تو....خون جوانان ما می چکد از چنگ تو......
سه‌شنبه 30 شهریور 1389

surena1611 - آلمان - اشتوتگارت
به امید آزادی این هموطن و تمام زندانیان عقیدتی و سیاسی. مرگ بر خامنه ای و مزدوران جنایتکارش(منظورم ساندیس خورهای گدا گشنه نیست. فقط جنایتکارها!!!)
سه‌شنبه 30 شهریور 1389

Black Chador - امریکا - ولدن
اگر ارتبات با اسرائیل جرمی هست که اعدام لازم داره پس چرا علی چکه ای و بقیه اخوندهایی که دوران جنگ با عراق سر کار بودند و مرتب برای معامله خرید اسلحه و الات جنگی با اسرائیلی ها حتی در خود خاک اسرائیل ملاقات میکردند هنوز زنده هستند?
سه‌شنبه 30 شهریور 1389

Azadikhah - هلند - تکسل
دولت از این ننگینتر و بزدل تر ایران تا حالا نداشته!درود بر حسین درخشان
سه‌شنبه 30 شهریور 1389

Black Chador - امریکا - ولدن
surena1611 - آلمان - اشتوتگارت . همین ساندیس خورهای گدا گشنه بودن که اجازه کودتادر موقع انتخابت را به علی چکه ای دادن. اخ برسرشون که ناموسشون برای شکمشون فروختند.
سه‌شنبه 30 شهریور 1389

Larkiden - لوکزامبورگ - لوکزامبورگ
sam2009 - آلمان - آمدن . دوست گرامی لطف کنید و در مورد آخری که عنوان کردید کمی بیشتر مطالعه کنید.. بهاییان از رفتن به اسرائیل بهیچ عنوان هراسی ندارند.. دلیل آنهم اینکه ایشان هرگاه به ایران مراجعه کنند؛ چه به اسرائیل سفر داشته باشند و چه نداشته باشند با دو اتهام مواجه میشوند. همکاری و جاسوسی برای اسرائیل و تبلیغات برای دیانت ظاله .... برای این حکومتی که اکنون در ایران هست بهیچ عنوان نیازی به وجود مدرک برای اعدام و یا حبس های طولانی مدت نیست. کما اینکه هفت تن از بهاییان داخل ایران به جرم واهی درمعرض حبس های طولانی قرار گرفته اند
چهار‌شنبه 31 شهریور 1389

Larkiden - لوکزامبورگ - لوکزامبورگ
Black Chador - امریکا - ولدن . دوست گرامی یکی از اهداف بحث هایی که دراینجا یا در هر گروهی چه اینترنتی و چه دور هم میشود بنظر من روشن کردن همدیگر وآگاهی دادن لایه های مختلف اجتماعی میباشد و یکی از کلیدی ترین موارد برای پیشرفت آینده ایران بیرون کشیدن عوام مردم ناآگاه ایران از منجلاب نادانیست که این حکومت در طی این دوران بر مردم تحمیل کرده.. درضمن خود ما نیز هر آن نیازمند بازبینی و اندیشه دوباره و کندوکاو درون خودمون هستیم و نباید خود را آگاه از همه چیز بدانیم. ما هم بیشک زمانی از روی نا آگاهی کارهایی انجام دادیم که پس از چند گاهی پی به اشتباه خود بردیم.. اینجور نیست؟.
چهار‌شنبه 31 شهریور 1389

massoudoslo - روژ - اسلو
وای بر ملتی که خون جوانانش را در بطری ولایت میکند ....وای بر امتی که خون جوانانش را میریزد برای حرف و حدیث پیران بی مصرف و به درد نخور...وای بر ملت ایران امروز که جان و خون در اون ارزشی کمتر از یه سلام و صلوات رهبروقیح داره . ایران مرد وقتی که برای اولین بار در ایران مثل این جوانان نفله شدند. چه روحانیت و قداستی سیاستهای این رژیم دارد که جوانان اینچنینی ان را به چالش کشیده اند !!!؟ .
چهار‌شنبه 31 شهریور 1389

Black Chador - امریکا - ولدن
Larkiden - لوکزامبورگ - لوکزامبورگ . بله کسانی که اجازه دادن خمینی کثافتانقلابشون رو بدزده اشتباه کردند و خیلی زود فهمیدن که چه کلاه اسلامی بافته شده بسرشون رفته. اون اشخاص کسانی بودن که خودفروشی نکردنومن مشکلی باهاشون ندارم. ولی در این دورو زمان که وسایل اطلاعاتی زیاد همه جای ایران هست فقط خودفروشها طرفدار رژیم دیکتاتوری علی چکه ای هستند.
چهار‌شنبه 31 شهریور 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
Black Chador - امریکا - ولدن . دوست عزیز انقلاب دزدیده نشد بلکه این شانه خالی کردن از زیر بار مسئولیت است بله وقتی خمینی اشغال در پاریس بود گفت///با حجاب کاری نیست..کمونیستها ازادند...من یک روحانی هستم و جای من در قم/// اما از اولین روز ورودش تکلیف را روشن کرد /ج.اسلامی نه یک کلمه کم نه بیش// اعدامهای بی محاکمه شروع شد و همین انقلابیون برای اعدام هر بیگناه و گناهکاری هورا کشیدند و تائید!! حتی برای اعدام فرخرو پارسای به جرم وزارت اموزش و پرورش در زمان شاه فقید///در دادگاه به این بانوی فرهیخته تهمت فاحشگی زده شد و همین انقلابیون شما خفه خون/// بیشتر مطالعه کنید انقلاب از پاریس با افسار غرب رهبری شد تا امروز.این حقیقت است و روند 30 ساله ی دکترین سیاسی انقلابیون این را ثابت کرد- خود دانید.
چهار‌شنبه 31 شهریور 1389

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.