اوباما: هیچ‌ گزینه‌ای را درمورد ایران کنار نمی‌گذاریم

اوباما: هیچ‌ گزینه‌ای را درمورد ایران کنار نمی‌گذاریم

باراک اوباما، رئیس جمهوری ایالات متحده، ساعاتی پس از گفت‌و گو با همتای چینی خود، در یک مصاحبه تلویزیونی تصریح کرد که درمورد ایران همه گزینه‌ها روی میز است.

روز جمعه، باراک اوباما، از هو جین تائو دعوت کرد که از اعمال فشار بیشتر علیه جمهوری اسلامی ایران پشتیبانی کند.

چین پس از مدت‌ها غیبت سرانجام پذیرفت که در گفت‌وگوهای گروه ۱+۵ بر سر تحریم ایران شرکت کند که با استقبال کاخ سفید و دیگر قدرت‌های غربی مواجه شده است.در همین حال باراک اوباما، روز جمعه در مصاحبه با شبکه سی بی اس  گفت: «من پیش از  این گفته‌ام که ما هیچ گزینه‌ای را از روی میز کنار نمی‌گذاریم و ما درصدد ادامه اعمال فشار (بر ایران) هستیم، و چگونگی پاسخ دادن آنها را بررسی می‌کنیم.»باراک اوباما افزود: «اما ما این کار را با جامعه متحد جهانی انجام می‌دهیم که  به موجب آن ما در موضع بسیار محکم‌تری قرار می‌گیریم.»رئیس جمهوری آمریکا همچنین اظهار داشت که اگر ایران به سلاح اتمی دست یابد، «اثرات به شدت بی‌ثبات‌کننده‌ای» بر منطقه خواهد داشت.رئیس جمهوری آمریکا همچنین تصریح کرد که «همه قرائن نشانگر این است که ایرانی‌ها به دنبال ظرفیت‌سازی برای ساخت بمب اتمی هستند.»موضع آمریکا و کشورهای غربی هنگامی در قبال ایران سخت‌تر شد، که ایران با وجود توافق اولیه در وین، از پذیرش مفاد اصلی توافق برای مبادله سوخت خودداری کرد و دربرابر اقدام به غنی‌سازی ۲۰ درصدی اورانیوم کرد؛ اقدامی که رهبران کشورهای غربی آن را نزدیک شدن به ساخت بمب اتمی تلقی می‌کنند.همزمان با تکاپوی ایالات متحده و متحدانش برای اعمال دور چهارم تحریم‌ها علیه ایران، سعید جلیلی، دبیر شورای امنیت ملی ایران، از چین دیدار کرده است.سعید جلیلی روز جمعه گفت: «تهران و پکن در مورد اینکه تحریم‌ها اثربخشی خود را از دست داده اند، متفق‌القول هستند.»دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران که در یک کنفرانس خبری سخن می‌گفت،  از اظهار نظر درباره موضع چین در شورای امنیت در مورد تحریم ایران، خودداری کرده و آن را به مقام‌های چینی مربوط دانست.

zebelkhan - آمریکا - سن خوزه
این رژیم ویرانگر جز با مداخله خارجی از میان نمیرود. رژیم اگر لازم باشد نیمی از مردم ایران را میکشد تا پایدار بماند. آخوند جماعت که به فرزند خود رجم نمیکند چطور انتظار دارید که به ایران و ایرانی رحم کند. امیدوارم قدرتهای جهانی سر عقل بیایند و با افزایش فشار بر رژیم نکبت بار اسلامی مردم ایران را در سرنگونی رژیم و زدن ضربه نهایی یاری کنند. درود بر فرزندان کوروش..
شنبه 14 فروردین 1389

بینوایان - ایران - تهران
اوباما رئیس جمهور آمریکا ؟؟؟ فکر می کنم اشتباه کردید ! رئیس آیپک رئیس جمهور آمریکاست .
شنبه 14 فروردین 1389

