مرد مزاحم ۵۰۰۰ مرتبه با اورژانس تماس گرفت

مرد مزاحم 5000 مرتبه با اورژانس تماس گرفت

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس گفت: فردی در مدت زمان حدود 15روز، بیش از 5000 مرتبه با اورژانس تماس گرفت و ایجاد مزاحمت کرد.

دکتر محمدجواد مرادیان با اشاره به این خبر به ایرنا گفت: این فرد که به نظر می‌رسد از تعادل روحی مناسبی برخوردار نیست علت مزاحمت‌های پی در پی و تماس‌های مکرر با اورژانس را بیکاری و علاقه به صحبت کردن با افراد عنوان کرده است.

وی اظهار کرد: پس از این‌که مشخص شد این فرد از طریق خط ایرانسل ایجاد مزاحمت می‌کند با شرکت ارتباطات سیار ایرانسل در منطقه جنوب تماس گرفته شد که این شرکت 2 روز قبل اقدام به قطع شماره مورد نظر کرد.

مرادیان اضافه کرد: از آنجا که اشغال کردن شماره 115 اورژانس باعث تهدید سلامت مردم می‌شود، موضوع به دادستانی شیراز و به دایره جنایی ارسال شده که با پیگیری‌های مستمر فرد مورد نظر شناسایی شده است.

او گفت: به دلیل این‌که قیم این فرد باید پاسخگو باشد، شکایت اورژانس به قوت خود باقی است و موضوع پیگیری می‌شود.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس ادامه داد: روزانه حدود 500 نفر با برقراری تماس‌های بی مورد با شماره 115 اورژانس شیراز به نوعی ایجاد مزاحمت و در روند خدمات‌رسانی به افراد نیازمند خدمات اورژانسی خلل ایجاد می‌کنند.

poriyaye_vali - قطر - دوحه
میگن ادم که بیکاربشه میشه رفیق شیطون
جمعه 20 شهریور 1388

fj86 - ایران - تهران
عجب. اصلا نمیدونستم با ایرانسل میشه اورژانس رو گرفت.
شنبه 21 شهریور 1388

darya_r - انگلستان - لیورپول
هنوزم از اینجور احمقها هستند اونهم با چه تعدادی ٬ خوب حکومت براین نوع مردم خیلی راحته برای همین رژیم ایران دوام اورده .
شنبه 21 شهریور 1388

DUSJUN - اسپانیا - مادرید
جدئدن چقدر استان فارس اتفاقائ عجئب مئفته
شنبه 21 شهریور 1388

اینترنت ندیده - ایران - ایران
DUSJUN - اسپانیا - مادرید. چیییییییییییییییییی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ . عربی فارسیه دیگه . چقت تو این سایت اطفاقهای اجیب میافطه آقای اثپانیها ماد رید
شنبه 21 شهریور 1388

manenarenji - المان - اسن
کاشکی شماره خونه احمقی را پیدا میکردم منم روزی 5000 بار زنگ میزدم و بهش میگفتم و قیافه کریه اشو میبینم میخوام اق بزنم.بهزنشم میگفتم نصف شب از خواب بیدار میشی قبضه روح نمیکنی این میمونو کنار خودت میبینی.
یکشنبه 22 شهریور 1388

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.