شمقدری مشکل گلشیفته و گلزار را حل کرد

شمقدری مشکل گلشیفته فراهانی  و محمد رضا گلزار را حل کرد

گلشیفته فراهانی در فستیوال فیلم ابوظبی

معاون امور سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رسما اعلام کرد:محمدرضا گلزار و گلشیفته فراهانی مشکلی برای ادامه فعالیتشان ندارند.
به گزارش ایسنا، جواد شمقدری در خصوص وضعیت این دو بازیگر اظهار داشت: در خصوص وضعیت گلشیفته فراهانی قبلا هم اعلام کرده بودیم که ایشان از نظر ما مشکلی برای ادامه کار در ایران ندارند و نمی‌توان به‌دلیل بازی در یک فیلم بگوییم که به ایران برنگردد و این موضوع را به پدرشان هم اعلام کرده‌ایم.
وی افزود: محمدرضا گلزار هم منعی برای کارش وجود ندارد و برای اطمینان بیشتر در جلسه‌ای صحبت‌های لازم صورت گرفت و خود ایشان هم این موضوع را اعلام کرده است. شمقدری درباره واکنش این معاونت به مشکل ممنوع‌الخروج شدن برخی از هنرمندان نیز پاسخ داد: مشکلات سینماگران در حوزه حرفه‌ای سینما به ما بر می‌گردد، اما حوزه قضایی و انتظامی به ما مربوط نمی‌شود.
7-aseman - اتریش - وین
پاس میدن به هم دیگه اگه اتفاقی بیفته از سر خودشون رفع کنند . گلشیفته گول نخوری حرفهای اینا حساب و کتاب نداره
چهار‌شنبه 6 آبان 1388

juvel - نروژ - اسلو
اخه مرتیکه الاغ با اون اسمه مسخرت - یعنی گلشیفته دیوانه شده که برگرده ایران پیشه تو وامثاله تو اشغال - همه میخوان بذارن فرار کنن اونوقت تو داری دره باغ سبز بهشون نشون میدی - خر خودتی .
چهار‌شنبه 6 آبان 1388

IRAN ZAMEN - نروژ - روگنان
گلشیفته دیوانه شده که برگرده ایران .
چهار‌شنبه 6 آبان 1388

Yase-banafsh - سوئد - گوتنبرگ
گلشیفته جون که تو این فستیوال سنگ تموم گذاشت و بدون کرست ظاهر شد. کاش بقیه عکساشم میگذاشتید.
چهار‌شنبه 6 آبان 1388

SAM2009 - آلمان - آمدن
پاسداران اسلام ضد بشر خوب بلدند با واژه ها بازی کنند سرسپرده رژیم آخوندی در وزارت فرهنگ از یکطرف میگوید که محمدرضا گلزار و گلشیفته فراهانی مشکلی در ایران برای ادامه فعالیتشان ندارند و در آخر خزعبلات خودش در مورد ممنوع بودن مسافرت هنرمندان به خارج از کشور را به دایره قضایی و انتظامی مربوط میداند و کسی نیست از این ابله خودفروحته بپرسد که چه تضمینی از طرف حوزه قضایی و انتظامی در مورد برگشت خانم فراهانی به ایران وجود دارد
چهار‌شنبه 6 آبان 1388

Iranie Azade - آلمان - هامبورگ
آخه شمقدرى هم شد اسم؟؟؟ حد اقل میذاشتى شلقم که یه خاصیتى داشته باشه!!! من نمیدونم چرا این دار و دسته محمود چاخان اینقدر اسمهاشون اسکولیه ....؟؟؟
چهار‌شنبه 6 آبان 1388

طاطا - ایران - ایران
خب خدارو شکر. 70 میلیون نفر هرروز دعا میکردن مشکل این دوتا جوون حل بشه که شد. دیگه توی این مملکت مشکلی روی زمین نمونده .
چهار‌شنبه 6 آبان 1388

vandidad.iran - ایران - کرمانشاه
جالبه!!! گلشیفته تازگی ها با نامجو توی آلبوم ((آخ)) همکاری کرده- توی این آلبوم آهنگی هست به اسم ((فقیه خوشگله )) خطاب به ((خامنه ای)) که گلشیفته با محسن نامجو همخوانی کرده- حتما این آهنگو گوش کنید-. گلشیفته فراهانی واقعا هنرمنده اما گلزار محض رضای خدا یدونه فیلم درست حسابی بازی مکرد! این آقا نون قیافشو می خوره!
چهار‌شنبه 6 آبان 1388

zendeh bad iran - انگلستان - منچستر
Yase-banafsh - سوئد - گوتنبرگ . . تو دیگه چه ..هستی
پنج‌شنبه 7 آبان 1388

(_JuSt MujiZ_) - پاکستان - لاهور
Iranie Azade - آلمان - هامبورگ. هاهاها ... چقدر تو با نمکی پسر .. شلقم .. هاهاها ... به چی هم گیر دادی .. هاهاها ...!!!
پنج‌شنبه 7 آبان 1388

siavashoma - انگلستان - منچستر
Iranie Azade - آلمان - هامبورگ . . تازه اسم کاملش جواد شمقدری فقط یک اسکولانی هم کم داره . که خودت گفتی.
پنج‌شنبه 7 آبان 1388

khooroos - امارات - دبى
جه فرقى با زمون انقلاب میکنه؟؟؟ هر غربتى از این موقعیت داره استفادشو میکنه شاید فردا بس قردا رییس جمهور دولت اینده بشه یا بجه هاش سهمیه دانشکاهى بشن یا در نهایتش بره جند تا فیلم امریکایی بازى کنه
پنج‌شنبه 7 آبان 1388

IRAN ZAMEN - نروژ - روگنان
Yase-banafsh - سوئد - گوتنبرگ . حوبه در سوئد زندگی می کنی .اینقدر گرسنه هستی.
پنج‌شنبه 7 آبان 1388

maryam2009 - ایران - ایران
خدا رو شکر.. به ما چه آخه ..اینقدر جوونای عزیزمون تو این چند ماه کشته شدن که دیگه گلزار ذره ای برامون مهم نیست.
پنج‌شنبه 7 آبان 1388

aria-aria-nl - هلند - روتردام
بابا این یارو با اسم فامیل عجیبش اومد ش ق ....
پنج‌شنبه 7 آبان 1388

gol222 - سوپد - هلسینگبوری
تمام این حرفها دروغ وریاست وبخصوص گلشیفته نباید به ایران برگردد.سی سال دروغ وکشتار انسانهای بیگناه وباهوش کاراین جنایتکاران بوده.اینها خون اشام وادمخوارن ترابانکه میپرستید مواظب خودتان باشید.اینها ارزویشان است نخبگان ترورویاازکشورفرارکنن.اوائل انقلاب نفر 500دلار میدادن که ناراضیها ازکشور بیرون برندوهمین کلک باعث شد 6میلیون فرارکنن وسی سال حکومت کردن.این پس ترازحیوانات 10 سال هم زیادشان بود.درود به همه جانباختگان راه ازادی...
پنج‌شنبه 7 آبان 1388

Yase-banafsh - سوئد - گوتنبرگ
IRAN ZAMEN - نروژ - روگنان . تو که سیری عکساشو ببین بعد بگو. من خودم از گلشیفته خوشم میاد ولی تو عکس واقعا زننده بود. به هر حال هر کسی یه نظری داره و باهم دعوا نداریم. zendeh bad iran - انگلستان - منچستر . شما هم همین طور عزیزم!
پنج‌شنبه 7 آبان 1388

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.