فیروز آبادی: کل اسرائیل در تیررس ایران است

فیروز آبادی: کل اسرائیل در تیررس ایران است

امیدواریم مجبور به زدن دیمونا نشویم

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بابیان اینکه امیدواریم نیازی به مورد هدف قرار دادن نیروگاه هسته ای رژیم صهیونیستی نباشد گفت: هیچ نقطه از اسرائیل نیست که در تیررس تجهیزات ما نباشد.

سردار سرلشکر بسیجی دکتر سید حسن فیروزآبادی در گفتگو با مهر در حاشیه برگزاری مراسم راهپیمایی روز قدس تهران، مذاکرات سازش را بی فایده دانست و گفت: این مذاکرات چیز جدیدی نیست.وی تاکید کرد: صهیونیست ها ، فلسطینی ها را از خانه های خود آواره کرده اند و سرزمین آنان را به عنوان وطن خود معرفی می کنند و این رژیم غاصب صهیونیستی ماموریتش این است که نگذارد مسلمانان با یکدیگر متحد باشند و از نعمت های خدادادی بهره ببرند.فیروزآبادی طرح سازش را طرحی شیطانی عنوان کرد و گفت: مسلمانان باید مراقب این طرح ها باشند.وی با اشاره به دیدگاههای امام راحل پیرامون مسئله فلسطین تاکید کرد: مسئله فلسطین همچنان برای مسلمان یک مسئله اساسی است.فیروزآبادی افزود: مردم فسطین مظلوم و به بند کشیده هستند و حقوق بشر و حقوق بین الملل پیرامون مردم فلسطین به کلی نادیده گرفته شده است.وی گفت: خانه های فلسطینی ها توسط صهیونیستی ها با خاک یکسان می شود اما امروز مردم دنیا این حقیقت را دریافته اند که صهیونیست ها جنایتکارند.رئیس ستاد کل نیروهای مسلح افزود: سازش یک نمایش و ظاهرکاری برای فریب افکار عمومی است.وی در رابطه با اظهارات فرماندهان نظامی آمریکا از جمله مایکل مولن پیرامون آماده بودن طرح حمله به ایران تصریح کرد: اولا نگفتند طرح حمله به ایران آماده است مقامات آمریکایی در گذشته گفته بودند طرح نظامی هم در رابطه با ایران روی میز است.آقای مایکل مولن رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح آمریکاست بعد از اینکه مقامات سیاسی آمریکا بنا گذاشتند که دیگر این حرفها را نزنند  و دیدند این حرفها بی فایده است و باعث می شود آبرویشان بیشتر برود و ساکت شدند ، مایکل مولن به عنوان رئیس ستاد مشترک ارتش آن حرف را زد.فیروزآبادی یادآور شد: این حرف یک حرف صنفی است و بالاخره رئیس ستاد ارتش اگر نگوید طرح نظامی دارد یعنی خودش بیهوده است در واقع وی یک نوع دفاع از شغل خود کرده است نه تهدید ایران.رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: خود مایکل مولن تحلیل اطلاعاتی در اختیار دارد و می داند روبرو شدن با ایران به نفع آمریکا و صهیونیست ها نیست.وی هشدار داد: در صورت حماقت آنها، مجازاتی خواهند شد که قرآن فرموده است "لهم عذاب شدید" و عذاب شدید توسط رزمندگان نظام اسلامی  و تجهیزات مدرن ایران و نیز تاکتیک های قوی نظامی ایران در انتظار آنان است.فیروزآبادی در پاسخ به این سئوال که آیا تاسیسات هسته ای رژیم صهیونیستی و این رژیم در اشراف موشکی ایران قرار دارد، بیان داشت: ما دنبال بحث های هسته ای نیستیم .رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: جنگ اتمی مصلحت هیچ کشوری نیست.وی در پاسخ به این سئوال که اگر صهیونیست ها حماقتی مرتکب شوند ایران چگونه خواهد داد گفت: ما به شکل های مختلف پاسخ آنها را خواهیم داد و آنان را تنبیه خواهیم کرد.فیروزآبادی گفت: امیدواریم نیازی به این نباشد که نیروگاه هسته ای رژیم صهیونیستی را مورد هدف قرار دهیم.رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: هیچ نقطه ای از خاک اسرائیل وجود ندارد که در تیررس تجهیزات مدرن ما نباشد.

