سرلشگر صفوی: ناوهای آمریکا در تیررس ایران هستند

سرلشگر صفوی: ناوهای آمریکا در تیررس ایران هستند

شناورهای ایران در خلیج فارس

مردمک : سرلشگر یحیی رحیم صفوی از فرماندهان سپاه پاسداران، به آمریکا هشدار داد که ناوهای آمریکایی در تیررس نیروهای ایرانی هستند.

یحیی رحیم صفوی، مشاور ارشد رهبری در امور نیروهای مسلح است که در پی شدت گرفتن تهدید حمله هوایی به تاسیسات هسته‌ای ایران، واکنش نشان داده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرلشگر یحیی رحیم صفوی در نماز جمعه امروز تهران (27 شهریور) اعلام کرد: هر ناو آمریکایی در تیررس موشک‌های ساحل به دریای نیروهای مسلح ایران است.

جریان‌های حامی اسرائیل در هفته‌های گذشته، به ویژه پس از راه‌اندازی نیروگاه هسته‌ای بوشهر، پیشنهاد حمله به ایران را به طور جدی مطرح کرده‌اند، اما از سوی دیگر برخی تحلیلگران بین‌المللی می‌گویند که اسرائیل فعلا دست به چنین کاری نمی‌زند.

با این حال، مقام‌های جمهوری اسلامی به ویژه فرماندهان نظامی ارتش و سپاه پاسداران، واکنش‌های تندی به تهدیدهای دولت اسرائیل و حامیان جنگ در آمریکا برای حمله نظامی احتمالی به خاک ایران نشان می‌دهند.

پیش‌تر, آیت‌الله علی خامنه‌ای رهبر جهموری اسلامی، تهدید نظامی آمریکا علیه ایران را «حماقت» خوانده و هشدار داده بود: همه بدانند اگر این تهدید عملی شود میدان مقابله ملت ایران فقط منطقه ما نخواهد بود بلکه این مقابله، میدان گسترده‌تری خواهد داشت.

سپاه پاسداران نیز با انتشار بیانیه‌ای در ماه مرداد گذشته، اعلام کرده بود که در صورت «تهدید عملی دشمنان»، منافع آنها را در هر نقطه دلخواه هدف می‌گیرد و به طور همه جانبه آماده «رویارویی سخت» با حمله نظامی احتمالی آمریکا و اسرائیل است.

در یک واکنش دیگر، علی شادمانی رئیس اداره عملیات ستاد کل نیروهای مسلح، نیز روز 26 مرداد، در مقابل تهدیدهای مقامات آمریکایی و اسرائیلی علیه ایران، هشدار داد که ایران در نخستین واکنش به هرگونه حمله احتمالی، تنگه هرمز را خواهد بست.

اکنون مشاور نظامی آیت‌الله خامنه‌ای، با اعلام این که «65 درصد نفت دنیا در منطقه خلیج فارس است»، به طور غیرمستقیم به آمریکا و دولت‌های غربی هشدار می‌دهد که در صورت حمله نظامی به ایران، حوزه‌های نفتی آنها مورد هدف قرار خواهد گرفت.

سرلشگر صفوی، فرمانده پیشین سپاه پاسداران با اشاره به تلاش آمریکا بر کسب تسلط هژمونیک بر جهان بعد از سقوط شوروی گفت: آمریکایی‌ها در پی تسلط دادن فرهنگ لیبرال دموکراسی خود بر جهان و سلطه اقتصادی در دنیا بودند و امروز تنها فرهنگی که در برابر فرهنگ لیبرال دموکراسی ایستاده، فرهنگ اسلام ناب محمدی است.

وی درباره حضور نیروهای آمریکایی در افغانستان و «مقاومت» مردم این کشور در برابر آنان گفت: همانگونه که افغان‌ها، قوای اشغالگر انگلیس و شوروی را از کشور خود بیرون کردند، شکستی بالاتر از آن در انتظار قوای اشغالگر کنونی در افغانستان است.

سرلشگر صفوی که در آستانه سالگرد آغاز جنگ ایران و عراق، سخن می‌گفت، «ایجاد الگوی جدید مبارزه با قدرت‌های بزرگ، تاسیس مکتب مقاومت اسلامی در منطقه، تدوین استراتژی دفاع همه جانبه، بیداری جهان اسلام و تثبیت قدرت ایران در معادلات امنیت منطقه خاورمیانه» را از نتایج جنگ ایران و عراق برشمرد.

