ویدئوی کامل برنامه شوک ( شیطان پرستی در ایران)

ویدئوی کامل برنامه شوک

شیطان پرستی در ایران

Pejgach - ایران - تهران
در راستای مبارزه با تهاجم فرهنگی از جانب مغرب زمین(شیطان پرستی مثل هری پاتر و هفت کوتوله ی عجایب!!)؛ صدا و سیمای جمهوری اسلامی به کمک بودجه ای بالغ بر 6.5 میلیارد تومان!!! اقدام به تهیه مجموعه ای در خصوص زندگی یوسف پیامبر جهت پخش در تلویزیون؛ نمود. در این راستا اقدام به برگزاری مسابقه ای چند؟ سوالی نموده ایم!!!
توجه شما را جلب می کنم:
1)بخش سوالات تشریحی: - مادر یوسف و مادر برادران یوسف را به ترتیب اولویت نام ببرید.. -یوسف مرد بود یا زن؟ مادر یوسف مرد بود یا زن؟ برادران او کی اند؟ -آیا یوسف خواهر داشت؟ (حدس بزنید.) -مادران خواهران یوسف را به ترتیب اولویت نمیخواهد نام ببرید (چون کی اهمیت میده؟) -آیا حسادت برادران یوسف بخاطر تربیت غلط والدین و تمایز قایل شدن بین فرزندان از جانب والدین (همان اولیا!!!!) سرچشمه گرفته بود؟ (در این باره فکر کنید؛ نمیخواد توضیح بدید..) -آیا والد یوسف؛ پیامبر بود؟ اگر بود اینو کی بهش گفته بود؟ -آیا پیامبران از گناه پاکند و بهترین تربیت را برای فرزندانشان صورت می دهند؟ -نظرتون راجع به یوسف پیامبر و سریال در حال پخش چیست؟ -آیا شما اصالتا به مفاهیم می اندیشید؟ (توضیح بدهید؛ لازم نیست فکر کنید) بخش سوالات تستی در قسمت بعد..
جمعه 22 آذر 1387

hshayanfar - انگلستان - برایتن
وقتی آزادی حکومتی نباشه نتیجه آزادی خود جوش همینه
جمعه 22 آذر 1387

Pejgach - ایران - تهران
2) بخش سوالات تستی: (جلو گزینه های صحیح علامت بزنید) -یوزارسیف پیامبر بود.. -یوزارسیف پیامبر شد.. - یوزارسیف هاله ی نور داشت.. -پیامبران هاله ی نور دارند.. - احمدی نژاد پیامبر است..(سوال هوش) -یوزارسیف زیبا بود.. ـ ذلیخا زیبا بود.. - شیطان زیباست.. - ذلیخا شیطان نبود.. - یوزارسیف گی بود.. -پیراهن یوزارسیف به فرمان خدا پاره شد؛ ذلیخا پیراهن یوزارسیف را از پشت جر نداد.. - زنان با نفوذ و متمول مصر عاشق یوزارسیف نبودند(اینا همه اش فیلمه).. - شوهران زنان مصر سیب زمینی بودند.. - زنان مصر شوهر نمی کردند.. (در تلوزیون ما اینجوری میگن) - وقتی یوزارسیف خدا را تهدید کرد که: یا نجاتم بده یا میرم سمت زنان مصری؛ خدا ترسیده بود.. (این سوال اوپن بوک است می توانید از قرآن استفاده کنید) - یوزارسیف از وسوسه ی شیطان فرار می کرد.. - یوزارسیف از زنان فرار می کرد..(این هم اوپن بوک است) - زنان وسوسه هستند (و تو تلویزیون ما اشتباه کلامی رخ نداده).. - یوزارسیف آخرش ازدواج میکنه.. - احمدی نژاد از نوادگان یوسف و ذلیخا می باشد.. راهنمایی: چون زیبایی ذلیخا و هاله ی نور یوزارسیف را به ارث برده این سوال 10 امتیازی است) بدیهی است به برندگان این مسابقه جایزه ای به رسم یادبود تعلق نخواهد گرفت چون کل 6.5 میلیارد تومان هپلی هپو شده است.. انرژی هسته ای حق مسلم ماست
جمعه 22 آذر 1387

