تجمع سبزهای لندن در دفاع از زندانیان سیاسی اعتصاب کننده

تجمع سبزهای لندن در دفاع از زندانیان سیاسی اعتصاب کننده

جـــرس: در ادامه حمایت های داخلی و خارجی از زندانیان سیاسی اعتصابی زندان اوین و در گرامیداشت روز خبرنگار در ایران، گروهی از سبزهای مقیم لندن، طی تجمعی مقابل سفارت جمهوری اسلامی، خواستار آزادی زندانیان سیاسی و همچنین توقف فشار و تهدید و ادامه بازداشت روزنامه نگاران دربند ایرانی شدند.


به گزارش خبرنگار جــرس، در این تجمع که بعد از ظهر روز یکشنبه، ١۷ امردادماه ۸۹، مقابل سفارت ایران در مرکز لندن برگزار گردید، تجمع کنندگان با قرار دادن ماکت یک قلم بزرگ (بعنوان نماد روزنامه نگاران) و دربند کشیدن آن با زنجیر (بعنوان حبس و بازداشت و توقیف فعالان مطبوعاتی و رسانه ها)، توجه افکار عمومی و فعالان حقوق بشری را نسبت به مسائل ایران معطوف ساختند.


حامیان جنبش سبز در لندن، همچنین با در دست داشتن تصاویر زندانیان سیاسی اعتصاب کننده در زندان اوین و فعالان مطبوعاتی زندانی، شعارهایی در حمایت از آنان و همزمان علیه دولت و نهادهای فراقانونی کشور سر داده و خواستار رسیدگی به وضع زندانیان سیاسی، آزادی فوری و بدون قید شرط آنان و همچنین برکناری و محاکمه مسببان وضع موجود شدند.


گفتنی است طی روزهای اخیر، حامیان جنبش سبز در شهرهای مختلف جهان، در حمایت از زندانیان سیاسی اعتصابی زندان اوین و خانواده های آنان، دست به روزه و اعتصاب غذا زده و همراهی خود را با جنبش درون زندان نشان داده اند.

standard - انگلیس - لندن
خدایا ما ایرانیها چه هیزم تری بهت فروختیم که این اخوندا رو به جون ما انداختی.
دوشنبه 18 مرداد 1389

sargalesh - ایران - شیراز
افرین بر همه. ولی رنگ دادن به اعتراضات مردمی نباید " دلیلی " بر این شود که اعتراضات "گذشته " که " باعث " تولد این حرکت سبز شده به فراموشی داده شه. به امید ایران ازاد در فردای نزدیک !
دوشنبه 18 مرداد 1389

kame_tanha - انگلستان - بیرمنگهام
سبز مردمی, نه سبز موسوی جنایتکار......
دوشنبه 18 مرداد 1389

naslesookhteh - ایران - تهران
standard - انگلیس - لندن. جواب سوالت: نا شکری و کفران نعمت.
دوشنبه 18 مرداد 1389

ali.tooti - سوئد - لوند
پس کجا هستن ای طرفدارای دو اتیشه نظام سلطنت چرا ساکت شدن وقت عمل که میشه هیچکدوم نیستن اهای اونای که نشستین به خیال خودتون جنبش سبز رو نقد میکنین هی نق میزنین ........
دوشنبه 18 مرداد 1389

nasle2000 - ایران - همدان
سلام به ایرانیان داخل کشور. این ایرانیهای خارج نشین وطن فروشها توجه کنن اگر قدم از قدم خطایی کنن...در هر جای دنیا که باشن توسط بسیجیان سرافراز ایران ادب خواهند شد.
دوشنبه 18 مرداد 1389

MIRZADEH E ESHGHI - آلمان - دوسلدورف
زمان ومکانی مناسب" برای آشنائی باجنس مخالف-یادی از روزهای جوانی بر باد رفته-تنوع وفرار از روزمرگی وبیکاری-بالا بردن شانس گرفتن پناهندگی در دادگاه بعدی-سبزبازی ودکتربازی وآمپول بازی!
دوشنبه 18 مرداد 1389

porharfi - هلند - آرنم
سبــــــــز " ها با انتخابِ واژه ایی به همراه سبز " کنار بودن ِ خود را از موسوی. مشخص کنید...(موسوی ریاست خود را زیر عبای دمامه روباه خامنه ای میخواهد. بنا کند...یعنی همان روزهایی که نخست وزیر بود..)
دوشنبه 18 مرداد 1389

ali.tooti - سوئد - لوند
nasle2000 - ایران - همدان تو یکی ... حتما وا همو ترقه ی که برای احمدی در کردین ماخاین همه ر ادب کنین ...
دوشنبه 18 مرداد 1389

immortal1977 - هلند - امرسفورت
MIRZADEH E ESHGHI - آلمان - دوسلدورف . منم اضافه میکنم: زمان و مکانی غیر مناسب برای مزدورای بسیجی که بدنبال همجنس خودشون هستن که برن مسجد خالی! یادی از روزهای پرخاطره تجاوز در کهریزک...تنوع و فرار از نوبت بشکه و حق ماموریت و چماق...بالا بردن شانس گرفتن صیغه برای ...از امام جمعه محل...لجن بازی و کثافت کاری و همجنس بازی همه و همه بوسیله ...دگان طرفدار جمهوری اسلامی!!
دوشنبه 18 مرداد 1389

MIRZADEH E ESHGHI - آلمان - دوسلدورف
امسفورت.دقیقا.خوب بلدی.به سر اومده حکیمه.
سه‌شنبه 19 مرداد 1389

ciooc20 - ایران - تهران
زنده باد جنبش سبز به رهبری جناب آقای موسوی درضمن سخنم به کسانیست که به آقای موسوی توهین می کنند یااینکه آقای موسوی رانمی شناسند بدون شناخت قضاوت می کنند یا اگر می شناسند خودرابه تجاهل می زنند.
سه‌شنبه 19 مرداد 1389

کلاغ سیاه - ایران - تهران
ایران همدان . فکر نمیکنی اشتباهی عضو شدی جایی که همه مخالف میگن تو ساز دیگر میزنی . چند تا لنگ و پاچه میتونی بگیری و میخواهی که بگیری ؟
سه‌شنبه 19 مرداد 1389

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.