مدودف: ایران به ساخت بمب هسته ای نزدیک می شود

مدودف: ایران به ساخت بمب هسته ای نزدیک می شود

این از معدود مواردی است که یک مقام روس احتمال ساخت بمب هست های توسط ایران را تایید می کند

دیمیتری مدودف، رئیس جمهوری روسیه، می گوید ایران به داشتن توانایی ساخت سلاح هسته ای "نزدیک تر" می شود.

این از معدود مواردی است که یک مقام بلندپایه روس در یک اظهارنظر علنی این احتمال را تایید می کند که ایران به سوی ساختن بمب هسته ای گام برمی دارد.

روسیه که روابط اقتصادی و نظامی گسترده ای با ایران دارد، از گذشته متحد نزدیک این کشور بوده است.

اما روسیه اخیرا مواضع سخت تری نسبت به برنامه هسته ای ایران گرفته و از چهارمین دور تحریم های سازمان ملل متحد علیه ایران که ماه پیش تصویب شد، حمایت کرده است.

آقای مدودف در جمع سفرای روسیه در کشورهای خارجی گفت، "ایران دارد به سمتی حرکت می کند که به داشتن توانایی لازم برای ساختن سلاح هسته ای نزدیک می شود."

آمریکا و قدرت های بزرگ اروپایی به ایران مظنون هستند که به دنبال دستیابی به سلاح هسته ای است اما ایران می گوید برنامه هسته ای اش صلح آمیز است.

شورای امنیت سازمان ملل متحد روز ۱۰ ژوئن ۲۰۱۰ (۲۰ خرداد ۱۳۸۹) چهارمین دور تحریم ها علیه ایران را تصویب کرد که شامل تحریم های تجاری و نظامی گسترده تر است.

از آن به بعد، آمریکا و اتحادیه اروپا تحریم های یک جانبه بیشتری را هم علیه ایران وضع کرده اند، از جمله ممنوعیت سرمایه گذاری در صنایع نفت و گاز ایران و تجارت با بعضی از اشخاص و بانک های ایرانی.

محمود احمدی نژاد، رئیس جمهوری ایران، تحریم های شورای امنیت را بی اهمیت دانسته و درخواست ها برای توقف غنی سازی اورانیوم را رد کرده است.

زیتون بهبهان - ایران - بهبهان
مرتیکه الدنگ میخواد یه ایران قاجاریه همسایه اش باشه.مثل امریکا که میخواد یه ایران ذلیل مثل اریامهر داشته باشه.زهی خیال باطل.
دوشنبه 21 تیر 1389

زیتون بهبهان - ایران - بهبهان
ایرانیهاتصمیم گرفتن قدرتمند بشن تا امثال شماها را بروز سیاه بنشونن و انتقام تمام نامردیهایتان را ازتون بگیرن.
دوشنبه 21 تیر 1389

ali.tooti - سوئد - لوند
اول که این خبر رو شنیدم باخودم گفتم خدارو شکر فریادهای مرگ بر روسیه پارسال جلو سفارت و روی پشت بام جواب داد ولی یکهو توی دلم خالی شد این همون روند حمله به عراق نیست .... اخوندای لعنتی دارن ایرانمونو به کدام سو سوق میدن پاینده ایران
دوشنبه 21 تیر 1389

romano - ایران - تهران
آخ خدا نکنه ارباب از نوکر رو بگردونه! احمدی بای بای
دوشنبه 21 تیر 1389

zartusht67 - المان - فرانکفورت
از این روس ها کثیفتر خودشان هستند و بس
دوشنبه 21 تیر 1389

