علی اکبر ولایتی : آماده گفت‌وگوی هسته‌ای با آمریکا هستیم

علی اکبر ولایتی : آماده گفت‌وگوی هسته‌ای با آمریکا هستیم

ایلنا: مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل در جریان سفر به سوریه گفت که ایران آماده است درباره برنامه هسته‌ای خود با آمریکا گفت‌وگو کند.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، «علی‌اکبر ولایتی» در کنفرانسی خبری در سفارت ایران در دمشق، گفت: «به‌رغم این‌که اعتقادی به دولت آمریکا نداریم، آماده هستیم با این کشور درباره برنامه هسته‌ای گفت‌وگو کنیم.»
وی ادامه داد: «ایران ملاحظاتی درباره ترکیب گروه 1+5 دارد ولی همچنان به حل مسئله هسته‌ای از طریق گفت‌وگو متعهد است.» بنا بر این گزارش، ولایتی در جریان این سفر با «بشار اسد»، رئیس‌جمهوری سوریه درباره روابط رو به رشد دوجانبه، وضعیت خاورمیانه به‌ویژه بعد از تهاجم‌های اخیر رژیم‌صهیونیستی علیه لبنان و فلسطین و تهدید پیوسته این رژیم برای کشورهای منطقه گفت‌وگو کرد. دو طرف همچنین درباره وضعیت عراق گفت‌وگو کرده و بر لزوم تشکیل دولتی که توسط مردم حمایت شده و بازتاب مثبتی در تامین امنیت و ثبات منطقه داشته باشد، تاکید کردند. بنا بر این گزارش، بشار اسد در جریان سفر «محمود احمدی‌نژاد»، رئیس‌جمهوری ایران به سوریه در ماه فوریه گذشته با وی درباره روابط نزدیک دو کشور و همچنین تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی به ویژه مسائل مربوط به عراق، تروریسم، رژیم‌صهیونیستی و جنایت‌های این رژیم علیه مردم فلسطین رایزنی کرد. در این سفر، ایران و سوریه یادداشت تفاهمی درباره حمل و نقل، ارتباطات، تکنولوژی و همکاری اقتصادی امضا کردند و همچنین قراردادهای همکاری در حوزه‌های کشاورزی، توریسم، آموزش و رسانه مورد توافق قرار گرفت.

axlll - امریکا - سانتا مونیکا
ولایتی چه سگی یه . 1000000000تا صاحب داره این مملکت
سه‌شنبه 19 مرداد 1389

surena1611 - آلمان - اشتوتگارت
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل!!!! سد علی گدا هم چه تشکیلاتی برای خودش راه انداخته!!!
سه‌شنبه 19 مرداد 1389

homa-ir - المان - ّهامبورک
اقای علی اکبر ولایتی - حالا چرا به التماس افتادید . ضربه خوردید و کمر جمهوری ولایت فقیه ات از تحریم ها شورای امنیت خورد شد . خفت بین المللی کم بود . حالا غرورتان هم خورد شد . تا چند هفته دیگر چیزهای جالبتری هم توی مغز خالیتان خواهد خورد.
سه‌شنبه 19 مرداد 1389

Black Chador - امریکا - ولدن
دو مورچه با هم جلسه داشتند.
سه‌شنبه 19 مرداد 1389

milanahwaz - سوئد - نورشاپینگ
الا....ف کردی ما رو!
سه‌شنبه 19 مرداد 1389

bidad - امریکا - اتلانتا
جواب رییس جمهورتون ندادن حالا تو خودت انداختی جلو! قابل توجه ذوبشگان در ولایت ببینید که چه ولوله ایی تو بیت رهبرتون افتاده! بعضی اوقات که سخن پراکنیهای این احمدی نژاد میبینم یاد کریم شیره ایی تو دربار ناصرالدین شاه میفتم.
سه‌شنبه 19 مرداد 1389

marsel - ایران - تهران
معلوم میشه مقام ولایت به غلط کردن افتاده که اینجوری مشاور ارشدشو واسه پیشنهاد مذاکره فرستاده!. دیدین گفتم اینا زیر بار تحریمها باردار میشن!
چهار‌شنبه 20 مرداد 1389

ساعت 12 - ایران - تهران
حالا این سگهای رژیم حول کردند یکی یکی شروع کردند به ..خوری آمریکا.
چهار‌شنبه 20 مرداد 1389

shahab46 - المان - هانور
بروح خمینی لعنت.ایران عزیز ما دست چه شکرهایی افتاده. تریاکی دو اتیشه ذغال جکسونی حالا سر از اخور بلند کرده.
چهار‌شنبه 20 مرداد 1389

کلاغ سیاه - ایران - تهران
پس مرگ بر امریکای ما چه شد که این همه دسته گل ها رو از ما گرفت . برای حفظ منافع خودتان سر سفره اسراییلی ها هم خواهید نشست . بیچاره انهایی که هنوز خر هستند و گول حرفهای شما رو میخورند
چهار‌شنبه 20 مرداد 1389

alexxx - اتریش - وین
گرچه این تحریمها فشار زیادی رو هم بر روی دوش ملت مظلوم همراه داره , ولی این دجالان میفهمند که هر جامعه ای و مملکتی باید با یک سیستم و قانون همگانی خود را با دیگر جوامع تدبیق بده. این غارتگران تازی به هیچ سراطی مستقیم نیستند , فقط حرف خودشون رو به کرسی میشونن. نه قانون بشر رو قبول دارن نه ادیان دیگه رو به رسمیت میشناسن , حتی حقوق . مردم مملکت خودشون رو هم تاراج میکنن و به ریش ملت میخندن . ولی حالا خواهند دید یک من شیر چقدر کره میده . اقایون سیاستمدار!!!  
چهار‌شنبه 20 مرداد 1389

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.