اسرائیل برای حمله به تاسیسات اتمی ایران به فلسطینیان و اعراب امتیاز میدهد

اسرائیل برای حمله به تاسیسات اتمی ایران

به فلسطینیان و اعراب امتیاز میدهد

تایمز لندن زیر عنوان "نیروی دریائی اسرائیل در کانال سوئز برای حمله احتمالی به ایران آماده میشود" می نویسد دو کشتی جنگی مجهز به تسلیحات موشکی اسرائیل، ده روز پس ازعبور یک زیردریائی قادر به انجام یک حمله موشکی اتمی از کانال سوئز، این کانال را در تدارک حمله ای احتمالی به تاسیسات اتمی ایران، پشت سر گذاشتند.

تایمزلندن می نویسد تائید ورود این دو کشتی به دریای سرخ توسط مقامات اسرائیلی، علامتی واضح از توانائی اسرائیل برای مستقرساختن نیروی ضربتی اش به فاصله ای کوتاه در موضعی است که بتواند ایران را دربرد خود داشته باشد. این استقرار در آستانه مانوری بزرگ انجام گرفت که قرار است نیروی هوائی اسرائیل اواخر این ماه درآمریکا انجام دهد و یک سیستم سپر دفاع موشکی را بر فراز اقیانوس آرام به آزمایش بگذارد.
تایمز لندن می نویسد اسرائیل مناسبات خود را با کشورهای عرب، که آنها نیز از یک ایران مسلح به اتم نگران اند، تقویت کرده است. به گفته یک دیپلمات اسرائیلی، بخصوص مناسبات با مصر در سال جاری در چارچوب بی اعتمادی مشترک به ایران، رو به گسترش گذاشته است. کشتی های اسرائیلی به احتمال قوی برای حمله به ایران از کانال سوئز خواهند گذشت.* اسرائیل حاضر است در ازای حمایت بین المللی از حمله به تاسیسات اتمی ایران در مورد کشور فلسطینی و مناسبات با اعراب امتیازاتی بدهد.جروسلام پست زیر عنوان "جهان ممکن است درچارچوب یک معامله ازعملیات راجع به ایران حمایت کند" می نویسد تایمز لندن روز پنجشنبه گزارش داد معامله ای میان رهبران اسرائیل و غرب در حال شکل گرفته است که حمایت بین المللی از حمله اسرائیل به تاسیسات اتمی ایران را در ازای امتیازاتی در مذاکرات صلح با فلسطینیان و کشورهای عرب همسایه آسان تر میکند.جروسلام پست می نویسد در گزارش این روزنامه بریتانیائی اظهارات دیپلمات هائی معرفی نشده نقل شده است که گفته اند اسرائیل حاضراست در مورد شکل بخشیدن به یک کشور فلسطینی و نیز در باره سیاست راجع به یهودی نشین ها و مسائل با همسایگان عرب، در ازای حمایت از عملیات اسرائیل در ایران امتیازاتی بدهد.جروسلام پست می نویسد به گزارش تایمز، عبور روز سه شنبه دو کشتی جنگی اسرائیل از کانال سوئزپیامی به ایران، و بخشی از عملیات تدارکاتی اسرائیل برای حمله احتمالی به ایران بود.جروسلام پست نظر یک مقام معرفی نشده دفاعی اسرائیل در گزارش تایمز را نقل میکند که گفته است این عملیات باید جدی گرفته شود. اسرائیل با توجه به پیچیدگی های مرتبط با حمله ای به ایران، برای آماده شدن وقت صرف میکند. این مانورها پیامی به ایران است که اسرائیل به تهدیدهای خود عمل خواهد کرد. جروسلام پست نظر یک مقام دیگر دفاعی اسرائیل را نقل میکند که به تایمز گفته است این تصادفی نیست که اسرائیل مانورهائی گسترده را علنا برگزار میکند. این عملیاتی پنهانی نیست. عملیاتی اعلام شده است که قدرت اسرائیل به نمایش میگذارد.

دریای سرخ برای عملیات نظامی اسرائیل مهمتر شد

یکی از کشتی های جنگی اسرائیل که از کانال سوئز عبور کرده است

به دنبال عبور دو کشتی جنگی مجهز به موشک اسرائیل از کانال سوئز و ورود آنها به دریای سرخ، یک مقام اسرائیلی گفته است که آنها در جهت "آماده سازی های جدی" برای حمله ای احتمالی به ایران اعزام شده اند.

اظهارات این مقام اسرائیلی در روزنامه بریتانیایی تایمز منتشر شده است.

