وزیر بازرگانی از آغاز طرح ذخیره سازی روغن ، برنج ، گوشت و حبوبات خبر داد

وزیر بازرگانی از آغاز طرح ذخیره سازی روغن ، برنج ، گوشت و حبوبات خبر داد

وزیر بازرگانی از انتخاب مباشران خرید کالاهای اساسی برای اجرای طرح ذخیره سازی ویژه هدفمند سازی یارانه ها خبر داد.

به گزارش واحد مرکزی خبر ، مهدی غضنفری گفت وزارت بازرگانی طبق مصوبه دولت کار ذخیره سازی کالاهای اساسی از قبیل روغن ، برنج ، گوشت و حبوبات را آغاز کرده است و مباشران این طرح در حال دریافت تسهیلات بانکی هستند.

وی با بیان اینکه بخش زیادی از این کالاها از تولیدکنندگان داخلی خریداری و در صورت لزوم ، بخشی هم با واردات تامین می شود افزود طرح ذخیره سازی با هدف اطمینان خاطر مردم برای کنترل قیمتهای ناشی از افزایش تقاضا پس از هدفمند سازی یارانه ها اجرا می شود .

وزیر بازرگانی موضوع شوک قیمت در بازار هنگام اجرای طرح هدفمند سازی یارانه ها را رد کرد و گفت تدبیر وزارت بازرگانی در کنترل عرضه و تقاضا و قیمت گذاری کالا و همچنین اطلاع رسانی مداوم برای حصول اطمینان مردم از موجود بودن کالاهای اساسی ، بازار کشور را از شوک قیمت در زمان اجرای طرح دور می‌کند.

غضنفری در پاسخ به سئوالی در خصوص سرنوشت کالا برگها پس از اجرای طرح هدفمند سازی یارانه ها گفت : در اجرای این طرح ، یارانه ها بصورت نقدی به مردم پرداخت می شود و هر گونه تصمیم درباره شکلهای دیگر پرداخت یارانه ها به مصوبه کار گروه تحول هیات دولت و شخص رئیس جمهور بستگی دارد ولی تا قبل از مصوبه این کارگروه کالا برگها همچنان اعتبار دارد.

pandora - المان - المان
خودشونم میدونن چه مصیبتی واسه این مردم بیچاره تو راهه
شنبه 11 اردیبهشت 1389

ukguy4u - بریتانیا - لندن
دارن برای جنگ آماده میشن .
شنبه 11 اردیبهشت 1389

borzoopersia - انگلستان - بیرمنگهام
ایتها دارن واسه تحریم های آمریکا و سازمان ملل آماده میشوند.بیچاره مردم که همیشه باید بهای جنایتهای رژیم را بدهند. یکی به اینها بگه خوب حالا واسه چند ماه ذخیره کردید بعدش چی؟ سرانجام رژیم ایران سقوط خواهد کرد و قیمت سوراخ موش به میلیونها دلار خواهد رسید.
شنبه 11 اردیبهشت 1389

haghighatgo - آلمان - برلین
مردک بی مخ تازی زاده و مزدور و رئیس جمهور تمام اتوماتیک و خودکار ولایت فقیه و انگلیس جناب احمدی نژاد گفت که دوتا بچه نه ده تا باشه خدا روزی رو میده که ولی خرجش رو کی میده نگفت و فکر میکنه با اون زن لنگ سیاه پوشیده تازیش که همسایه خرج زاد وولد همسایه رو بدهد(هدفمند کردن یارانه معنی حقیقیش یعنی این است) !!... حالا چی شد آقای وزیر شده بازرگانی یا همان جوراب فروش ته بازار که کالاهای اساسی هم برای مردم موجود ندارید و باید وارد و انبار کنید وحاجی بازاری ها هم که در گران فروشی و احتکار و تقلب و دروغ گوئی بار دیگر اجناس را دها برابر گرانتر خواهند کرد تحت عنوان کمبود کالا !!
شنبه 11 اردیبهشت 1389

جام جم - ایران - تهران
مگه قحطی داره میاد که اینها اماده احتکار شدن
شنبه 11 اردیبهشت 1389

zartusht67 - المان - المان
بدبختها نمیتونن خودشان را اداره کنن اداره کشور باشه پیش کشتون چیه ترسیدین اخر های عمرتونه بترسید پدر کشته را تخم کین کاشتی پدر کشته را کی بود اشتی
شنبه 11 اردیبهشت 1389

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.