عنایتی: با قلعه‌نویی صحبت کردم، منتظر بازگشت ساکت هستم

 
عنایتی: با قلعه‌نویی صحبت کردم، منتظر بازگشت ساکت هستم

مهاجم سابق تیم فوتبال الامارات با بیان اینکه با قلعه‌نویی صحبت کرده است گفت: برای مشخص شدن وضعیتم منتظر بازگشت مدیرعامل سپاهان به ایران هستم.

رضا عنایتی در خصوص حضور در سپاهان اظهار داشت: هیچ مذاکره‌ای با مسئولان سپاهان انجام ندادم و فقط چند بار با امیر قلعه‌نویی صحبت کردم و سرمربی سپاهان نیز منتظر بازگشت محمدرضا ساکت، مدیرعامل باشگاه از سفر به مکه است.

وی تأکید کرد: صحبت‌هایی را در این زمینه انجام داده‌ام و امیدوارم تا یک یا 2 روز آینده وضعیتم مشخص شود.
مهاجم فصل گذشته تیم الامارات درباره وضعیت خود در لیگ امارات خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه لیگ امارات 14 تیمی نشد و با 12 تیم لیگ را برگزار خواهند کرد و به دلیل سقوط تیم الامارات به لیگ دسته اول تصمیم گرفتم در این کشور نمانم. وی راجع به پیشنهادهای تیم‌های ایرانی عنوان کرد: از چند تیم تهرانی و شهرستانی پیشنهاد دارم و منتظر هستم تا مذاکرات را نهایی کنم. عنایتی در مورد پیشنهاد استقلال و پرسپولیس یادآور شد: باشگاه استقلال هیچ پیشنهاد و صحبتی با من انجام نداده است و با جذب مهاجم برزیلی به من نیازی نخواهد داشت. با پرسپولیس نیز مذاکره‌ای انجام نداده‌ام. وی گفت: اگر مسئولان باشگاه سپاهان مرا نخواهند هیچ مشکلی ندارم و دیگر پیشنهادهایم را بررسی خواهم کرد. این در حالی است که مسعود تابش، قائم مقام باشگاه سپاهان اعلام کرده است که عنایتی در لیست خرید سپاهان قرار ندارد.

Hamid1970 - امریکا - ارواین
جای خالی در خانه سالمندان هست تعارف نفرمایید
دوشنبه 21 تیر 1389

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.