اخیرا نیروی دریایی اسرائیل به شکلی غیرمعمول اقدام به آماده سازی نیروهای خود کرده است.

این تمرین های نظامی اسرائیل هشداری روشن به ایران و نشانه ای است از همکاری ضمنی میان مصر و اسرائیل؛ هر دو کشور، ایران را خطرناک می بینند.

دو ناو جنگی "سار پنج" که از راه کانال سوئز وارد دریای سرخ شدند، مدل های هانیت و آیلت بودند که در نیروی دریایی کوچک اسرائیل پیشرفته ترین کشتی های جنگی مجهز به تسلیحات تلقی می شوند.

اواخر ماه گذشته یک زیردریایی اسرائیلی از نوع "دلفین" از این کانال عبور کرد و بعد از آماده سازی کوتاه مدت در آبهای دریای سرخ از همان راهی که آمده بود به دریای مدیترانه بازگشت.

این مانورهای نظامی علنی بوده است چون اسرائیل می خواهد به ایران و تمام کسانی که گوش ایستاده اند، بگوید که اگر ایران فعالیت های هسته ای خود را متوقف نکند، این کشور همچنان گزینه های نظامی علیه ایران را مد نظر دارد.

گفته می شود که دست کم برخی از زیردریایی های اسرائیل قادرند به سمت اهداف زمینی موشک پرتاب کنند؛ برخی گزارش ها حاکی بوده است که این موشک ها حتی ممکن است حامل کلاهک های هسته ای باشد.

اسرائیل از مدتی پیش ناوچه های کوچک توپدار خود را از بندر آیلت به آبهای دریای سرخ اعزام کرده است.

علاقه رو به افزایش اسرائیل به انجام عملیات نظامی در دریای سرخ فقط مربوط به خطر احتمالی برنامه هسته ای ایران نمی شود. اسرائیل همچنین به طور فزاینده ای در باره قاچاق اسلحه به نوار غزه نگران است.

تحلیلگران بر این باورند که بخش عمده سلاح از طریق دریا و از ایران به سودان و بعد از آن از مصر به نوار غزه منتقل می شود.

در ماه مارس سال گذشته گزارش های تائید نشده ای ارسال شد حاکی از آن که جنگنده های اسرائیل به کاروانی از تسلیحات در سودان حمله کرده اند.

در مجموع، دریای سرخ با شتاب به منطقه ای مهمتر در عملیات نظامی اسرائیل تبدیل می شود.

gole sorkh - ایران - تهران
بیا وقتی خر بر ملت حکومت می کند و آرواره گشادش را به گفتن هر چرندیاتی باز می کند نتیجه بهتر از این نمی شود حالا باید صبر کرد و دید که این عربهای اراذل خودفروخته مخصوصا فلسطینی های تروریست که با پول ملت ما شکم مفت خور خودشان را گنده کرده اند چه امتیازی می گیرند تا جواب خوبیهای ما را بدهند! تجربه ثابت کرده که بهای این ها زیاد هم نیست. فقط نتیجه ای که دارد این است که دودش چه مالی چه جانی برای ملت بدبخت ماست! مرگ بر خامنه ای دجال حرامخور
جمعه 26 تیر 1388

ehsan_2nd_time - یوکی - لندن
حالا جناب خامنه ای خر بیار و باقالی بار کن . اسراییلی که تا حالا یه ایرونی هم نکشته و خیلی از ایرونی ها هم دارن توش زندگی می کنن داره به ایران حمله می کنه . اونهم بخاطر خریت های محض جناب مشنگی که تشریف داری
جمعه 26 تیر 1388

decoder - مجارستان - مجارستان
من حالم از جمهوری اسلامی به هم مئ خوره ولی اسراییل و ختی امریکا هیچ غلطی نمئ تونن بکنن کسی به جایی که جددم کورش توش ارمیده نمیتونه حمله کنه.
جمعه 26 تیر 1388

zolfaghar.ghar.ghar - ایران - تهران
ما مسلح به الله اکبریم. تااخرین قطره خون رهبرمان و تا اخرین قطره خون احمدی نژاد میجنگیم. علاوه بر الله اکبر مسلح به هواپیماهای تیزپرواز تپلف154 هم برای عملیات کامیکازه هستیم. که قراره بچه های هاشمی که صاحبان ماهان و این تسلیحات هستند پیشتاز این جنگ مقدس باشند که برای نوشیدن شربت شهادت از هم دارن سبقت میگیرند تا جان خود را فدای این مرز و بوم کنند.
جمعه 26 تیر 1388

wine leaves - انلستان - لندن
حمله نظامی =جنگ جهانی سوم ونتیجه کشته شدن مردم بیگناه وبا گناه ودر نهایت سرنگونی رژیم نعلینی.
جمعه 26 تیر 1388

amishka - اذربایجان - با کو
decoder - مجارستان - مجارستان ..بابا شماهارو به هر کی که اعتقاد دارید لطفا مثل اون علی چلاق هی شعار مفت ندید .حالا امریکا اومد از شماها نترسیدو یه موشک قاره پیما روونه ایران کرد میشه بگی چطور میخوای جلوی این غلطش رو بگیری ؟؟؟ لابد میشینید و دعا میکنید .خدا انروز نیاره که جنگ بشه .
جمعه 26 تیر 1388

