دستگیری اعضای یک شبکه جاسوسی وابسته به سپاه در کویت

دستگیری اعضای یک شبکه جاسوسی وابسته به سپاه در کویت

یک روزنامه کویتی شنبه نوشت که نیروهای امنیتی کویت اعضای شبکه ای را که مظنون به جاسوسی برای سپاه پاسداران ایران بودند، دستگیر کرده اند. 

خبرگزاری فرانسه به نقل از روزنامه کویتی القبس نوشت که « این شبکه جاسوسی با عکسبرداری از مراکز حساس نظامی کویت و پایگاه های نظامیان آمریکا در این کشور، اطلاعات مربوط به آن مراکز را در اختیار سپاه پاسداران ایران قرار می داده است.»

این روزنامه  افزود در این عملیات سری، دستکم هفت نفر از شهروندان کویتی بازداشت شدند که برخی از این افراد در وزارت خانه های کشور و دفاع  کویت مشغول به کار بودند.

همچنین در این گزارش آمده که نیروهای امنیتی کویت همچنان بدنبال مظنونان دیگری هستند که گمان می رود با این شبکه در ارتباط بوده اند.  این روزنامه می افزاید نیروهای امنیتی کویت پنجشنبه گذشته، به منزل مسکونی یکی از رهبران این «شبکه جاسوسی» در الصلیبیه، در ۲۵ کیلو متری شمال غرب  کویت سیتی، حمله کرده و  اسناد و نقشه هایی از مراکز حساس نظامی ، دستگاه های مجهز ارتباطی و ۲۵۰ هزار دلار پول نقد ضبط کردند.

روزنامه القبس در ادامه می نویسد، دستکم هفت نفر در اعترافات خود گفته اند که این شبکه قصد داشته  نیروهای جدیدی در راستای اهداف  سپاه پاسداران ایران به استخدام خود در آورد.

بگفته این روزنامه، این افراد بطور مرتب  بصورت گردشگر، زائر و یا بعنوان انجام معالجات پزشکی به ایران سفر می کردند.

کویت یک از مراکز کلیدی پایگاه های نظامیان آمریکا در خلیج فارس به شمار می رود و ۱۵ هزار نظامی آمریکا یی در این کشور بسر می برند.مقامات ایرانی تاکنون در مورد این گزارش واکنشی نشان نداده اند.

pandora - المان - المان
منتظریم بیان تو 20.30 گزارش این حماسه بزرگ رو بدن:)) مثل ماجرای ریگی
شنبه 11 اردیبهشت 1389

nader46 - انگلیس - لندن
سپاه تو کار مواد مخدر واسه ترانزیت به کشورهای حاشیه خلیج فارس نیز می باشد.حتی با معجزات وکرامات جمکران و خران دختر باکره را بعداز کرایه هفتگی یا ساعتی به شیوخ مسلمان دوباره باکره برمیگردونه به اغوش خانواده.معجزه ناب محمدی.
شنبه 11 اردیبهشت 1389

جام جم - ایران - تهران
.منتظر نظرات بسیجیان بیترمز ,.................
شنبه 11 اردیبهشت 1389

poriyaye_vali - قطر - دوحه
مبارکه..دیگه چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شنبه 11 اردیبهشت 1389

zartusht67 - المان - المان
خوب اینها همه جا جاسوس دارن ادمهای خود فروش باعث تمام بدبختیهای ایران شدند چند تاشون هم روی سایت میان هی اراجیف میگن
شنبه 11 اردیبهشت 1389

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
کثافتها با موش دوانی در عراق و تحریک شیعیان خل و چل عراق جنگ 8 ساله را بوجود اوردید و این همه فاجعه تا کی تا کی تا کی!!!!!
یکشنبه 12 اردیبهشت 1389

parsimehr - ایران - تهران
واقعاً شگفت آوره!!! برای خریدن یک کارمند وزارت کشور یا وزارت دفاع کویت چه قدر باید باج داد؟؟ پول های این مملکت در چه راهی داره مصرف میشه . این ملعون ها واقعاً توهم برشون داشته که فکر میکنن میشه با ابر ارتش ایالات متحده جنگید !!
یکشنبه 12 اردیبهشت 1389

vahid22 - آلمان - هامبورگ
pandora - المان - المان . گفتی ریگی،راستی چی شد؟مشکوک میزنند!خبری ازش نیست!
دوشنبه 13 اردیبهشت 1389

pandora - آلمان - آلمان
vahid22 - آلمان - هامبورگ. احتمالا یه ماموریت تازه بهش دادن:))
سه‌شنبه 14 اردیبهشت 1389

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.