saharrr - امریکا - فلوریدا
اخرای قسمت اخرش خیلی ناراحت کننده بود :(
شنبه 23 آذر 1387

bach abadan - ایران - آبادان
گوزنها 2 نویسنده و کارگردان مجمع تشخیص مصلحت نظام بابام {رفسنجانی} محصول سال بهمن 22/1357 تا خدا داند کی این سناریو تمام شود؟....
شنبه 23 آذر 1387

sarab22 - المان - دوسلدورف
وقتی جوانان وسیله ای برای پیشرفت و ازادی نداشته باشند خوب مسلما به کج روی اجتماعی گشیده میشود وقتی فشار و نداری و فقر در جامعه باشه همین میشه که حالا اینها خوبش بودند . البته دولت هم یک اسم شیطان ومیطان روش اضافه کرده بود. تعجب من این بود که چرا این روانشناسان علتشو و درمانشو در جامعه نگفتن.
شنبه 23 آذر 1387

Kaweh - آلمان - فرانکفورت
به نظر من مردم در انتخاب ایدئولوژی آزاد هستند . شیطان پرستی هم یک نمونه وابستگی ایدئولوژی و دینی هست مثل خیلی دینهای دیگه . اگر انسان به دیگران آزار جنسی نرساند اصلا هم اشکال نداره چون مسلمانان هم قمه زنی تبرزنی و زنجیر وسینه زنی هم دارند . پس اول به این نتیجه میرسیم که وابستگی دینی چیزی جز بدبختی و عقب ماندگی نمی آورد . ولی اینجا ما به یک قضیه دیگری روبرو هستیم و آن حکومت جمهوری اسلامی است که چگونه با این مسائل برخورد میکند .بالاخره چون حکومت دینی است شیطان پرستی را رقیب خود میبینه و با آن وارد مبارزه میشه . چه بسا کلیسا ها کنیسه ها و معابد هم سعی در مبارزه با این قضیه را دارند چون از نظر دیدگاه خرافی آنها شیطان یک رقیب است و طرفداران آن هم سربازان دشمن به حساب میان .در کشورهای دموکرات اگر کسی وارد این برنامه ها شود از نادانی است چون همه چیز آزاده ولی در ایران من آن را پای حساب بی بند وباری جوانان نمیزارم بلکه مقصر صد در صد دولت است که همه چیز را ممنوع کرده . امکانات بطور مساوی در اقصی نقاط کشور تقصیم نشده چون اگه اینکار انجام بشه دیگه بودجه ای برای دزدی مسئولین و ساپورت تروریست و فلسطین ولبنان باقی نمیمونه .تنها راهی که برای دولت میمونه اعدام این جوانها به جرم کافر و سواستفاده جنسی از این دختران معصومه . لطفا جبهه مخالف نگیرید . بلکه همون کسانی که در این گزارش عمل این جوانان را نفی میکنند آیا جرات این را داشتند که به عملکرد دولت ایراد بگیرند . اگر دولت میخواهد حقانیت خود را ثابت کنه باید یک رفراندوم آزاد برقرار کنه ببینه چقدر خواهانش هستند بعد از اون وارد حریم خصوصی مردم شه و اونا رو ارازل یا کافر جلوه بده . ولی دز کل خیلی غم انگیزه
شنبه 23 آذر 1387

Achaemenid - ایران - شیراز
اینم ایرانیهای جدید...واقعا حیف...ننگ بر اخوند
شنبه 23 آذر 1387

cool215 - بلژیک - گنت
وقتی الگوی جامعه ریش و پشم باشه همین میشه و البته جوانان ما هم به جای پیشرفت از جوامع خارجی فقط نکات منفی انرا یاد میکیرند.
شنبه 23 آذر 1387