Fereschteh - اتریش - وین
آخ جان یعنی‌ می‌شه اسراییل بیاد تأسیسات اتمی رو بمبارون کنه از بین ببره؟مرسی‌ خدا
جمعه 26 تیر 1388

hamesheh bahar - انگلستان - لندن
این زینب از قم کجاست خودشو داشت برای این زن مصری جر میداد. راست میگی حالا برو دریای سرخ یک پاتو بزار اینور توی مصر یک پاتو هم بزار اونور مصر نزار کشتیهای اسرائیلی ..رد بشن.
جمعه 26 تیر 1388

IRAN ZAMEN - نروژ - روگنان
zolfaghar.ghar.ghar - ایران - تهران مواظب باش بجای شربت شهادت.جام زهر خمینی را نخورید.
جمعه 26 تیر 1388

کهکشان - سوئد - اپسالا
قرار نیست که مردم رو بزنه!!!! قراره نیروگاههای اتمی رو که تمام بدبختی ما از اینهاست رو بزنه.بهتر که بزنه...دیگه اینا نمیتونن ایینقدر گردن کلفتی کنن واسه دنیا و مردم ایران
جمعه 26 تیر 1388

wine leaves - انلستان - لندن
حمله نظامی =جنگ جهانی سوم ونتیجه کشته شدن مردم بیگناه وبا گناه ودر نهایت سرنگونی رژیم نعلینی. البته حمله به ایران جرات میخاد که بعید میکنم کسی تو دنیا وجود این کارو داشته باشه.
جمعه 26 تیر 1388

wine leaves - انلستان - لندن
البته حمله به ایران جرات میخاد که بعید میکنم کسی تو دنیا وجود این کارو داشته باشه.
جمعه 26 تیر 1388

kimia23 - تایلند - بانکوک
به نظر من اسرائیل هیچ وقت جرات حمله به ایران رو نخواهد داشت .
جمعه 26 تیر 1388

zorro.ir - ایران - تهران
من با حمله به ایران کاملا مخالفم و اعتقاد بر این دارم که خودمون باید مبارزه مسلحانه رو اغاز کنیم و احتیاج به لیدر داریم مثل محسن سازگارا که توی سپاه پاسداران هم نفوذ داره یا کسی دیگه که صلاحیت داشته باشه ومردم هم حرف شنوی کنند به هر نحوی که شده نباید دلسرد شد باور کنید پایه های رژیم سست شده واگه مبارزه رو جدی تر کنیم کمک هم میرسه و شکل جدی تری به خودش میگیره اقلیت ها اکثر در شهرهای مرزیند مثل ارومیه شهرهای کرد نشین یا پائین زاهدان و ... درست جاهائیکه اسلحه فراونه و برای کمک به تهرانیها که پایتخت کشور هست وارد عمل میشوند.
جمعه 26 تیر 1388

kili_patilaki - قطر - دوحه
اسرائیل جرات همچین کاری رو نداره...حمله به ایران مساوی با جنگ جهانی سوم و از بین رفتن کلی منافع آمریکا در خلیج و افغانستان و عراق. مرگ بر اسرائیل خونخوار و بی همه چیز.
جمعه 26 تیر 1388

Ezhaq - ایران - تهران
زنده باد اسرائیل
جمعه 26 تیر 1388

oldboy - انگلستان - لندن
امیدوارم اسراییل هرچه زودتر سپاه و بسیج رو بفرسته هوا.چون از نظر نظامی این پتانسیل رو داره. decoder - مجارستان - مجارستان : جایی که جدت کورش خوابیده فعلا سپاه و بسیج روش دارن میرینن.همه دنیا به ایرانی به چشم مسلمونهای متحجر نگاه میکنن اونوقت تو دلت به این قصه ها خوشه؟کجای کاری..غلط رو امثال تو میکنن که این کثافتها رو سر ایرانن.
جمعه 26 تیر 1388

