تولید سیگار بهمن پایه بلند چینی در ایران

انتقاد دخانیات از نحوه همکاری نیروی انتظامی در قاچاق سیگار

تولید سیگار بهمن پایه بلند چینی در ایران

ham-safar - ایران - تهران
محصولات چینی و روسی را تحریم میکنیم
پنج‌شنبه 1 مرداد 1388

irani1 - المان - هانوفر
با دستور خامنه ای جلاد جوانان ما را شکنجه میدهید. خامنه ای جلاد محاکمه و اعدام باید گردد. https://www.youtube.com/watch?v=GZNGDVrwg_I
پنج‌شنبه 1 مرداد 1388

Bamdad_KH - آمریکا - شیکاگو
دوستان عزیز٬ همانطور که اطلاع دارید روز 25 جولای٬ مصادف با روز چهلم همرزم عزیزمان ندا آقا سلطان٬ به عنوان: Global Day of Action for Human Rights in Iran اعلام شده است. به همین مناسبت و برای ابراز همبستگی و پشتیبانی از مبارزات مردم ایران و ابراز تنفر از سرکوب وحشیانه رژیم جمهوری اسلامی ، تظاهراتی توسط ایرانیان مدافع صلح و حقوق بشر در شهر شیکاگو سازمان دهی شده است. برای برگزاری هر چه با شکوه تر این تظاهرات٬ دوستان مقیم شیکاگو و ایالت ایلینوی میتوانند به آدرس زیر به هموطنان ایرانی خود ملحق شوند: SAT. JULY 25, 12:00 noon Federal Plaza Dearborn and Adams به امید ایرانی آزاد و سربلند.
پنج‌شنبه 1 مرداد 1388

hamid100 - یونان - اتن
با سلام ham-safar - ایران - تهران باهات صدرصد موافقم ولی جه بهتره که وسایل نوکیا و زیمنس هم را همچنین تحریم کنیم . دم بجه ها در ایران گرم که فروش نوکیا تا بالای 70درصد کاهش داشته.
پنج‌شنبه 1 مرداد 1388

METRADAT - انگلستان - لیدز
بزودی شاهد ساخت عمامه .عبا. قبا. نعلین. ودیگر ابزار ملاگری. توسط کمپانی های چینی خواهیم بود. شایدیک حوزه ملایی در شهر پکن هم احداث گردد.
پنج‌شنبه 1 مرداد 1388

سیاوش ایرانی - ایران - ایران
بابا جان کجای کار هستید. رهبر هم ساخت چین بودو چون جنس چینی کیفیت نداره دستش شکست و شد علی یکدست. احمدی نژاد هم در حقیقت یکی از ماسکهای تولیدیه چین بود برای شب هالوین که اشتباها توسط علی چلاق خریداری شد
جمعه 2 مرداد 1388

great dariush - ایران - تهران
توجه 1)دوستان و آزاداندیشان هم میهن من یک پیشنهاد دارم .از این پس تا میتوانید از خطوط هوایی نا امن جمهوری اسهالی برای انجام سفرهای خود استفاده نکنید و دوم اینکه قرار شده در روز تحلیف ا.ن(انتری نژاد) مردم آزاده ایران در اعتراض به این تقلب در میدان بهارستان گردهمآییم.
جمعه 2 مرداد 1388

farhadgp - ایران - کرج
مممم
شنبه 3 مرداد 1388

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.