مشاور رهبری در امور نیروهای مسلح ضمن اشاره به «ائتلاف جهانی علیه ایران» در جنگ ایران و عراق، دولت‌های عربستان و کویت را متهم کرد که هزینه جنگ دولت عراق را پرداخت می‌کرده‌اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به ماجرای قرآن سوزی در آمریکا، آمریکایی‌ها را متهم کرد که در «این جریان، گول صهیونیست‌ها را خوردند». وی همچنین ادعا کرد که « چه بسا صهیونیست‌ها حاکم بر آمریکایی‌ها باشند».

چندی پیش یک کلیسا در شهر گینزویل ایالت فلوریدای آمریکا، طرح آتش زدن قرآن را در روز 11 سپتامبر مطرح کرد اما به دنبال بالا گرفتن اعتراض‌های مسلمانان از نقاط مختلف جهان، وی از اجرای این طرح منصرف شد.

سرلشگر صفوی همچنین خواهان ایجاد سازمان‌هایی بین‌المللی و «فراگیر» شد که بتوانند ملت‌ها را علیه این «حرکت زشت» آمریکایی‌ها به حرکت درآورند.

Larkiden - لوکزامبورگ - لوکزامبورگ
تیر رس بودن که شرط نیست .. هروقت تیر خور شدند اونموقع درسته. درضمن شما که ظاهرا سالیان ساله که میدونید در تیر رس هستید که زیرزمین حفاری کردی و راه درست کردید برای خائنه ای؟؟؟؟. از ترس فریاد نمیترسم سردادید هیولاهای کاغذی
شنبه 27 شهریور 1389

1k adame sadegh - کانادا - تورنتو
اخه یکی نیست بگه مورچه چیه که کله پاچش چی باشه
شنبه 27 شهریور 1389

ekman - ‫ایران - شیراز
‫امیدوارم که هیچوقت چنین اتفاقی رخ ندهد،خاطرات بد جنگ ۸ساله با عراق هنوز فراموش نشده،هر چند که امثال آقای صفوی اولتیماتوم میدهند که ما چنین و چنان خواهیم کرد ولی تسلیحات و مهمات ما در مقابله با آمریکا و اسرائیل و طرفدارانشان محدود است و اگر جنگی دراز مدت رخ دهد مردم مثل دوران جنگ با عراق بسیج نخواهند شد و نیروهای سپاه و بسیج که هنگام صلح به جان ملت خودشان می افتند هنگام جنگ با بیگانه تنها خواهند ماند.
شنبه 27 شهریور 1389

Black Chador - امریکا - ولدن
شبه قبل از حمله به بسیجی های بیمخت لوبیا گرم بده.
شنبه 27 شهریور 1389

aghle kol - ایران - تهران
اصلا تو بگو تو سنگ انداز. اگر مردی و بچه همان پدر اولی هستی. زر زر نکن .تیرت رو بنداز. ما راضی اونا هم راضی خدا هم راضی. گور پدر ناراضی.
شنبه 27 شهریور 1389

tiger.man - بریطانیا - گیلفورد
میدان مقابله ملت ایران فقط منطقه ما نخواهد بود بلکه این مقابله، میدان گسترده‌تری خواهد داشت. همین جمله رقابت کشورها برای خرید تسلیحات رو تشدید میکنه، واقعا حماقت تا این حد که ارتش امریکا را با ارتش عراق وجنگ با امریکا را با جنگ با عراق مقایسه می کنند، در هر صورت اگر در جنگ با عراق قربانیان اصلی مرز نشینان بودند اینبار قربانیان تمام ملت هستند. واقعا حماقت ادمی تمامی ندارد بخصوص اگر عامل این حماقت خودخواهی وخودمداری وغرور وخودبینی بیجا یاشد.
شنبه 27 شهریور 1389

tiger.man - بریطانیا - گیلفورد
نیروی هوایی ایران به دلیل فرسودگی ناوگان هواییش( 90% هواپیماها ساخت 1971 می باشند ) درحال حاضر از ضعیف ترین نیروهای هوایی منطقه می باشد، نیروی دریایی شاید وضعیت بهتری دارد اما بهیچ وجه نمی تواند با نیروی دریایی امریکا مقاومت کند، نیروی زمینی که معلوم الحال است و اعتیاد در میان سریازان وظیفه وکادر بیداد می کند، واقعا اینها با چه می خواهند جلوی ارتش امریکا را بگیرند؟؟؟؟!!!!!!!1
شنبه 27 شهریور 1389