N.sami77 - دانمارک - کبنهاگ
اسرائیل هیچ ... نمیتونه بخوره مرگ بر سرائیل و امریکا و مرگ بر اونائی که به اینا باج میدن فعلااینا یه لنگ تو هوا موندن بی خودی دلتون صابون نزنید
جمعه 26 تیر 1388

decoder - مجار - مجیژ
amishka - اذربایجان - با کو گیرم که بمب هم بزنه مئ تونه ایرانواداره کنه.همین الانش جلوی این بمب ممب های بسیج تروریستو تو عراق و افغان نمیتونن بگیرن .من معتقدم بهترین راه همین تهریم /که مردم خودشون بدون دحالت بیگانه برسن به دموکراسی
جمعه 26 تیر 1388

ashka - فرانسه - پاریس
پس بالاخره متحد اصلی این آخوندها وارد عمل شد. قابل پیش بینی بود. هیچ اتفاقی نمی تواند تا این حد ناآرامی ها را از بین ببرد، لزوم اتحاد ملی برای مقابله با تهدید دشمن خارجی. آخرین تیر در ترکش رژیم برای آرام کردن جامعه.
جمعه 26 تیر 1388

ham-safar - ایران - تهران
برای کشورهای عرب هم از توبره وهم از آغل خوردنه. هم ایران با حمله اسراییل به تاسیساتش ضعیف میشه هم آنها بابت حمایت استراتزیک و یا رسانه ای از این حملات و یا حتی سکوت در مقابل آن از اسراییل امتیاز میگیرند. باز هم ما شدیم وجه المصالحه. احسنت به این سیاست خارجی دولت مردم فریب. ولی فکر کنم برادر هوگو چاوز حمله اسراییل به ایران رو محکوم کنه واقعا عالیه نه؟
جمعه 26 تیر 1388

hamed_58 - سوئد - گوتنبرگ
اونائی که میگن مرگ بر اسرائیل و مرگ بر امریکا یادشون رفت بگن مرگ بر این اعراب نمک نشناس. باز هم سنگ لبنان و فلسطین را به سینه بزنید.
جمعه 26 تیر 1388

ایران جاوید - ایران - تهران
ان سامی کپنهاک دانمارک ...سفارتی بازم تویییییییی. بدبخت تو دانمارک شناساییت کردن همین روزاست که......
جمعه 26 تیر 1388

ایران جاوید - ایران - تهران
اووووووووووف این فلسطینی ها با حمایت اسراییل به دولت ایران و علی گدا بیلاخ بدن جیگرم هال بیاد. مرگ بر علی گدا مرگ بر مجتبی مرگ بر سعید مرتضوی بی نا...س...
جمعه 26 تیر 1388

کوروش کبیر - ایران - تهران
اوایل انقلاب صدام فکر می کرد که با توجه به شورشهای مردمی ارتش ایران ضعیف شده و می تواند صرف چند روز کل ایران را اشغال کند برای همین دلیل حمله به ایران را شروع کرد غافل از اینکه چه سرنوشت شومی در انتظارش است.اسراییل هم با توجه به ناآرامی ها در ایران چنین فکر شومی در سر می پروراند.اما بداند که ما چه با سلاح هسته ای و چه بدون سلاح هسته ی اسراییل را به درک واصل خواهیم کرد.درست است که ما ایرانی ها علیه آخوند بپا خواسته ایم ولی در مقابل بیگانه های حارجی که می خواهند به سرزمین ما حمله کنند متحد و یکپارچه هستیم.در یک کلام:ما ایرانی ها با هیچ کشوری(حتی اسراییل) دشمنی نداریم ولی حق دفاع را برای خود محفوظ می دانیم.
جمعه 26 تیر 1388

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
کوروش کبیر - ایران - تهران شما با این ای دی چگونه نمی دانید ایران 30 سال است در اشغال بیگانگان است مگر ملایان ایرانی هستند؟؟؟؟ در ضمن حمله به نیروگاههای اتمی به معنی حمله به ایران و اشغال ایران نیست. مگر هنگامیکه نیروگاههای سوریه بوسیله ی اسرائیل نابود شد کسی کشته شد ایا سوریه اشغال شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ این رژیم بی انکه به تسلیحات اتمی دست یابد تا به این حد جنایتکار و وقیح وای به روزی که این پیروزی را بدست اورد.
شنبه 27 تیر 1388

shiva_v - ایران - شیراز
اگر حمله ای هم رخ بده من آمریکا و اسراپیل رو مقصر نمی دونم .مسول واقعی شخص خامنه ای واحمدی نژاد و دارو دسته سپاه پاسداران هستند که با این تند روی ها و سخنان غیر مسولانه تمامیت عرضی کشور عزیزمان را به خطر انداخته اند و مطمن باشید این حمله احتمالی تلفات غیر نظامی نیز دارد هر قطره خونی که از هر ایرانی ریخته شود مهری هست برای محکومیت این حکومت تروریست پرور.
شنبه 27 تیر 1388

