دایی:وحید هاشمیان را نمی خواهم

دایی:وحید هاشمیان را نمی خواهم

با وحید مذاکره ای نداشتم.در حال حاضر فقط می توانم برای ایشان آرزوی موفقیت کنم.

علی دایی که پس از بازگشت از اردوی آلمان درباره مسایل ریز و درشت پرسپولیس و اردوی این تیم در دورتموند حرف زده است این بار در اظهار نظری تازه درباره خرید تازه پرسپولیس حرف می زند و می گوید«در حال حاضر با مهاجم بورکینا فاسویی به توافق رسیدیم.به نظرمن او می تواند نیازهای ما در خط حمله تیم را برآورده کند»

دایی در رابطه با حضور هاشمیان در این تیم و اینکه گفته می شود او به تهران آمده تا برای پرسپولیسی شدن مذاکره کند می گوید«تا به امروز هیچ حرفی در خصوص جذب وحید هاشمیان نزده‌ام و به نظرم نیازی به حضور او در پرسپولیس نیست. ایشان در لیست ما قرار ندارد. من هر گونه خبری مبنی بر مذاکره با هاشمیان را تکذیب می‌کنم و او می‌تواند تیم آینده خودش را انتخاب کند. برای هاشمیان نیز آرزوی موفقیت می‌کنم.»

framasons - هند - پونا
دمش گرم.کسی که لیاقتشو داره باید بیاد.
دوشنبه 21 تیر 1389

dara20 - ان - تهران
مگه دائی همجنسبازه که هاشمیان را نمی خواهد? لابد هوس ماموت احمقی نژاد رو کرده. ایرانان
دوشنبه 21 تیر 1389

mazany - ایران - آمل
توی آلمان چند تا گل زد؟
دوشنبه 21 تیر 1389

khorshid 3 - انگلستان - بیرمنگهام
حیف که سرمربی پرسپولیسی وگرنه یه چیزی نثارت میکردم مرتیکه مغرور .هوادارای پرسپولیس به عشق تیمشون زورکی دوستت دارن اگه یه روز از پرسپولیس اومدی بیرون مطمئن باش که هیچ جایی برای تو تو قلب مردم نیست یعنی کلا تو ایران جات نیست .ملاک ماندگاری اخلاق وجوانمردیست که الحمدللاه ما تو تو ندیدیم.
دوشنبه 21 تیر 1389

انوشه - ایران - مشهد
انگار بددهنی تو قسمت نظرات مختص سیاست نیست.
دوشنبه 21 تیر 1389

sargalesh - ایران - شیراز
دوستان کاربرم: بیشوخی خدمتتان عرض شود, که من هیچ اطلاعی راجع به تیم پرسپولیس و استقلال ندارم. تمنا من از شما: موضوع چیه? ایا دایی با رژیم میپره ? قطبی چی ? اگه وقت و لطفش را دارید, منصفانه یک توضیح کوچک بدهید. مرسی
دوشنبه 21 تیر 1389

dkdk - دانمارک - اسلیس
dara20 - ان - تهران چرا اینقدر بی تربیت و چرت نویس هستی.بد نیست کمی منطق و تربیت را در نظر بگیری و بعد کامنت بگذاری.
دوشنبه 21 تیر 1389

hamid100 - یونان - آتن
آقای دایی کبکت خروس میخواند. مگر کی هستی؟؟؟؟؟
سه‌شنبه 22 تیر 1389

poriyaye_vali - قطر - دوحه
dara20 - ان - تهران ...به نکته ظریفی اشاره کردی..برعکسdkdk - دانمارک - اسلیس که شما رو بی تربیت خطاب کرده باید بگم که علی دایی بی تربیت حقشه که عبارتهایی بدتر ازین را هم در موردش به کار ببرید
سه‌شنبه 22 تیر 1389

انوشه - ایران - مشهد
poriyaye_vali - قطر - دوحه- این قدر از این ادبیات استفاده کنید تا دنیا وهمه ادمایی که منطقشون با شما نمیخونه با شما هماهنگ بشن.عجب ادمایی پیدا میشن جل الخالق.خدا به راه راست هدایتتون کنه ویه ذره منطق هم بهتون عنایت کنه.
سه‌شنبه 22 تیر 1389

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.