sheyvar - ایران - تبریز
مایکل مولن اگر نگوید طرح نظامی دارد یعنی خودش بیهوده است در واقع وی یک نوع دفاع از شغل خود کرده است نه تهدید ایران . و دقیقا : . فیروزآبادی اگر نگوید طرح نظامی دارد یعنی خودش بیهوده است در واقع وی یک نوع دفاع از شغل خود کرده است نه تهدید اسرائیل . اولی را مشکوکم ولی دومی دقیقا عین حقیقت است.
شنبه 13 شهریور 1389

SATTARKHAN - کانادا - تورونتو
مگه شکمت میزاره تو جلو پاتو ببینی که میخوای اسرائیل رو هدف قرار بدی؟
شنبه 13 شهریور 1389

axlll - امریکا - سانتا مونیکا
زرششششششک
شنبه 13 شهریور 1389

bach abadan - ایران - آبادان
کافی خود گامبوتو زیر همان هواپیما بدون سرنشین ساخت خودتون و صل کنند وروی اسرائیل سقوط آزاد ول کنند تا تمام خاور میانه از بین بره !! دیگه احتیاجی هم به هدر دادن موشک بمب نسیت البته قبلش باید همه به ماسک ضد بو مجهز بشن
شنبه 13 شهریور 1389

chatoli - ایران - تهران
به گروهبان گارسیا هم سپردن که تا می تونی بلوف بزن شاید طرف جا بزنه . آخه بشکه تو شلوارتو می تونی بکشی بالا که دیمونا رو بخوای بزنی ؟
شنبه 13 شهریور 1389

soogol - نروژ - اسلو
. سردار سرلشکر بسیجی دکتر سید حسن فیروزآبادی. سردار سرلشکر بسیجی سپاهی دو پاهی یکپاهی دکتر مهندس سپهبدتیمسار فرمانده رئیس.. ستاد کل نیروهای مسلح
شنبه 13 شهریور 1389

Punisher - ایران - شیراز
هر کی میگه نون و پنیر / تو یکی برو بمیر / بوفالوووووووو
شنبه 13 شهریور 1389

mashkok - ایران - ایران
دمتون گرم که روی همه رو کم کردید
شنبه 13 شهریور 1389

ContractorQatar - قطر - دوحه
احمق کروى!! تا حالا هیچوقت به این نیز فکر کرده ای که کل ایران هم در تیررس اسرائیل است؟
شنبه 13 شهریور 1389

siamaktg - ایران - تهران
بالاخره جنگ شروع میشه ... دیر یا زود. .. اینجا دیگه جای زندگی ما نیست. من که میرم
شنبه 13 شهریور 1389

bita tehrani - کانادا - ونکوور
خوبیش اینه که تو انقدر کوچولویی که اصلا در تیررس نیستی...
شنبه 13 شهریور 1389

senator7 - آلمان - برلین
آقای امیر سردار سرلشگر جان برکف فیروزآبادی « فـــــوتــــینا ».
شنبه 13 شهریور 1389

amir pishro - ایران - تهران
زرشک
شنبه 13 شهریور 1389

naslesookhteh - ایران - تهران
راست میگه. اگه این بترکه تا خود تل آویو رو لجن برمیداره.
شنبه 13 شهریور 1389

maryam-germany-71 - المان - برلین
طبل تو خالی به معنی واقعی !! به قول المانیها فقط باد گرم!!
شنبه 13 شهریور 1389

surena1611 - آلمان - اشتوتگارت
گروهبان گارسیا . مجبوری زیاد بخوری که اینطوری هذیون بگی؟!!!
شنبه 13 شهریور 1389

afsaneh2010 - فرانسه - نیس
همون فلسطینها چشم دیدن ایرانیها را ندارند. ملت بدبخت زجر بکشند انوقت پولشون صرف ساخت و ساز برای فلسطین بشه!
شنبه 13 شهریور 1389

ukguy4u - بریتانیا - لندن
از بس پر خوری کرده دیگه عصا بدست شده .
شنبه 13 شهریور 1389