Tumba - سو ئد - استکهلم
وقتی در یک کشور امام از شیطان بدتره معلومه که مردم شیطانپرست میشوند این رژیم نفهم تنوع و مد جوانان و ناهنجاریهای اجتماعی همه چی رو با هم قاطی کرده.
شنبه 23 آذر 1387

Tumba - سو ئد - استکهلم
Pejgach - ایران - تهران مرسی جالب بود
شنبه 23 آذر 1387

shahram257 - ایران - تهران
دیروز شیطان را دیدم. در حوالی میدان بساطش را پهن کرده بود؛ فریب می‌فروخت. مردم دورش جمع شده‌ بودند،‌ هیاهو می‌کردند و وول می‌زدند و بیشتر می‌خواستند. توی بساطش همه چیز بود: غرور، حرص،‌دروغ و خیانت،‌ جاه‌طلبی و ... هر کس چیزی می‌خرید و در ازایش چیزی می‌داد. بعضی‌ها تکه‌ای از قلبشان را می‌دادند و بعضی‌ پاره‌ای از روحشان را. بعضی‌ها ایمانشان را می‌دادند و بعضی آزادگیشان را. شیطان می‌خندید و دهانش بوی گند جهنم می‌داد. حالم را به هم می‌زد. دلم می‌خواست همه نفرتم را توی صورتش تف کنم. انگار ذهنم را خواند. موذیانه خندید و گفت: من کاری با کسی ندارم،‌فقط گوشه‌ای بساطم را پهن کرده‌ام و آرام نجوا می‌کنم. نه قیل و قال می‌کنم و نه کسی را مجبور می‌کنم چیزی از من بخرد. می‌بینی! آدم‌ها خودشان دور من جمع شده‌اند. جوابش را ندادم. آن وقت سرش را نزدیک‌تر آورد و گفت‌: البته تو با اینها فرق می‌کنی.تو زیرکی و مومن. زیرکی و ایمان، آدم را نجات می‌دهد. اینها ساده‌اند و گرسنه. به جای هر چیزی فریب می‌خورند. از شیطان بدم می‌آمد. حرف‌هایش اما شیرین بود. گذاشتم که حرف بزند و او هی گفت و گفت و گفت. ساعت‌ها کنار بساطش نشستم تا این که چشمم به جعبه‌ای عبادت افتاد که لا به لای چیز‌های دیگر بود. دور از چشم شیطان آن را برداشتم و توی جیبم گذاشتم. با خودم گفتم: بگذار یک بار هم شده کسی، چیزی از شیطان بدزدد. بگذار یک بار هم او فریب بخورد. به خانه آمدم و در کوچک جعبه عبادت را باز کردم. توی آن اما جز غرور چیزی نبود. جعبه عبادت از دستم افتاد و غرور توی اتاق ریخت. فریب خورده بودم، فریب. دستم را روی قلبم گذاشتم،‌نبود! فهمیدم که آن را کنار بساط شیطان جا گذاشته‌ام. تمام راه را دویدم. تمام راه لعنتش کردم. تمام راه خدا خدا کردم. می‌خواستم یقه نامردش را بگیرم. عبادت دروغی‌اش را توی سرش بکوبم و قلبم را پس بگیرم. به میدان رسیدم، شیطان اما نبود. آن وقت نشستم و های های گریه کردم. اشک‌هایم که تمام شد،‌بلند شدم. بلند شدم تا بی‌دلی‌ام را با خود ببرم.
شنبه 23 آذر 1387

