محمد سیاه: دستیار کریمی قبل از هر بازی قرص‌ها را بین بازیکنان پخش می‌کرد

محمد سیاه:

دستیار کریمی قبل از هر بازی قرص‌ها را بین بازیکنان پخش می‌کرد

هافبک فصل گذشته داماش گیلان گفت: ماده غیرمجازی مصرف نکردم، بلکه قرصی که رضا مهاجری قبل از مسابقه بین بازیکنان تیم تقسیم می‌کرد را مصرف کردم.

محمد سیاه پس از اعلام دوپینگش ،اظهار داشت: من هرگز دوپینگ نکرده‌ام. روز گذشته آخرین روز دفاعیه‌ام بود که با اعتراضی که داشتم، پرونده‌ام به شورای استیناف ارسال شد.

وی ادامه داد: وکیلم دفاعیات مربوطه را انجام داده است و شورای استیناف با جلسه‌‌ای که یک‌شنبه یا سه‌شنبه آینده برگزار می‌کند، در مورد پرونده‌ام تصمیم‌گیری خواهد کرد. هافبک داماش گیلان با اشاره به اینکه کمیته پزشکی در مورد من اعلام دوپینگ کرده است؛ افزود: من ماده غیرمجازی مصرف نکردم، بلکه آن چیزی را که رضا مهاجری قبل از مسابقه بین بازیکنان تیم تقسیم می‌کرد را مصرف کردم. سیاه با تأکید پخش قرص‌ها توسط مهاجری دستیار فیروز کریمی با اعلام اینکه از محتویات قرص مصرفی اطلاعی نداشتم، ادامه داد: قبل از بازی تمام بازیکنان تیم این قرص‌ها را مصرف می‌کردند که بر اساس قرعه‌کشی در بازی پلی‌آف مقابل نفت آبادان با گرفتن آزمایش از من در نهایت دوپینگی اعلام شدم. وی با اعلام اینکه این قرص‌ها را تنها بازیکنان فیکس تیم مصرف می‌کردند؛ تأکید کرد: محتویات قرص‌ها آرام‌بخش قوی بود که بیماران آسمی آن را مصرف می‌کنند. هافبک داماش گیلان افزود: در هنگام مصرف قرص‌ها به ما نمی‌گفتند آنها نیروزا هستند و در 20 بازی فصل گذشته چنین برنامه‌ای برای ما تکرار شد. وی با اشاره به اینکه همیشه مهاجری قرص‌ها را بین بازیکنان تقسیم می‌کرد؛ ادامه داد: در دفاعیه‌ام تمام این موارد را اعلام کردم و منتظر رأی شورای استیناف هستم. سیاه با اعلام اینکه اگر محروم شوم صد در صد از مهاجری شکایت خواهم کرد، در پاسخ به این سؤال که آیا فیروز کریمی در این اتفاق نقش داشت؛ تأکید کرد: مطمئن باشید اگر کریمی نمی‌‌خواست مهاجری چنین کاری را نمی‌کرد. این هم از بدشانسی من بود که قرعه برای گرفتن آزمایش دوپینگ به اسم من درآمد تا دوپینگی اعلام شوم. وی ادامه داد: مهاجری هنوز مدرکی مبنی بر اینکه قرص‌های مربوطه نیروزا بوده است، تحویل نداده است.

zoroye iran - اتریش - وین
تمام بازیکنان ایران دوپینگی هستند فقط بازیکنهایی محروم میشن که معروف نیستن چون صداشون رو کسی نمیشنوه و پارتی ندارن وگرنه موقعی که فیروز کریمی مربی استقلال بود به اجبار تمام بازیکنهای مواد انرژی زا تزریق میکردن ولی صداش در نیومد چون استقلاله .
چهار‌شنبه 20 مرداد 1389

shahram khosh maram - ایران - تهران
من خیلی متاسفم که دوپینگ بعد از وزنه برداری سراغ فوتبال رفته است و امیدوارم شرش از همه ورزشها کم شود. دوپینگ کردن درست مثل تقلب کردن سر امتحان هست و خلاف مردانگی و شرافت و اخلاق هست. من به شدت موافق برخورد شدید و جرایم و محکومیتهای سنگین برای کسانی که در دوپینگ دست دارند هستم . خدا رو شکر هنوز کشتی ما رو نگرفته.
چهار‌شنبه 20 مرداد 1389

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.