رحیمی: در صورت هرگونه تهدید سوریه، ایران در کنار دمشق خواهد بود

رحیمی: در صورت هرگونه تهدید سوریه، ایران در کنار دمشق خواهد بود

معاون اول رییس جمهوری اسلامی ایران محمد رضا رحیمی در دمشق گفت: در صورت هرگونه تهدید سوریه، تهران در کنار دمشق خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ها، محمدرضا رحیمی روز جمعه در دمشق و با اشاره به هرگونه بروز احتمالی تنش میان اسراییل و سوریه گفت: ما در همه مسایل در کنار سوریه هستیم و در مقابل هر تهدیدی محکم و پا بر جا ایستاده ایم .
آقای رحیمی گفته در صورت هرگونه تخاصمی به سوریه که به مثابه درازتر کردن پاها از گلیم باشد، «پاهای آنها به اندازه ای که از گلیم دراز شده، قطع خواهد شد.» این در حالی است که اهود باراک، وزیردفاع اسرائیل نیز که درآمریکا بسرمی برد، پنجشنبه درسخنرانی درهمآیش کمیته یهودی-آمریکائی درکنارخانم کلینتون، گفت که کشورش «سوریه و لبنان را مسوول هرگونه شلیک راکتی ازسوی حزب الله تلقی خواهد کرد».درهمین حال، آقای باراک گفت که کشورش «علاقه ای به وخیم کردن اوضاع ندارد اما تلاشهائی را که برای تغییرقوای منطقه انجام می شود، با دقت دنبال می کند»، و افزود که «ما ابرهای تیره ای را درافق می بینیم؛ حماس درجنوب اسرائیل، حزب الله درشمال و البته ایران». محمد رضا رحیمی، در دمشق همچنین افزود: سوریه آمادگی مقابله با هر نوع تهدید را دارد و ایران هم در این مسیر در کنار سوریه خواهد بود.رابرت گیتس، وزیردفاع آمریکا نیزسه شنبه گذشته گفته بود :«سوریه و ایران حزب الله را به جنگ افزار و راکت مجهز می کنند و حزب الله بیشتر از ارتش های بسیاری در جهان سلاح و راکت دارد».آقای گیتس مشخصا به نوع راکت ها اشاره نکرده بود. سایرمقامات آمریکا نیز می گویند که هنوز به این اطمینان نرسیده اند که محموله های جنگ افزارارسالی از سوریه برای حزب الله، شامل موشک های اسکاد بوده است.موشک های زمین به زمین اسکاد ازبرد لازم برای هدف قراردادن همه نقاط اسرائیل برخورداراست. گزارش هایی در هفته های اخیر درباره ارسال محموله ای از موشک اسکاد از سوی سوریه به حزب الله لبنان منتشر شد ولی دمشق این گزارش ها را تکذیب کرد.

pandora - المان - المان
اره بازم از ... این عربا بخورین,یه روزم اینا مثل چین و روسیه میزنن تو برجکتون
شنبه 11 اردیبهشت 1389

miniator - ایران - تهران
بلاخره یه جنگ لازم دارن اخوندا تا بتونن بازم بمونن و چپاولشون رو بکنن.این وسط بدبخت مردم هستند.مثل جنگ عراق که اخرش میگفتن برادر صدام..ای تو روح کثیف الوده به قدرتتون.مذور های شارلاتان.پایدار نمی مونین
شنبه 11 اردیبهشت 1389

Raz_uk - انگلیس - کمبریج
تکبییییییر!@@! تازی های وحشی خالی بند!
شنبه 11 اردیبهشت 1389

مانفرد - ایران - ایران
خفه مرتیکه دزد باجگیر
شنبه 11 اردیبهشت 1389

سیروس کمال - امارات - دبى
"در صورت هرگونه تهدید سوریه، تهران در کنار دمشق خواهد بود.". آیا در صورت تهدید ایران ، سوریه در کنار ایران خواهد بود ؟؟ تاریخ میگوید نه .. در سال 1994م وقتى که مشکل 3 جزیره بین ایران و امارات پیش آمد همه اعراب من جمله حافظ الاسد طى پیامى به شیخ زاید ، شیخ امارات همبستگى خود را با امارات اعلام کرد . درست همان موقعى که ملیون ملیون از ایران باج میگرفت و با پول انسان ایرانى عیش و نوش میکرد .
شنبه 11 اردیبهشت 1389

sakura - ژاپن - توکیو
در صورت تهدید ایران سوریه کجا خواهد بود !!!!!!
شنبه 11 اردیبهشت 1389

Ezhaq - ایران - تهران
از جنگ بدم نمی یاد زنده باد جنگ. جنگ ، جنگ تا پیروزی.. می گم اگر خمینی زنده بود تا حالا چند جام زهر نوشیده بود؟
شنبه 11 اردیبهشت 1389

majid63 - فرانسه - پاریس
من گفتم اینها همشون که در رآس حکومت هستند از طرفی عرب هستند!.
شنبه 11 اردیبهشت 1389

iranazadiran - ایران - تهران
مگر شما خر کی هستید که برای خودتان تایید می کنید و یا تکذیب. نامردان بی صفت رذل که یه عده دزد و قاتل هستید از طرف ملت تصمیم می گیرید. حالا بعد از رسوایی در غزه و فلسطین و رو شدن دستتان در آنجا که طردتان کردند نوبت سوریه شده . سوریه کدام گورستانی هست نوکران بیگانه و چاکرا بی جیره مواجب آنها. ذاتتان مزدوری است و بس. لعنت به بزرگ تا کوچکتان. شتر هم بزرگ است اما از شماها بیشتر می فهمد و مرام دارد. 
شنبه 11 اردیبهشت 1389

oldboy - انگلستان - لندن
رحیمی خیلی بیجا کرد همچین زری زد.
شنبه 11 اردیبهشت 1389

جام جم - ایران - تهران
اگه ایران به این عربا کمک نکنه که سنگ روی سنگ بند نمیشه .ایران باید نقش قاشق نشسته خاور میانه رو بازی کنه .
شنبه 11 اردیبهشت 1389

zartusht67 - المان - المان
رحیمی شکر خوردن زیاد دوست دارد این حروم لقمه احتیاج مبرم به روان شناس دارد مثل انتری نژاد
یکشنبه 12 اردیبهشت 1389

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.