mc20 - ژاپن - توکیو
اینا رو گزاشتن که بگن جوانان ما در خطرن.جوانان هم حق دارن وقتی کار انگیزه ازادی برای جوان نباشه میرن دنبال مو دختربازی مواد چون تو فشار زندگی هستن ایندشون نمیتونن تضمین کنن دولت برنامه برای جوانان درست نمیکنه علتش اقازادهان علتش پارتی بازی هست هزاران حق خوری دیگه بد برای خر کردن ملت میان این...درست میکنن نمیرن از بدبختی مردم مستند درست کنن میرن از شیطان پرستی مستند درست میکنن میبینید چی...هستن
شنبه 23 آذر 1387

roshaanak_alman - آلمان - برلین
یک چیزی رو فراموش کردند که بگن و اون اینه که وقتی به همه چی گیر میدن معلومه که جوونها با لباسها و مدلهای مختلف اروپایی سعی می کنند مخالفتشون رو نشون بدن . این تیپها یعنی مخالفت .... مخالفت با قوانین دیکتاتوری و زور. اینها هم فقط با معتاداش مصاحبه کردند که بگن همه کسانی که تیپ می زنند فاسدند و شیطان پرست. خداییش در اروپا حتی بعضی کارمندها رو دیده ام که موهاشون رو سیخ سیخی درست می کنند. همه مشکلات جوانان ما از زور و گیردادن ها ناشی میشه.
شنبه 23 آذر 1387

chaman - آلمان - بوخوم
وقتی که سردمداران از شیطان بدتر باشند به جوانان ایرادی وارد نیست.
شنبه 23 آذر 1387

mc20 - ژاپن - توکیو
نکته جالب که تو این مستند اسم این مستند شیطان پرستی هست ایا یک معتاد شیطان پرست هست اون هم یک انسان مثل بقیست
شنبه 23 آذر 1387

Faryade_Khamoosh - آلمان - آخن
انسان ها همینند. یه عده خداپرست یه عده شیطان پرست و یه عده هیچ پرست. یه سری هم ادعاع خداپرستی می کنند. فقط مهم این است که به هم نوعت آسیب و اذیت نرسانی. انسان باشی.وگرنه هر چی که میپرستی برای خودت میپرستی.به هیچ کسی هم ربطی نداره.در همه جای دنیا همه نوع آدم وجود داره.هیچ ربطی هم به سنت و تمدن و آداب و رسوم ندارد.
شنبه 23 آذر 1387

man_me - افریقای جنوبی - کیپ تاون
ببخشید من یجاشو نفهمیدم.پسره گفت معمولا تو رپ گیتار میزنن؟؟
شنبه 23 آذر 1387

maniajoon - اتزبش - وین
دقت کرده باشید تقریبا می شه گفت هیچکدوم هیچ اطلاعاتی از ارمها نداشتند حتی نمی دونستند که انگشتری که دستشون هست یا مدل مو و .. به چه معنی هست تنها براشون جنبه تقلید و قشنگی داشت. اونوقت اسم اینها رو شیطان پرست مئ گذارند انها فقط جوانهای قرن سوخته اندکه محدود کردنشون اونها رو بدتر می کنه و ازاد گذاشتنشون اونها رو به لجن می کشه اینها شیطان پرست نئستند اینها جوانهای نسل سوخته اند نسل ما
شنبه 23 آذر 1387

odin - بلژیک - انتورپن
وقتی هوییت واقعی و ملی در یک کشور جرم به حساب بیاد و نظام حاکم بخواد بزور براشون یک هوییت جعلی،عقب مانده و ضد ملیت و فرهنگ جامعه بسازه ،اون نسل جوان بدبخت هیرون و سردرگم در زیرزمینهای تاریک دور از چشم همه دنبال هوییت،تفریح و ازادی میگرده. و با مواد مخدری که مثل نقل و نبات در جامعه پخش کردن و هرروز هم ارزانتر میشه فکر میکنید جوان به کجا سوق داده میشه؟ نزدیک یک ساعت فیلم بود و دائم محکومیت مصرف مواد اما یک کلام در مورد ساخت و توزیع مواد حرف نزدن. علت را ول کن و معلول را بگیر.این کاریست که نظام کرده و خواهد کرد.تنها راه حل نجات ما سقوط جمهوری اسلامی با همه سردارها و اخوندهاست.
شنبه 23 آذر 1387

