کاریکاتور جدید خانواده درگیر - آموزشهای بابابزرگ

کاریکاتور جدید خانواده درگیر - آموزشهای بابابزرگ

خانواده درگیر 84 - آموزشهای بابابزرگ

SarayeAzadi - انگلیس - لندن
متاسفانه بیشتر نسل بابا بزرگ خشونت گرا هستند. به خاطر بدآموزی و حرکت زشت بابا بزرگ ...قهر کردم
دوشنبه 11 مرداد 1389

miniator - ایران - تهران
sarayeAzadi این سبکی که شما میگی ماله کسائی هستش که از ترس اجان به نهیلیسم پناه میبرن,جواب حکومتی که استحمارگره و وقتی دستش رو میشه,واسه باقی موندن دست به کشتار مردم ,حتی بطوره علنی میزنه,عزیز جان و اول شما بفرمائید و اینا نیست.امکان نداره بغیر از جنگ مسلحانه بتونی اینا رو مجبور به ترک قدرت کنی..اینا در طول تاریخ منتظر بودن قدرت رو از پادشاها بگیرن وبه همه چیزه مردم مسلط بشن,حالا شدن و تا همه چیز و همه کس رو نابود نکنن وتا تیغ رو روی گلوشون حس نکنن ,ول کن نیستن.پس لطفا شعر نگو و خون داده شده از مردم رو با شوخی, که نه طنزه کنایه امیزه,بی ارزش نکن .
دوشنبه 11 مرداد 1389

فرهاد V - ایران - تبریز
این بابا بزرگ منو یاد کاربر ARTEMIS-SW می اندازه چون اون هم با این شیوه داره خودشو مطرح میکنه بیچاره عقب مانده ذهنی دلم براش میسوزه .... lool
دوشنبه 11 مرداد 1389

immortal1977 - هلند - امرسفورت
فرهاد V - ایران - تبریز . چرا وقتی تو و امثال تو مثل اخوندک امیدنروژی ویا پرنده ابی از بروکسل که الان شده یاس ابی و یا هله هوله هایی مثل شماها ,وقتی دهنتون مقابل حرف و کامنت منطقی بسته میشه ,انقدر بهتون فشار میاد که براتون مثل یک عقده میشه و تا یه کامنت ابگوشتی مثل این بالایی نزارین دل همیشه کینه ایتون اروم نمیشه.همه کامنتهای بی سر و تهتو راجع به خاندان پهلوی خوندم و پی به جهالت و همچنین سن پایینت بردم تو هم مثل گاگولای دیگه که اینجا پرسه میزنن و طرفدار جمهوری اسلامی هست,هستی.تو هم جزو اون پان ترکهایی هستی که داری برای تجزیه بالا پایین میپری ولی این ارزو رو شما پان ترکها به گور میبرین.در خاتمه خدمت نا محترمت عرض کنم که ارتمیس و امثال ارتمیس اینجا تنها نیستن که بیای باز کنی و قار قار کنی.با اینکه مطمئنم شما سپاهیان سایبری مثل یه غبار روی دیوار برای ارتمیس و ایمورتالها هستین.به امید خفه شدن طرفداران جمهوری لجن اسلامی V !!!
دوشنبه 11 مرداد 1389

SarayeAzadi - انگلیس - لندن
miniator - ایران - تهران , تو حالت خوبه؟! چه کسی خون ریخته شده جوانان بیگناه رو به سخره گرفته؟! دوست محترم و دانا,آیا دفاع از جان و ناموس وطن رو می توان به بدآموزی و تف کردن ربط داد؟! ملت بزرگ و ستمدیده ما نیاز به آگاهی و درک درست دموکراسی دارند تا دوباره دچار اشتباه انقلاب شوم 57 نشوند. آیا جامعه ما درک درستی از موجودی به نام "زن" دارند؟! اگر می گویی بله - پس بفرما چرا در ایران این همه خشونت علیه زنان در محیط خانواده و کلاً محیط جامعه اعمال می شه؟! ما ایرانیان معمولا خوب حرف می زنیم اما چند درصد احتمال میدی که با افکار و کنش ما مطابقت داشته باشه؟ خرده دموکراسی و خرده عدالت رو پیشکش طرفداران آن. من نوعی طرفدارش نیستم . علف هرز هسته های فکری و باورهای غلط رو باید برکند و واقع بین بود تا اندیشه ها مجال سبز شدن یابند.
دوشنبه 11 مرداد 1389

SarayeAzadi - انگلیس - لندن
ادامه به miniator - ایران - تهران, دوست عزیز, در اینکه سیاست و عملکرد رژیم سرکوب گر حاکم عملا همه راه های مبارزه بدور از خشونت رو بسته و همچنان بر مردم می تازد, شکی نیست . اما این مردم هستند که می توانندآگاهانه با برنامه و با تکیه بر خرد جمعی سرنوشت مملکت خود رو رقم بزنند نه با زبان آتش و کین. آیا حالا متوجه شدی که نه شاه دیو بود و نه خمینی فرشته! این ما هستیم که قدرت ساختن دیو و فرشته رو داریم .با جفنگ بازی یا از روی نادانی یک شبه فرد مورد نظر رو می بریم "اعلی علیین" حال که به مقام الوهیت رسید و صاحب اختیار "مطلقه" جان و مال مردم شد بالطبع وجود "معاندان"و مخالفان رو برنمی تابد و اونها رو روانه گورهای دسته جمعی می کنه اما دریغ از صدای اعتراض.. حالا که نوبت ما شد صدامون بلند می شه و می خوایم با همون روش قدیمی او و دم و دستگاهش رو به "اسفل السافلین" می فرستیم. و باز روزی از نو و .. تکرار "مکررات" ! اگر غیر از این بوده و هست پس تو فکر کن من شعر میگم و هر چه دل تنگت می خواهد بنویس. «به یزدان که گر ما خرد داشتیم / کجا این سرانجام بد داشتیم » موفق باشی.
دوشنبه 11 مرداد 1389

فرهاد V - ایران - تبریز
immortal1977 - هلند - امرسفورت _ یعنی میخوای بگی تو هم مثل ARTEMIS-SW روانی هستی ??? اگه جوابت اره هست برایتو هم دعا میکنم از این به بعد جفنگ نگی !!!
سه‌شنبه 12 مرداد 1389

برگشته - بحرین - محرق
باید بغل کودتاچی کلمه نژادپرست هم مینوشت.
سه‌شنبه 12 مرداد 1389

سعیدسبز - ایران - کرج
دمت گرم ، تف تو کودتاچی
سه‌شنبه 12 مرداد 1389

immortal1977 - هلند - امرسفورت
فرهاد V - ایران - تبریز. پسر جان سرت بکار خودت باشه اسه برو اسه بیا نزار پرم به پرت گیر کنه...از من گفتن بود!
سه‌شنبه 12 مرداد 1389

فرهاد V - ایران - تبریز
immortal1977 - هلند - امرسفورت _ چشم پدر جان !!!
سه‌شنبه 12 مرداد 1389

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.