فرهاد V - سوییس - تبریز
من شخصا با بمب اتم مخالفم ولی خیلی دوست دارم اگه احیانا یه روزی ایران به این بمب دسترسی کرد و بعد جنگ شد احمد کوتوله چند تاشو حواله کنه به این کشورهای عربی و همشونو به جهنم خیالی دیپورت کنه
دوشنبه 21 تیر 1389

aghle kol - ایران - تهران
زیتون بهبهان - ایران - بهبهان, یک خبر خوش. دنیا دست و دل از این رژیم شست و با تحریمهای همه جانبه این رژیم را به لبه سقوط دارند میکشند چون این رژیم منحوس در این شرایط اقتصادی جهان واقعا سر خر شده و این مذاکرات هم جنبه سمبلیک دارد و رژیم را سر کار گذاشته اند حتی توافق تبادل سوخت اتمی با ترکیه را هم نادیده گرفتند و به سوی تغییر رژیم میروند. شادی نزدیک است. و برای این رژیم دو راه باقی مانده 1-مرگ 2-شهادت.
دوشنبه 21 تیر 1389

math4me - مقش - لوکزامبورگ
زیتون بهبهان تو حرف نزن که مخت اندازه یه نخوده یا بهتر بگم اندازه یه ارزنه و هیچ تجزیه تحلیلی از اوضاع منطقه و دنیا نداری تو اون مخت چطور نمیگذره که اون قماشی که تو جیره خورشون هستی ایران رو (که چه عرض کنم دیگه ایرانی نمونده) به کدوم سو سوق میدن ؟. ایران اریامهر به قول تو ذلیل بود و ایران احمدی نژاد و خامنه ای و خمینی سرافرازه نه ؟ تو اون مخ تو یه مشت پهنه .
دوشنبه 21 تیر 1389

زیتون بهبهان - ایران - بهبهان
math4me-مقش.لوکزامبورگ/هموطن خائن که مغزت به اندازه ... بیسواد دلیل سرافرازی ایران دشمنی و ترس اربابان شماازسپاه و بسیجه
سه‌شنبه 22 تیر 1389

زیتون بهبهان - ایران - بهبهان
math4me.لوکزامبورگ/ازخودت سئوال کردی چرانمیخواهندایران هسته ای بشه.برای اینکه ابرقدرت میشه.مثل2500سال پیش.بیاری خداایران ابرقدرت میشه.
سه‌شنبه 22 تیر 1389

زیتون بهبهان - ایران - بهبهان
math4me.لوکزامبورگ/.بیاری خداایران ابرقدرت میشه.چون رهبربزرگ وملت بزرگوارتصمیم گرفتن.شماوارباباتون هی اب در هاون بکوبید.بیچاره ها
سه‌شنبه 22 تیر 1389

زیتون بهبهان - ایران - بهبهان
math4me.لوکزامبورگ/.بیاری خدا همه دشمنان ایران وخائنین به وطن رازیرپا له میکنیم.سپاه و بسیج مثل کوه استوارندو بیچاره تون میکنند.ساکت وخموش باشید.
سه‌شنبه 22 تیر 1389

zartusht67 - المان - فرانکفورت
زیتون-بهبهان -ایران- بهبهان کمتر اراجیف بگو از بهبهانیان عزیز خواهش میکنم این زیتون را کمک کنید یک روان شناس خوب بهش معرفی کنید تا شاید حال زارش بهتر شود چون با اراجیفش وقت بقیه را میگیرد.
سه‌شنبه 22 تیر 1389

afsaneh2010 - فرانسه - نیس
دوستان عزیز جواب این زیتون بهبهان را لطفا ندهید و حرفهایش را جدی نگیرید چون خدا به اندازه کافی تو سر این ادمها زده و مهمترین چیزیکه انسان را از حیوان جدا میکند عقل است که از این ادمها گرفته! انکه را که عقل دادی چه ندادی, انکه را که عقل ندادی چه دادی!
سه‌شنبه 22 تیر 1389

hadirm - ایران - خوزستان
آسیاب نوبت به نوبت.نوبت روسیه که خیانت و جنایاتش کمتر از امریکا و انگلیس و اسرائیل نیست هم میرسه. تفا له های تزاری شوروی باید تاوان دزدی ها و رفتار منافقا نشان را بشدت پس دهند. مرگ بر امریکا - مرگ بر اسرائیل - مرگ بر روسیه و دول عربی سازش کار. شما عددی نیستید که بخواهید این تهمت ها را به ملت ایران وارد کنید . ما آنقدر قدرتمند هستیم که برای نشاندن شما سر جایتان نیازی به چنین سلاحی نیست .
پنج‌شنبه 24 تیر 1389

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.