hamidTANTAN - اتریش - وین
Pejgach - ایران - تهران خیلی قشنگ بود.ادم اگر ادم باشه از دست کارهای خداقاط میزنه. در جواب سوالهای پی در پی و بحق تو فقط میتونم بگم خود خداهم نمیدنه چی میخواد.تمام بدبختی ما انسانها فقط یک چیز هست . (تجارت پرسود خرافات ) که مادر این تجارت چیزی نیست جز دین یا راحت بگویم.(الله مدینه) مرکز تجارت جهانی مسلمانان جهان پولی که در سال ملیونهاادم برای دیدن یک خانه که از سنگ وخاک ساخته شده رابه جیب یک مشت عرب سود جو میریزند.اگر تمامی این ادمها این پولهارا جم کنن ورو هم بگذارند . در جهان گرسنه پیدا نخواهد شد. در رابطه با این ویدئو (شیطان پرستی) چه ایرادی دارد شیطان هم از فرشتگان خداست . ما که چرت وپرتهای دینی زیاد داریم اینهم روش. ایراد از این ادمهای شیطان پرست نمیتونه باشه ایراد از خداست که ندونسته و نفهمیده شیطان را درست کرد حا لا اگر ادمها هم اشتباه بکنند جای ایراد ندارد . شیطان پرستی مکروه میباشد .ولی گناه نمیباشد چراکه خا لقش خداست.
شنبه 23 آذر 1387

iran zamen - نروژ - روگنان
متاسفانه این جوانها.جوانهای بعد از انقلاب هستند.و از لحاظ دیدگاهی به پوچی رسیده اند .و مقضر حکومت اسهالی ایران است.و متاسفانه هیچ شناختی یا مطالعی در باره شیطان پرستی ندارند.و فقط چیزهائی شنیده اند .در صورتی که خود شیطان پرستان واقعی به فلسفه وجود شیطان که همچون خدا قوی و پا بر جاست رسیده اند.قسمت پیدایش را با دقت بخوانید و پی خواهید برد که شاید خدا همان شیطان باشد و یا شیطان همان خدا باشد.در کتابهای اسمانی مانند تورات و قران نشان می دهد که مابین خدا و شیطان مسابقه وجود دارد .و هر دو برای ثابت کردن این که کدام قوی تر از دیگری است.انسان را بدبختی که از گل افریده شده را مورد ازمایش قرار می دهند.گدام را باید باور کرد.دیگر خود می دانی.
شنبه 23 آذر 1387

bahram$hiroshima - ژاپن - هیروشیما
 257 شهرام ایران تهران _خیلی باحالی دمت گرم。 ازقدیم گفتن با خدا باش پادشاهی کن. بی خدا باش هرچه خواهی کن!!!!!!
شنبه 23 آذر 1387

sorour - امریکا - san antonio
اصلا اهنگای رپ چه ربطی به اعتیاد داره یا شیطون پرستی چه ربطی به رپ داره نمیگن اینا همش از محدودیتایی که براشون به وجود اوردن این حکومت دوست داره جوون تفریحش جبه و یه سری مزخرفات باشن دوست دارن جونا رو فقط در راه اسلا بکشن من ادمیم که خیلی خدا و دینم ودوست دارم ولی خوب رپ هم خیلی گوش میدم 99٪رپ خوبه و منو خیلی شاد میکنه و اصلا رپ به ادمایی که عقدهایی هستن و از این عقدهمنحرف شدن هیچ ربطی نداره..........................:
شنبه 23 آذر 1387

fatima.ghalbeasia - دنمارک - اغوس
شهرام ایران مثل همیشه ساده وزیبا بیان کردید کاش همه مثل شما فکر کنند.فقط خدا
شنبه 23 آذر 1387

