علی لاریجانی: عدم اجرای قانون، گردن کشی است

علی لاریجانی: عدم اجرای قانون، گردن کشی است

رئیس مجلس ایران، وظیفه اصلی دولت را اشتغال زایی دانست

رئیس مجلس ایران هشدار داد که مجلس در برابر قانون شکنان خواهد ایستاد.

علی لاریجانی روز پنج شنبه ۱۷ تیر با اشاره به اصرار مجلس در اجرای قانون گفت: "اگر کسی بخواهد به حقوق ملت تجاوز یا تساهل کند،‏ چه در اقتصاد و چه در فرهنگ، حتما در مقابل او می ایستیم."

آقای لاریجانی با انتقاد از آنچه "کم توجهی به قانون" می خواند، گفت: "کسانی که حاضر به اجرای قانون نیستند، برای مدیریت کشور برنامه ندارند و رفتار آن ها ظلم به مردم است."

آقای لاریجانی هشدار داد که مجلس شورای اسلامی روی اجرای قانون ایستادگی خواهد کرد و اجازه نخواهد داد کسی آن را رعایت نکند. او عدم اجرای قانون را گردن کشی دانست و تخلف از قانون را امری قبیح شمرد.

احمد توکلی، نماینده اصول گرای مجلس ایران نیز چند روز پیش محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور ایران را به گردن کشی در برابر قانون متهم کرد.

آقای توکلی گفته بود: "رئیس جمهور محترم به خود حق می‌دهد اگر به زعم خویش مصوبه‌ای را با قانون اساسی ناسازگار دید، از اجرای آن خودداری کند یا بگوید من آن را اجرا نمی‌کنم".

اکنون علی لاریجانی هم، با اشاره به این که اگر باب بی‌قانونی در کشور باز شود بی‌ عدالتی ایجاد می‌شود، گفته است: "این درست نیست روستایی‌ها قانون را اجرا کنند، اما بعضی سیاست‌مداران این کار را انجام ندهند. هرکس منزلت اجتماعی‌اش بیشتر است، پایبندی‌اش به قانون باید بیشتر باشد".

او در پایان سخنانش با اشاره به این که عدالت این است که کشور رونق اقتصادی داشته باشد و همه در آن سهیم باشند، اظهار کرد: "باید به دنبال اشتغال باشیم، نه اینکه ماهانه به افراد پول بدهیم و بگوییم بخورید تا گرسنه نمانید، و به همین خاطر باید زمینه‌های گسترش اشتغال مردم فراهم شود".

یکی از موارد اختلافی اخیر بین دولت و مجلس ایران، طرح هدفمندکردن یارانه ها بود. پس از تصویب قانون هدفمند کردن یارانه ها در مجلس ایران، محمود احمدی نژاد تهدید کرد که اگر به نظرات دولت عمل نشود، از اجرای طرح تصویب شده مجلس خودداری خواهد کرد.

Bidad - امریکا - اتلانتا
سناریو جدید جمهوری اسلامی حذف احمدی نژاد. زمان شاه خدا بیامرز مردم شعار میدادن ما میگیم خر نمیخوایم پالون خر عوض میشه! حالا این شعار داره اجرا میشه! به نظر من هر وقت سیاست از مذهب جدا بشه ایران رو به بهتر شدن خواهد رفت .
شنبه 19 تیر 1389

robinhoodd - استرالیا - ملبورن
دالتونها علیه hell boy.........بازگشت به تاریکیه 3.....................loooool
شنبه 19 تیر 1389

ayandeh - ایران - شیراز
آخ آخ ظاهرا داره یه رنگ آمیزی یا بهتر بگم شیره مالی سر مردم اتفاق می افته دیگه شهیدیا مفقودالاثری نیست وهیچ روی داد دیگه ای هم این اواخر پیش نیومده تابااون سر مردم رو گرم وشیره مالی کنند رسیدن به این ظرف شیره که خیلی هم غلیظ هست و پاک شدنش مدتی ظول میکشه جنبش سبز هم به زردی میره خوب با این تعطیلی سراسری که خیلی غیر منتظره هست(چون تا حالا این ملت بیچاره اهواز با گرمای بسیار بالا این تعطیلی رو نداشتن)که فکر کنم بیشتر برای لاپوشانی اعتصاب بازار تهران هست و احتمالا در پی پخ پخ کردن یا تطمیع چند تابزرگانشون هستن حالا یاباید منتظر یه خیمه شب بازی جدید باشیم یابازی بزرگ احمدی بای بای رو نمایی میشه که البته بایه تشر رهبر پایان خواهدیافت
شنبه 19 تیر 1389

kamia1 - المان - کلن
کدوم قانون? مرتیکه کلاش
شنبه 19 تیر 1389

Atheist-0 - کانادا - ونکوور
دارن زیراب احمدی خله رو میزنن غافل از اینکه دیگه دیر شده حالا دیگر رهبر که نظراتش به ایشان نزدیک بود و دستور کودتا را داده بود الان دیگه سرنوشتش به این انگل اجتماع گره خرده و اونهم باید بقچه اش را ببنده شیره اش را هم گوشه اباش گره بزنه و فلنگ را ببنده.
شنبه 19 تیر 1389

dada2 - المان - دورتموند
...ها دارن فلنگ را میبندن.حالا اگر احمدی گشاد زیر ابش زده بشه میگیرن میکننش زندان وبعد هم یه کاسه واجبی از نوع سعید اسلامی بخوردش میدن وگار تمام میشه. زهی خیال باطل مردم گول اینها را نمی خورن.
شنبه 19 تیر 1389

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.