ویشگاهی : با ماهی ۲ هزار دلار حاضر نشدم به تیم ملی کاراته قطر بپیوندم

 
با ماهی 2 هزار دلار حاضر نشدم به تیم ملی کاراته قطر بپیوندم

قهرمان کاراته جهان گفت: سال 2002 رئیس فدراسیون قطر از من خواست با ماهی 2 هزار دلار برای تیم ملی آنها مبارزه کنم؛ اما نپذیرفتم.

جاسم ویشگاهی  اظهار داشت: در آن سال در مسابقات غرب آسیا به میزبانی کویت توانستم یک طلا، یک نقره و یک برنز در 2 وزن برای ایران کسب کنم و عنوان فنی ترین کاراته کار را نیز به خود اختصاص دهم. همه حریفان را زیر یک دقیقه با 8 امتیاز شکست دادم.

وی ادامه داد: در همان زمان رئیس فدراسیون 3 کشور خواستند تا با مبالغی بالا برای تیم های ملی آنها مبارزه کنم. قطر ماهی 2 هزار دلار برایم در نظر گرفته بود و اعلام کرد که اگر بتوانم مدال طلای جهان را کسب کنم یک میلیون دلار می دهد.
قهرمان جهان تاکید کرد: در آن زمان 18 سال داشتم؛ اما حتی حاضر نشدم چنین خبری را به برادرم بگویم. آنقدر به کشورم عشق داشتم که فقط می خواستم با نام ایران مدال بگیرم و هیچوقت حاضر نیستم برای کشور دیگری مبارزه کنم. اگر هم به تیم کشور دیگری (باشگاهی) بپیوندم هرگز مقابل ایران قرار نخواهم گرفت. ویشگاهی که مدتی مربیگری تیم ملی جوانان سوئد را برعهده داشت، خاطرنشان ساخت: در آن زمان هم به من پیشنهاد شد تا ملیت این کشور را پذیرفته و برای آنها مبارزه کنم. طبعاً موقعیت کشوری مثل سوئد با آذربایجان خیلی متفاوت است؛ اما باز هم قبول نکردم. وی درباره مصدومیت خود گفت: از ناحیه کشاله عضله پشت ران پا دچار مصدومیت هستم به همین دلیل نتوانستم به ترکیه اعزام شوم تا زیر نظر دکتر رازی به کارهای درمان خود بپردازم.از فردا تمرینات کششی خود را آغاز می کنم و امیدوارم که به زودی کاملاً بهبود پیدا کنم. قهرمان بازی های آسیایی با اشاره به اینکه برای گوانگجو مشکلی نخواهد داشت، افزود: این دوره از بازی ها شرایط سخت تری نسبت به گذشته دارد. قبلاً کومیته در 5 وزن برگزار می شد که اکنون 4 وزن شده است. قزاقستان، ازبکستان و ... که قبلاً زنگ تفریح بودند خوب سرمایه گذاری کرده اند. ویشگاهی یادآور شد: در دوره گذشته در وزن 75- کیلوگرم مدال طلا گرفتم؛ اما امسال در یک وزن بالاتر شرکت خواهم داشت. شناختی از حریفانم ندارم، برایم فرقی نمی کند که با چه کسی روبه رو شوم باید حتماً آنها را شکست دهم. امیدوارم بتوانم بازگشت موفقیت آمیزی داشته باشم و با مدال طلا از دنیای قهرمانی خداحافظی کنم

svenskpojke - سوئد - یمتلند
برای مردم ایران اری ولی برای دولت ایران خیر ولی کسانی که روحیه ی وطن پرستی داشته اند کنار گذاشته خواهند شد
دوشنبه 29 شهریور 1389

alireza.ch - سوییس - نواتل
توخیلی مردی جاسم. من اگر بودم...
دوشنبه 29 شهریور 1389

شمبلیله - انگلیس - لندن
جاسم ابای بچه بندر پهلوی امیدوارم همیشه موفق باشی یاد اون روزها بخیر تو باشگاه پاس شهربانی ....جونی کوجایی که یادت بخیر :(
دوشنبه 29 شهریور 1389

dokhtare_ariaei - ایتالیا - میلان
نظری ندارم
دوشنبه 29 شهریور 1389

Pezhman - اتریش - وین
پیروز باشی.
دوشنبه 29 شهریور 1389

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.