delnaz - امارات - ابو ظبی
کلیپ ها رو نیگا نکردم ٬ تو جامعه ی کنونی ایران یه عالمه شیطون واقعی ریخته لازم نیست هواداراشو دید.
شنبه 23 آذر 1387

krag - آمریکا - ورجینیا
sorour - امریکا - san antonio شیطان میگه هیچ ربطی نداره بیایید از این تفریحات استفاده کنید دوست عزیز اگر یکمی فکر کنی میفهمی که رپ و اعتیاد چه ربطی به شیطان پرستی داره اگر هم متوجه نشدی حاضرم برات توضیح بدم خیلی زیاد ربط داره
شنبه 23 آذر 1387

Pejgach - ایران - تهران
دوست خوبم hamidTANTAN - اتریش - وین در تایید حرفهایت ماجرای آزمایشی علمی را نقل می کنم که البته گمان می کنم بیشتر دوستان قبلا آنرا شنیده باشند: چگونه یک پارادایم شکل می گیرد؟ گروهی از دانشمندان 5 میمون را در قفسی قرار دادند. در وسط قفس یک نردبان و بالای نردبان موز گذاشتند. هر زمانی که میمونی بالای نردبان می رفت دانشمندان روی سر بقیه میمونها آب سرد می پاشیدند. پس از مدتی هر میمونی که بالای نردبان می رفت سایرین او را کتک می زدند. پس از مدتی دیگر هیچ میمونی علیرغم وسوسه ای که داشت جرات بالا رفتن از نردبان را به خود نمیداد. دانشمندان تصمیم گرفتند که یکی از میمونها را جایگزین کنند.اولین کاری که میمون جدید انجام داد این بود که بالای نردبان برود که بلا فاصله توسط سایرین مورد ضرب و شتم قرار گرفت. پس از چند بار کتک خوردن میمون جدید با اینکه نمیدانست چرا اما یاد گرفت که بالای نردبان نرود. بقیه در کامنت بعدی...
شنبه 23 آذر 1387

Pejgach - ایران - تهران
و بقیه ماجرا: میمون دومی جایگزین شد و همان اتفاق تکرار گردید. بهمین ترتیب سومین؛ چهارمین و پنجمین میمون هم جایگزین شدند و همان اتفاق کتک خوردن تکرار میشد. آن چیزی که باقی مانده بود گروهی متشکل از 5 میمون بود که با اینکه هیچگاه اب بر روی آنها پاشیده نشده بود میمونی را که بالای نردبان می رفت کتک میزدند.اگر امکان داشت از میمونها بپرسند که چرا میمونی را که بالای نردبان می رود کتک میزنند؛ شرط خواهیم بست که جواب آنها این خواهد بود: « من نمی دانم، این اتفاقی است که اطرافمان می افتد!» « تنها برای دو چیز نمی توان حدی تصور نمود، جهان و حماقت بشر. البته در خصوص مورد اول زیاد مطمئن نیستم.» آلبرت اینشتین
شنبه 23 آذر 1387

hamidTANTAN - اتریش - وین
Pejgach - ایران - تهران پژگچ جان تو بتمام معناانسان بزرگی هستی .دردهای جامعه را خوب شناختی مطالعه میکنی تحقیق میکنی و بنتیجه هم خواهی رسید.انسان سه راه دارد: راه اول از اندیشه می‌گذرد،این والاترین راه است. راه دوم از تقلید می‌گذرد، این آسان‌ترین راه است. و راه سوم از تجربه می‌گذرد، این تلخ‌ترین راه است. وتودر گذر اندیشه میباشی بهت تبریک میگم (پژگچ)ایستاده بمیر
شنبه 23 آذر 1387