کلاغ سیاه - ایران - تهران
این مردک با این همه پک و پز هنوز نمیداند که تمام خاک ایران در دسترس هواپیماهای روی این ناو ها هست .8سال با اون همه تجهیزات و نیرو های مومن از پس عراق بر نیامدیم حالا کل منطقه را ناز میدهیم . وای که نشئگی تریاک چه توهماتی که ایجاد نمی کند .
شنبه 27 شهریور 1389

tiger.man - بریطانیا - گیلفورد
شاید برگ برنده ایران توان موشکی است که با بستن تمام راهها چاشنی های انفجاری و سوخت موشک ( بخصوص سوخت جامد ) وموتور موشکها که از کره شمالی خریداری می شود دیگر راهی برای ورود به ایران ندارد واگر هم وارد شود با توجه به اینکه تکنولوژی کره در واقع تکنولوژی دهه 90 چین است در استفاده در جنگ با امریکا چندان کاربرد ندارد. نتیجه : ...
شنبه 27 شهریور 1389

Pezhman - اتریش - وین
بادمب شیر بازی میکنند.
شنبه 27 شهریور 1389

alexxx - اتریش - وین
بهتر نیست بگین در تیررس ناوهای امریکا هستیم? کسی نمیدونه منظور از عنوان کردن این قایق موتوری در ابهای خلیج فارس چیه ? ولی بعید نمیدونم اگر عرصه بهشون تنگ بشه, این احمقای وحشی و بی عاطفه از ترس جونشون مثل صدام تاسیسات نفتی منطقه را به اتش بکشن.  
شنبه 27 شهریور 1389

h.k - دانمارک - اودا
خسته شدم از بس درمورد ایران وامریکا شنیدم.البته نظرمن ازخیلی پییش این بود.دوستان لطفان شمااگرنظری دارید.بنویسیدخیلی تشکرمکنم.بیخودی دلتان راخوش نکنید.حکومت کثیف اخوندی یکی ازنوکران امریکا درمنطقه پردرامد خاورمیانه است.حکومت پنهانی ایندوکشورکه طراح هستند.وحکومتهای ظاهرکه مجری هستند.البته درتمام حکومتها ,,برنامه هارا حکومت پنهان طراحی میکند.,,تازمانی که این اعراب بدبخت نفت دارند. و برای تعطیل نشدن کارخانه های این,,بیشرفها,,امریکاواروپائیان که طبق جلسات دولتهای ,,مخفی اشان,,گشورهای عقب افتاده ذهنی را بین خود تقسیم کرده.وبرای فروش محصولات,,ادوات جنگی ,هواپیما,تانک,هلی کپتر, و هزاران نوع دیگر,,این اخبارها,,دودوزه بازیهاادامه دارد.چون کشورهای افریقا بیشتر کرسنه اند.اروپای شرق فقیرند,,بنا براین ایران را خطرناک جلوه دادن و عربها راترساندن.تنها راهکار است.این بازی ارباب ونوکران عواقب بیشماردیگری نیز به دنبال خواهدداشت.که ازهمه مهمتر نگه داشتن ملت خاورمیانه درفقرفرهنگی درشرایط ملت بادید حق بجانب به دولتشان نگاه میکنند که بزرگترین بدبختی ملتهاست,,فقرفرهنگی
شنبه 27 شهریور 1389

h.k - دانمارک - اودا
واینجاست که امریکاهزینه میکند.در ایران تامرگ برامریکا بگویند.وسیاستمداران یاخفه یاتنهازحمت حمل کتابهاراکشیده اند.یارشوه گرفته خیانت مکنند.کاش ملت ایران در هفتاد ملیون درهراستان یک دکتر اعلمی داشتند.جنگ ایران وعراق,ودرتعادل نگهداشتن ان.دستورحمله به کویت ومرا دعوتکن به کویت,,حمله به عراق ,,ایجاد طالبان ,ووووووو هموطنان عزیز اگرنظریه من اشتباه است بگوید.خوشحال میشوم.وازمسولین سایت سپاسگزارم. درضمن اقای اعلمی راجزشنیدن چند سخنرانی که موجب خواندن نظریاتش درسایت ایشان هیچگونه اشنایی ندارم.چون من چندسالی است که درایران نیستم.اگراشتبایی رخ داده امیدوارم مرا ببخشید.
شنبه 27 شهریور 1389

