قطار مسافربری تهران-کرمان در آب شیرین کاشان از ریل خارج شد

قطار مسافربری تهران-کرمان در آب شیرین کاشان از ریل خارج شد

مدیر روابط عمومی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر اعلام کرد: قطار تهران - کرمان ، ساعتی پیش در روستای آب‌شیرین کاشان از ریل خارج شده است.

هادی بهداد در گفت‌وگویی اظهار داشت: در حال حاضر نیروهای امدادی هلال‌احمر اصفهان برای امدادرسانی در محل حادثه حضور دارند.
وی با بیان اینکه در حادثه مذکور 7 واگن قطار تهران - کرمان از ریل خارج شده است ، اضافه کرد: این قطار ساعت 18:35 دقیقه تهران را به مقصد کرمان ترک کرده‌بود.گزارش ها حاکی است این واقعه ساعت 21 روی داده و نیروهای امدادنجات اصفهان توسط مردم و مسافران از این حادثه مطلع شده‌اند. تعداد مسافران این قطار 400 نفر اعلام شد، اما هنوز گزارشی از تعداد مجروحان این حادثه توسط مسئولان ذیربط اعلام نشده و علت این حادثه نیز در دست بررسی است. در حال حاضر ماموران اورژانس 115، نیروی انتظامی و اتوبوسرانی کاشان برای حل مشکلات حادثه دیدگان به محل حادثه اعزام شده‌اند.

iran-azad - ایران - تهران
یادش به خیر قدیما می گفتند قطار امن ترین وسیله برای سفر است. توی جمهوری اسهالی به ریل های رضاخان هم دیگه نمی شه اطمینان کرد
دوشنبه 27 مهر 1388

nima.mp3 - ایران - اصفهان
در مملکتی که وزیر راهش دزدی علمی بکنه از وضعیت راهها و حمل و نقل چه انتظار دیگه ای میشه داشت؟؟؟!!!. طرفدارای احمدی نژاد بیان جواب بدن ببینم چطور میشه این واقعه را توجیه کنن؟؟. خدا کنه برا مسافراش اتفاقی نیفتاده باشه.
دوشنبه 27 مهر 1388

Javid Shah010 - کانادا - ادمونتون
همین رو کم داشتیم, بهترین وسیله واسه مسافرت در ایران خرگاری هستش. ای لعنت به هر چه اخوند چه خوب وچه بدش همه یک قماش اند.
دوشنبه 27 مهر 1388

blueberry64 - ایران - تهران
مثل اینکه همه چیز تو کشور فرسوده شده و غیر قابل اطمینان! هواپیما و ماشین و قطار.. احتمالا اگه به خر و اسب مسافرت کنیم جونمون کمتر در خطر باشه!!!!
دوشنبه 27 مهر 1388

mashady - انگلیس - منچستر
گفتم این وزیر راه رو باید اعدام کرد از وقتی این وزیر راه شده یا هواپیما سقوط میکنه یا قطار از خط خارج میشه اون هم که از وضع جاده هامون توی مرگ و میر جاده ای رکورد جهان رو زدیم رکورد داریم ماشالله
دوشنبه 27 مهر 1388

RajabRingo - سوپد - گوتنبرگ
امن ترین خط هوائی - امن ترین جاده - امن ترین راه اهن - شما را در اسرع وقت به جهنم میفرستد بشتابید زود دیر میشود .
دوشنبه 27 مهر 1388

IQ SEFR - نروژ - اسلو
هر دم از این باغ بری مرسد.مملکت بی صاحب به این می گن.
دوشنبه 27 مهر 1388

melisa - ایران - تبریز
عجبا تو این مملکت ارزونترین چیز ادمه
دوشنبه 27 مهر 1388

jigili - ایران - تهران
چه مملکت خوبی داریم نه امنیت هواپیما نه امنیت قطار هیچی ندارم فقط یه مشت آخوند داریم که یکی از یکی کثافت تر رپیس جمهورش هم که تیک روانی داره بیچاره حالیش نیست مملکت گل و بلبل یعنی این.
دوشنبه 27 مهر 1388

artosh - ایران - تهران
چه بکش بکشیه اینجاااااااااااا..
دوشنبه 27 مهر 1388

vahid22 - آلمان - هامبورگ
Javid Shah010 - کانادا - ادمونتون . عزیز من آخوند خوب آخوند مرده است
چهار‌شنبه 29 مهر 1388

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.