hamidTANTAN - اتریش - وین
Kaweh - آلمان - فرانکفورت دوست و همسنگر خودم کامنت محکم زیبا و منطقی بود.صددرصد با افکارت موافقم افسوس که ملت ما فاصله زیادی با دمو کراسی دارد.وراه طولانی در پیش رو داریم.(شاد)به عمر ما نمیکشه
شنبه 23 آذر 1387

yavar1355 - آمریکا - هستون
به نظر من رو این برنامه از نظر سیاسی بیشتر از همه کار شده بود. اول از همه باید بگم معتاد یک چیزه ، موسیقی یک مقوله است و شیطان پرستی هم یک بحث دیگه داره. دوم موسیقی رپ اساسا برای «نقد» مسایل اجتماعی و... هست. ربطی به شیطان پرستی نداره. حالا اگر 4 نفر به اسم رپ شیطان پرستی میکنند،نمی شه گفت رپ یعنی شیطان پستی ! اگر به مکالمات پیمان پناهی «آهنگساز» درست دقت کنید هیچ ارتباطی بین رپ و شیطان پرستی پیدا نمیشه . فقط انتقاد می کنه که چرا از کلمات زشت استفاده می کنند ! سوم به غیر از دکتر فردوسی ، دکتر بیات ، سرهنگ رمضانی و پیمان پناهی ،باقیه مثلا کارشناسان حرفی برای گفتن نداشتند و بیشتر برای تبلیغات موزیانه اسلامی حرف می زدند. مخصوصا اون ملای اشغال. چهارم واقعا حیف اکسیژنی که یک نفر به اسم شیطان پرست استفاده می کنه
یکشنبه 24 آذر 1387

dokhtarak - اسراییل - اسراییل
اره.دیده بودم دنلود کردم D: اینم دنلود کردم که عرفان نظر داد درباره شوک. خیلی باحال نظر داد ;)
یکشنبه 24 آذر 1387

payam armani - انگلیس - منچستر
جم کنید بابا.موسیقی چه دخلی به مواد داره.مگه تویه این همه کشورایه دنیا موسیقی نیست؟یا هر کس مث شما لباسهای چاپلوس گرایانه ورقت انگیز نمیپوشه ادم بدیه؟داستانه مواد مخدر را هم همه میدانند زیاد خودتون خسته نکنید.
یکشنبه 24 آذر 1387

aghakian - ایران - تهران
انگل های جامعه ایران عقده حقارت دور شدن از فرهنگ ایرانی اسلامی و آغشته شدن به فرهنگ غرب.....و.... آخرسر همینها که میبینید
یکشنبه 24 آذر 1387

آنی - آمریکا - اوکلاهما سیتی
فیلم به نظر ساختگی میاد ولی‌ در هر حال شیطان پرستی‌ چیزیه که هست دلیلش هم بیکاریه تنها حرفی‌ که تو گوشه جوونای ایران هست اینه که ظاهرشون باید چجوری باشه ! گناه دارن به خدا حیف اینهمه هوش
یکشنبه 24 آذر 1387

delnaz - امارات - ابو ظبی
این اقا کیان گاهی نظرات گهر باری میده راست میگه بیایم همه با هم از فرهنگ حاکمان و مسولین و چاکران دست به سینه فعلی ایران تبعیت کنیم که همه با هم ظلم و تعدی و حق خوری و حق کشی کنیم .
یکشنبه 24 آذر 1387

Kaweh - آلمان - فرانکفورت
aghakian - ایران - تهران از کی تاحالا فرهنگ ایرانی اسلامی شده . دوست من شما هم مثل خیلیهای دیگه سر ایران را قیچی کردی . من که ایران نیستم ولی شما که هستی اگه وقت کردی یه سری به تخت جمشید ؛ شوش دانیال ؛ چغازنبیل ؛آتشکده اهواز ؛ ارگ ؛ و ..... بزن ببین که آیا فرهنگ ایرانی اسلامیه ؟ اگر که آره پس بدون قرآن دروغه چون محمد اسلام رو 8000 سال پیش تو ایران آورد و تخت جمشید و بقیه بناها رو ساخت .
دوشنبه 25 آذر 1387

