سارق گذرنامه شمسایی را به فدراسیون فوتبال فرستاد

سارق گذرنامه شمسایی را به فدراسیون فوتبال فرستاد

 در شرایطی که وحید شمسایی روز گذشته از دزیده شدن مدارکش خبر داده بود این بازیکن اعلام کرد امروز سارق بامعرفت گذرنامه‌اش را به فدراسیون فوتبال ارسال کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، در حالی که با دزدیده شدن گذرنامه وحید شمسایی، وی برای سفر به طرابلس با مشکلات عدیده‌ای مواجه شده بود، امروز (چهارشنبه) سارق، گذرنامه وی را به فدراسیون فوتبال فرستاد تا شمسایی با توجه به هماهنگی ایجاد شده با میزبان لیبیایی برای یک روز تاخیر در ورود، امشب راهی این کشور شود.

شمسایی در این‌باره به خبرنگار فارس گفت: در حالی که با تلاش مسئولان در حال تهیه گذرنامه جدید بودم، خوشبختانه سارق مدارکم، معرفت به خرج داد و لطف کرد دلارها را برای خودش نگه داشت؛‌ اما گذرنامه‌ام را به فدراسیون فوتبال ارسال کرد تا بتوانم تیم ستارگان جهان را در بازی با لیبی همراهی کنم. اگر این اتفاق رخ نمی‌داد با توجه به اینکه شماره گذرنامه جدید با روادیدم هم‌خوانی نداشت باز هم نمی‌توانستم به لیبی بروم. وی ادامه داد: با اتفاقی که رخ داد فهمیدم خیلی نزد مردم عزیز هستم.

hardman - کویت - کویت
عجب دزد باشرفی
چهار‌شنبه 23 تیر 1389

sargalesh - ایران - شیراز
انواع مختلف " سارق " داریم, حتا در همین web site , که باعث دزدیدن " وقت " گرانبهایمان میشه, و اسمش رقیه(فقیر) سادات !! هست .
چهار‌شنبه 23 تیر 1389

standard - انگلیس - لندن
رقیه سادات جان تو نظر نده من به جای تو تایپ میکنم میترسم انگشتات خسته بشن عروس گلم
چهار‌شنبه 23 تیر 1389

اینترنت ندیده - ایران - قم
این نشون میده که سارق احتیاج به پول داشته در غیر اینصورت همانطور که میدونید فارس تمام خبراش بوداره من بازم میگم کار حاج علی داییه
چهار‌شنبه 23 تیر 1389

porharfi - هلند - آرنم
پروین سلیمانی" بازیگرِ سینما در مصاحبه ایی گفته بودکه:در مقابل بیمارستان دو. موتور سوار قاپزن کیف اش را زدند..."پروین یادش گرامی"گفته بود:فریاد زدم حالا. نمیتونم به خونه برم!!و هاج وواج که:موتورسوارها برگشتند!!یکیشون بطرفم آمد. کیف ام را درحالیکه بمن میدادزیرگوشم زمزمه کرد:تو که وضع ات از من خرابتره. هیچی تو کیفت نداری!!برات20000تومن گذاشتم !هیچی نگو رفیقم نفهمه!. "پروین گفت:زیر گوشش زمزمه کردم ..بخدا توی بیمارستان 7000تومن داشتم!. یه خانمی ازم قزض خواست بهش دادم!!حالا خودم هیچی ندارم.. ("نازنین پروین سلیمانی بازیگری که بخاطر بیریایی هاش و بازیه روانش دوستش. داشتم...یادش گرامی...")
پنج‌شنبه 24 تیر 1389

abdozdak - آلمان - کلن
تو مملکتی که به دزد بامعرفت و باشرف لقب بدهند باید چه کرد؟ جز ....
پنج‌شنبه 24 تیر 1389

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.