h.k - دانمارک - اودا
درنتیجه امریکابهترین ارباب حکومت ملایان.,ودیگرحکومتهای مرتجع منطقه .وجنایتکارترین حکومت برای ملت دنیاست.حمله ایی هم درکارنیست ونخواهد بود. واین خبرها فقط خوراک رادیو,تلویزیونها وفروش روزنامه برای گمراه کردن ملتهاست.وهمه به نوعی درخیانت شریکند.
شنبه 27 شهریور 1389

zamanphp - ایران - اصفهان
اگه به حرف توی کفتار باشه که باید بگم کل ایران تو تیررس آمریکا هست
شنبه 27 شهریور 1389

haghighatgo - آلمان - برلین
میگم ها از وقتی که چارلی چاپلین و لورل و هاردی نیستند که مردم رو بخندونن..این ریشو تو این قایق پلاستیکی ها که یه موتور چینی هم داره دارند حداقل سربازهای امریکائی تو ناوهای جنگی رو می خندونن که اونم کلی نعمته براشون ..این سربازهای امریکائی بیچاره ها باید ماها در این ناوهای جنگی "هیولاهای آهنی بزرگ شناور " زندگی کنند تا دوره از مرخصی شون برسه .بازی های کامپیتری و اینترنت و تلویزیون دیدن و بیلیارد و فوتبال دستی بازی کردن هم دیگه مزه نمی ده..خیلی خوشحال میشن و قاه قاه می خندند که چارلی چاپلین های ریشوی احمدی نژاد با لباس های غلط انداز ارتشی براشون تاتر رو آبی بازی می کنند...ببین ببین فرانک ..اونجا رو. بازم قایق پلاستیکی اومد چند تا بسته سیگار و..چند مجله پلی بوی...براشون بنداز...چند روز پیش هم همین ریشی ها اومدند آشغال غذای آشپزخونه تو کشتی رو بردند ...جون تو فرانک هر دفعه کلی می خندیم !!!. .
شنبه 27 شهریور 1389

ساعت 12 - ایران - تهران
ناوهای آمریکائی در تیر رس تیر کمانهای ایرانی هستند ، خدا چقدر اینها ابلهند.
شنبه 27 شهریور 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
این دیوانگان فکر کرده اند امریکا گنجشک و اسلحه های اسقاطی روسیه تیرکمان!!!!اشغالها با تشنج و جنگ زنده اند باز بدنبال بحرانی دیگر وقتی خمینی بی پدرتان با تحریک شیعیان عراق صدام دیوانه را به جان ایران انداخت چه شد جز مرگ و ویرانی/ شما که با کور و کچلهایتان در خانه تمر گیدید و کودکان را با کلید بهشت روی مین فرستادید.
شنبه 27 شهریور 1389

zartusht67 - المان - فرانکفورت
اگر وجود داری بزن گ...زیادی نخور جنایت کار دزد و خانواده دزدترت که در اصفهان امپراطوری درست کردید
شنبه 27 شهریور 1389

surena1611 - آلمان - اشتوتگارت
این هم نوعی تبلیغ برای تولیدکننده های سلاح در امریکاست تا کشورهای منطقه سلاح بیشتری از آمریکا بخرند. متاسفانه سود ناشی از این تبلیغات فقط تو جیب شرکتهای غربی و مزدورهای حاکم در ایران میره و ملت ایران از این تبلیغات فقط فقر و قربانی شدن نسیب شون میشه.
شنبه 27 شهریور 1389

iranprotect2011 - ایران - ایران
به گزارش خبرگزاری مهر، سرلشگر یحیی رحیم صفوی در نماز جمعه امروز تهران (27 شهریور) اعلام کرد :. یکی نیست به این فسیلی که این مقاله رو نوشته بگه بابا 27 شنبه است... از کی تا حالا تو ولایت شما شنبه ها نماز جمعه میخونن ... تمام مقالاتتون از اینجا معلوم مبشه که دروغه...........فسیلهای باستانی
شنبه 27 شهریور 1389

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.