بازگشت آمیتا باچان به تلویزیون با «چه کسی می‌خواهد میلیونر شود؟»

بازگشت آمیتا باچان به تلویزیون با «چه کسی می‌خواهد میلیونر شود؟»

آمیتا باچان بازیگر مشهور سینمای بالیوود اعلام کرد که پس از پنج سال دوباره به عنوان مجری به نسخه هندی برنامه مسابقه‌ای «چه کسی می‌خواهد میلیونر شود؟» بازمی‌گردد.

به گزارش خبرآنلاین، باچان که طرفداران پرشمارش او را با نام «بی بزرگ» می‌شناسند در وبلاگ شخصی‌اش و شبکه اجتماعی توئیتر این خبر را تایید کرد و گفت به عنوان مجری به برنامه «Kaun Banega Crorepati» بازمی‌گردد.

باچان 67ساله روز چهارشنبه در وبلاگش چنین نوشت:«پس از ده سال، از زمانی که این برنامه برای اولین بار در سال 2000 روی آنتن رفت دوباره به این برنامه برمی‌گردم، خدایا انگار همین دیروز بود...هیچکس، واقعا هیچکس مرا به انجام این کار تشویق نکرده به جز شبکه تلویزیون سونی. روزی که این برنامه شروع شد زندگی خیلی‌ها تغییر کرد. مخصوصا زندگی من...این برنامه به دلایل بسیار تجربه‌ای شگفت‌انگیز برای من بوده است.»

باچان که در دهه 1970 با لقب «مرد جوان خشمگین» در سینمای هند با بازی در فیلم‌هایی چون «شعله» نامی برای خودش دست و پا کرده بود در دهه 1980 و 1990 روزگار بدی را سپری می‌کرد. کمپانی تولید فیلم او شکست خورده بود، حزب‌های ملی هندو در بمبئی او را یک خارجی قلمداد می‌کردند و رابطه رسانه‌ها با او شکرآب بود.

اما برنامه «Kaun Banega Crorepati» به او کمک کرد دوباره روی پا بایستد و جایگاه خودش به عنوان مشهورترین بازیگر هند را دوباره به دست بیاورد. آخرین فیلمی که از باچان به نمایش درآمده «سه ورق» نام دارد که در آن با بن کینگزلی بریتانیایی همبازی بود.

باچان تا سال 2006 که مجبور شد به دلیل بیماری از برنامه کناره‌گیری کند مجری آن بود و پس از او شاهرخ خان مجری برنامه شد.

این برنامه که بسیار محبوب است محور اصلی رمانی به قلم ویکاس سوارپ به نام «سین جیم» شد که سپس اقتباس سینمایی از آن به عمل امد به نام «میلیونر زاغه‌نشین» که چند جایزه اسکار را به خانه برد.

iranjp - ژاپن - توکیو
یادش بخیر دوران بچگی با فیلم قانون شعله ...اخ که چه روزهایی بود حیف که زود گذشت .
شنبه 19 تیر 1389

barbi - ژاپن - کوفو
. واقعاا چه روزهای خوبی بودن افسوس که گذشتن
شنبه 19 تیر 1389

robinhoodd - استرالیا - ملبورن
اخ اخ خدا منو ببخشه من چقدر از این بابا بدم میاد...lol
شنبه 19 تیر 1389

azadandish - هند - پونا
سلمان خان نه شاهرخ خان
شنبه 19 تیر 1389

فراز_نروژ - نروژ - تونسبرگ
از همکار هندی ام شنیده بودم که بیمار است. الحمدالله کسالت برطرف شد!
شنبه 19 تیر 1389

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.