لطیفه های روز درباره خوشه بندی ها

لطیفه های روز درباره خوشه بندی ها

صحبتهای ضدونقیض مقامات دولتی درباره نحوه خوشه بندی و پرداخت نقدی یارانه ها، از یکسو باعث نگرانی و تشویش خاطر برخی هموطنان شده و از سوی دیگر دستمایه ساختن انواع لطیفه و پیامک توسط هموطنان خوش ذوق را فراهم آورده است.

به گزارش الف، برخی از این پیامک ها که این روز ها توسط پیامک مبادله می شود و نقل محافل شده به شرح زیر اند:
در مراسم خواستگاریمادر دختر: خوب آقا زاده به سلامتی تو خوشه چندن؟مادر پسر: راستش اس ام اس زده گفتن خوشه3 ولی قراره اعتراض کنه بذارنش توخوشه2مادر دختر: ما اصلا رسم نداریم داماد تو خوشه پایین تر از سه باشه، از الان گفته باشم...درصف نانواییمشتری به شاطر: خدا بهت برکت بده شاطر!شاطر: دعا کن تو خوشه یک بذارنم.در ادارهکارمند خوش شانس به همکاران: آقایون خوشه سومی، حاجی تون تو خوشه یک رفته، خلاصه تعارف نکنین، پول مول خواستین درخدمتیم.در آرایشگاه زنانهشمسی خانم: شوهرم به اداره آمار اس ام اس زده، گفتن شما تو خوشه چهارین!فخری خانم: این که چیزی نیس. شوهر من اس ام اس زده به اداره آمار که اگه واسه یارانه پول کم آوردین، عددشو بفرستین تا چکشو بکشم!در پیاده رودستفروش: کوپن، بن کارمندی، عکس، پاسور، خوشه ...

amoodarya - ایران - شیراز
امیدوارم مردم گرسنه و زجر کشیده مبارز ایرانی فریب این کمکها را نخوره و اینها تنها هدفشون سرم وصل کردن به یک بیمار که طول عمر مریض را طولانیتر ولی بی کیفیتتر بکنه هستش. مردم ایران تشنه ازادی, حقیقت, عزت و احترام هستند. زندگی در یک قفس که فقط زندگی از بخور و بخواب باشه نیست.
شنبه 10 بهمن 1388

bluestar - ایران - تهران
بیمزه
شنبه 10 بهمن 1388

souroosh - ایران - ساری
2=هنوز بسیار راه داریم تا مرز درک و مطمن باشید که ما و نسل های بعد از ما هم نخواهند دید .شما ها چند در صد دکتر میشناسید که بخواهند شرایطی جز شرایط مالی خودشان را در این اوضاع درک کنند؟ چند درصد بازاری... تاجر.......مدرس و خصوصا هنرمندها و بازیگران سر شناس ما جز به شرایط مالی ایا به چیز دیگری فکر میکنند؟؟؟ اری این جا ایران است سرزمینی که مردمش فقط شخصیت های کذایی را با خود حمل می کنند
شنبه 10 بهمن 1388

souroosh - ایران - ساری
1=متاسفانه فقط قشر ضعیف جامعه چه از لحاظ مالی و چه از لحاظ فرهنگی نیستند که به نوعی می توان گفت باعث پاره ایی از مشکلات شده و حکومت از سادگی و این جهل فرهنگی اشان سو استفاده می کند بلکه متاسفانه این جهل جاودان حتی در قشر مرفه و به ظاهر با فرهنگ ما نیز هویدا می شود که هرگز فراموش نمی کنم که در همین تهران خودمان و شهر های دیگر مردم مناطق مرفه و به ظاهر بالا شهر چگونه به گیشه های سینما هجوم برده تا بتوانند فیلم مردی جنایتکار به اسم مسعود ده نمکی ( اخراجی ها) را تماشا کنند !
شنبه 10 بهمن 1388

انسانیت - ایران - تهران
iranianuk شما هم جوکهای حکومتی آره!
شنبه 10 بهمن 1388

arsene lupin - ایران - برزخ
مردم فقیر فقیرتر و پول دار پول دار تر میشن.
یکشنبه 11 بهمن 1388

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.