haghighatgo - آلمان - برلین
بنام خدا. آقایان ...خانم ها سلام - متن خبر اختصاصی و مهم را مربوط به گشایش خط تولید بشکه گوشتی جاندار از جنازه های گاو وگوسفند و مرغ و زباله های شهری توسط کارشناسان داخلی بعرضتان میرسانم . بامداد امروز در مراسم گشایش و راه اندازی این خط تولید به کوری دشمنان اسلام ..دکتر پروفسور و شبه میمون و دستیار امام زمان و خود رئیس شده جمهور تمام اتوماتیک آقای احمدی جنونی نژاد پس از تهنیت به مهندسان و کارشناسان مسلمان ایرانی دکمه شروع خط تولید تمام اتوماتیک بشکه فشاردادند که اولین بشکه جاندار گوشتی با کت و شلوار و دستمال گردن فلسطینی از روی تسمه تولید خارج شد! ! متخصصان و کارشناسان مسلمان بعد از طی مراسم نماز اعلام آمادگی نمودند که بشکه های جاندار گوشتی را در وزن ها وابعاد مختلف و از نوع مذکر و موئنث برای مصارف گوناگون سیاسی و دولتی ونضامی تولید خواهند کرد !! حاضرین در خاتمه این مراسم با شکوه شعار اسرائیل دلت بسوزه تو اینجوریش رو نداری سر دادند!!
شنبه 13 شهریور 1389

pelle - سوئد - استکهلم
آخه کوه ..._ تویک قدم که بر میداری یک ساعت باید به عصات تکیه بدی و استراحت کنی،تا هوا و اکسیژن موفق بشوند از آن پیچ وخم گوشتی راهی پیدا کنند تا تو بی خاصیت به زندگی کثیفت ادامه بدی. تو دیگه چرا خالی می بندی ،فکر کردی دنیا هم مثل مردم اسیر ایران هستند، بهتر است همین حالا بمیری ،تا وقت است یک مراسم عزاداری و حلوائی نصیبت بشود وگرنه ملت بزودی همگی شما را با یک سیفون به فاضلاب رهسپار میکنند.
شنبه 13 شهریور 1389

hassan5 - ایران - تهران
بی عرضه انقدر اراده نداشت که با رژیم غذائی یعنی کمتر بخورد خودش را لاغر کند بالاخره با جراحی معده و روده لاغر شد
شنبه 13 شهریور 1389

free human - المان - فرانکفورت
خئکئ خرس گاو مائه ننگ ئک مللت
شنبه 13 شهریور 1389

poriyaye_vali - قطر - دوحه
این بنده خدا یتقان زده...خوب گوریل انگوری همه دنیا در تیر رس اسرائیل وامریکاست ..مغز که به سلامتی ماکو..همش فسیل
شنبه 13 شهریور 1389

Black Chador - امریکا - ولدن
بغداد باب هم از این . خوری ها زیاد میکرد. اگر متوجه باشید هر وقت عکس این کوه تپله را میندازند نصف بالا تنه اش بیشتر جا نمیگیره. این جناب قراره سر مشق و الگوی سربازانی باشه که قراره اسرائیل و امریکارو با خاک یکسان کنند. بمب اولی باعث میشه این کوه مدفوع در مدفوع خودش خفه بشه.
شنبه 13 شهریور 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس
قیافه همسان با باطن کثیف و پر از جنایت.
یکشنبه 14 شهریور 1389

kafer=rastgo - انگلسان - چستر
یا بازی مکنم یا به هم می زنم! چنگ تنها راه فرار که براشون باقی مونده.مردم باید اینها رو غافلگیر کنند,
یکشنبه 14 شهریور 1389

Pezhman - اتریش - وین
باز این خیکی پیاز خورد.
یکشنبه 14 شهریور 1389

alexxx - اتریش - وین
فعلا که به کوری چشم شما احمقا نماینده همون فلسطین توی واشینگتون داره شامپاین و ویسکی میخوره و به هیکل بشکه ای تو می......ه! راستی از کی تو مدرک دکتر داری? اونم مثل درجه های سردار سپهبد سرلشگر تیمسار... بیمار بی ارزش بی معنی بی پایه و اساسه, نه? هی به همدیگه درجه و مدرک هدیه میکنید هان? تو رو خدا قیافه سردار سرلشگر رو نیگاه کنید. هر دشمن ضعیفی رو فقط به خنده میندازه. واسه اینا هرچی گنده تره حتما ارزشش بیشتره. مثل رون مرغ یا سیخ کباب یا پارچ دوغ و امثالهم.....!!!!!!
یکشنبه 14 شهریور 1389

zartusht67 - المان - فرانکفورت
شغل قبلی ایشان لبو فروش سر کوچه
دوشنبه 15 شهریور 1389

shahab46 - المان - هانوفر
ContractorQatar - قطر - دوحه دمت گرم خیلی قشنگ گفتی باور کن که نه این فکر را نکرده این قدر اینها احمقند
دوشنبه 15 شهریور 1389

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.