کوروش کبیر - ایران - تهران
ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو تو اصلا ارزش آن را نداری که جوابت را بدهم (والا مگر تو کی هستی که از طرف ملت حرف بزنی تو خائنی بیش نیستی)ولی برای روشن شدن قضیه مجبورم جوابت را بدهم: پیرمرد ... ...ایران با سوریه فرق دارد و هرگونه حمله می تواند باعث یک جنگ تمام عیار شود.تجربه عراق و افغانستان نشان داد که هرکجا که بیگانگان پایشان را آنجا گذاشته اند آن مناطق دچار جنگ داخلی شده است بنابراین ما نمی خواهیم که از چاله کنونی به چاه بیفتیم.آنوقت این آرتمیس .. اسراییل را به حمله به ایران هم تشویق می کند.این در حالی است که هرکس وابسته به بیگانگان باشد هرگز نمی تواند مورد اطمینان این ملت باشد.پس مبارزات مقدس ملت ایران را برای آزادی را به وطن فروشی آلوده نکنیم.در غیراینصورت راه را بجایی نخواهیم برد. البته از این آرتمیس جیره خوار اسراییل انتظار دیگری هم نمی رود.اصلا حمله اسراییل تو سر آرتمیس بخورد.این پیرمرد اصلا عین خیالش نیست که عده زیادی بیگناه را به کشتن میدهد.البته آی دی این پیرمرد یعنی کلمه آرتمیس یک کلمه یونانی است بنابراین این پیرمرد خارجی نه ایرانی تشریف دارند.
شنبه 27 تیر 1388

gole sorkh - ایران - تهران
کوروش کبیر ایران تهران با هر دو نظر شما موافق هستم هم نظر اول و هم جوابی که به این آرتمیس دادید مرسی زنده باد ایران و ایرانی مرگ بر حکومت جنایتکار . مرگ بر خامنه ای دجال مرگ بر وطن فروشان چه در خارج چه در داخل
شنبه 27 تیر 1388

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
کوروش کبیر - ایران - تهران gole sorkh - ایران - تهران 2 لمپن اسلامی حق امثال شما بی سوادها و اسلامیها همین ملاست ملا دختر ایرانی را تجاوز می کند می کشد در انجا به نه غیرتی دارید نه تعصبی تا اسم اسرائیل می اید مثل حزب اللهی های ابله و بی سواد شعارتان شروع می شود. مستر کورش تو که انقدر بی سوادی که زن تاریخ کشورت را نمی شناسی و نوشتی پیر مرد!!!!!خ...ه خون بگیر ای دی بلال حبشی برازنده ی تو اجنبی است. احمدی نژاد هم از سر امثال تو زیاد.
دوشنبه 29 تیر 1388

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
در ضمن بی سواد//..ارتمیس..// در یاسالار زن در زمان خشایارشا بود در حمله به یونان و نام مشترک یونانی و ایرانی /کورش شرم دارد از فرزندان نا بخردی چون تو.
دوشنبه 29 تیر 1388

کوروش کبیر - ایران - تهران
ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو تو حتی نمی توانی که نظرات دیگران را تحمل کنی.این مصداق بارز دیکتاتوری است.ننگ و مرگ بر شما دیکتاتور.لطفا ..بگیرید.آی دی شما یعنی آرتمیس یک کلمه یونانی است بمعنی خدای هیولاها و دیوزها(چقدر بهتان میاد).انشا الله شما به لقا الله بپیوندید.
دوشنبه 29 تیر 1388

کوروش کبیر - ایران - تهران
پیرمرد ....تو خودتو علاف کردی.من فکر نمی کنم که تو با این سن و سالت اینجا کامنت بگذاری.برو به کارت برس .بگو ببینم چند سال داری؟البته از روی کلمات لرزان و جملات شکسته شما می توان حدس زد که شما پیرمرد تشریف دارید. بی سوادی شما در حدی است که متوجه تیتر این صفحه هم نشده اید و همه اش پرت و پلا می گویید.در تیتر نوشته شده که اسراییل دوستی و اتحاد با اعراب ملخ خور را به دوستی با ایران ترجیح می دهد!!!حالا هی بگویید زنده باد اسراییل!!!!انشا الله شما به همپالگی و زندگی گیاهی شارون برسید.
دوشنبه 29 تیر 1388

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.