MIRZADEH E ESHGHI - آلمان - دوسلدورف
کا کا سیا!!!!اگه اون جورجی بوی با اون همه ادعاش غلطی توونست بکنه تو هم می توونی.پیشنهاد میکنم ساقیت رو عوض کن.
شنبه 14 فروردین 1389

kokex - آلمان - فرانکفورت
من فرزند کوروش هستم اما از ایران دفاع می کنم ضد امریکا و دشمنان ایرانم از ایران اتمی ۱۰۰٪ حمایت می کنم. ‫مرگ بر نوکران اجنبی
شنبه 14 فروردین 1389

bluestar - ایران - تهران
آن سوی ماجرای آزادی عطار زاده؛ سایه موساد و سیا در حیاط خلوت وزارت اطلاعات؟! https://sobhefardaa.wordpress.com/2010/04/02/attarzade/
شنبه 14 فروردین 1389

pahlavi100 - آمریکا - کالیفورنیا
معذرت می‌خوام من کمی‌ گوشام سنگینه. ایشون گفتند هیچ " گزینه‌ای " یا " بوزینه‌ای " ؟ منظورشون مموتیه؟.
شنبه 14 فروردین 1389

pahlavi100 - آمریکا - کالیفورنیا
zebelkhan - آمریکا - سن خوزه...دوست محترم، این بینوایان اخراج نشده بود؟ خیلی‌ عجیبه، اینجا من هستم ، شما و چهار نفر دستبوس ولایت. اجازه میفرمایید؟.
شنبه 14 فروردین 1389

massoudoslo - نروژ - اسلو
بینوایان / از تحریم در اومدی (مبارکه ؛) فقط زیاد گرد و خاک کنی دوباره تحریم میشی . این کاکا سیاه (!!!) ول کن نیست تا دهن اون اوباش(خامنه ی ) رو تو ایران پیاده نکنه نمیشینه . میگید نه!؟ باشه ما همه هستیم .
شنبه 14 فروردین 1389

surena1611 - آلمان - اشتوتگارت
قبلا خطر کمونیست باعث فروش اسلحه های آمریکایی میشد حالا خطر حکومت ولی وقیح. آمریکا همیشه به یک مترسکی برای فروش تسلیحاتش نیاز داره. اوباما هم بر اساس سیاستهای آمریکا کار میکنه و منافع آمریکا در همین سیاسته. خودشون در به قدرت رسیدن خمینی و طالبان و .. تلاش میکنند تا بهانه ای برای حضور در منطقه داشته باشند. به هر حال امیدوارم این حکومت سرنگون بشه ولی هدف کشورهای غربی فقط کسب منافع بیشتره و دلشون به حال ملت ایران نمیسوزه. خدا کنه در شرایط فعلی حکومت ایران با منافع غرب در تعارض باشه و باعث سرنگونی حکومت بشه ولی بنظر من وجود رژیم ایران در این منطقه منافع بیشتری برای غرب داره تا نبودنش.
شنبه 14 فروردین 1389

mr. fair - انگلستان - منچستر
. MIRZADEH E ESHGHI - آلمان - دوسلدورف فقط میتونم بگم خاک ...نژاد پرستت من اصلا کاری ندارم اوباما ادم خوبیه یا نه ولی امثال تو افت کره زمینند امیدوارم یه حزب راست گرای افراطی تو المان بیاد رو کار و تو و امثالهم را مثل تفاله پرت کنه ور دل رهبر الدنگتون
شنبه 14 فروردین 1389

zebelkhan - آمریکا - سن خوزه
pahlavi100 - آمریکا - کالیفورنیا. دوست عزیز و خردمند. این نوکران ولایت وقیح (بینوایان مخبط - ایران - تهران / MIRZADEH E ESHGHI روانی و نژاد پرست - آلمان - دوسلدورف / bluestar - ایران - تهران بسیجی مزدور ) مثل گربه میمانند که هر جوری آنها را به هوا پرت کنی چهار دست و پا به زمین میافتند. اینها هر از چند گاهی تیترهای روزنامه کیهان برادر حسین بازجو را بلغور میکنند که کسی نگوید لال تشریف دارند! بالاخره اینها هم همینجوری روزی میخورند. سگ علی عظمی خائنه ای هیمنطوری که به کسی نان نمیدهد! باید یک اظهار فضل ای بکنند تا چک آنها صادر شود. در زیست شناسی دوران متوسطه خوانده بودیم یکی از انواع همسفرگی (همسفرگی انگلی است). یعنی رابطه بسیج و رهبر, مولا و مقتدا و پیامبر و امت و امام و ماموم!! تا دلت بخواهد این دین در طول تاریخ انگل پرور و زالو ساز بوده است!
سه‌شنبه 17 فروردین 1389

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.