kooroshe hakhamanesh - ایران - تهران
بله خوب همه این مشکلات تو کشوریه که دین و سیاست با هم قاطیه! چرا کشورای دیگه اینجوری نیست؟! شما اصلا میدونی که تو بعضی کشورا،دکترا واسه بیماراشون گرس تجویز میکنن؟! بابا تو این مملکت یه جوون میخواد یه سیگار بکشه همچین بهش نگاه میکنن انگار جنایت کرده!!! خوب اگه سیگار جرم پس چرا تولید میکننو میفروشن؟!خوب با همچین برخوردایی مسلم طرف عقده ای میشه بعدشم معتاد، و تا وقتی که به هر چیز کوچیکی بعنوان جرم نگاه کنن،همین اشه و همین کاسه! در واقع خود جمهوری اسلامی تولید کننده و بوجود اورنده جرمه!!!!!!
دوشنبه 25 آذر 1387

babakkhoramdin - امارات - دبی
Pejgach - ایران - تهران مرسی جالب بود آزادی در کیش بهی: پس بهترین گفتار ها را گوش دهید و با اندیشه روشن بنگرید گاتا ٢-٣٠ ای مزدا هنگامی که در اغاز با اندیشه خویش برای ما تن و خرد خویش و یابش (یابش برگردان واژه دئنا است و در فارسی دین شده به چم بینش درونی و وجدان است.) افریدی و به تن ما جان دمیدی و به ما توانایی گفتار و کردار دادی خواستی ما باورهای خویش را بدلخواه برگزینیم. از این رو هر کس چه راست گفتار باشد و چه کژ گفتار چه دانا باشد و چه نادان انچه در دل و اندیشه خویش دارد به زبان میاورد و اشکار میکند و انگاه که اندیشه در پرسش و سرگردانی و بدگمانی میافتند پارسایی به یاری روان میاید و به ان راه مینماید١٢-
دوشنبه 25 آذر 1387

Mehrdad EfRiT - ایران - تهران
دوستان عزیز همون طور که دیدین این برنامه 99 درصدش دروغه. (اینو برای اون کسانی میگم که خارج از ایرانند و در باره ی رپ فارس هیچی نمی دونن) رپ فارس حدود 9 یا 10 ساله که شکل گرفته و امسال به اوج خودش رسیده و داره به سیستم طبقه بندی رپ جهان می پیونده و هیچ ارتباطی نه به اعتیاد و نه به شیطان پرستی داره. پرشین رپ سبکای مختلف داره که عبارتند از: گنگستا، پارتی، اجتماعی، لاو و دیس لاو و ... . فقط کافیه از سایتای رپ فارسی که کم هم نیستند، چندتا آهنگ رپ فارسی بگیرید و گوش بدید تا متوجه بشید که این سبک نوپا در ایران چه جوریه. در ضمن باید بدونید که رضا عطاران هم تیتراژ سریالهاشو به صورت رپ می خونه. البته کار همه ی رپرای فارس قوی نیست ولی من بهتون پیشنهاد می کنم که آلبوم های بهرام(سیاسی-اجتماعی) حسام استپس( گنگ- پارتی) وآلبومهایی که تو راهه مثله آلبوم حسین تهی(همونی که با افشین آهنگهای گیر میدادی و خانوم خوشگله رو خوند) و آلبوم حسین ابلیس(ابلیس با عرفان یک کمپانی رپ در خارج از کشور تشکیل دادند) و همچنین آهنگهای یاس( یاس بهترین رپر اجتماعی ایرانه و یکی از بهترینهای رپ ایرانه و چند وقت پیش با یه گروه آمریکایی به اسم force theory خوند.) سروش هیچکس و رضا پیشرو رو دانلود کنید، چون آهنگهایی فوق العاده قوی دارند و حتما خوشتون میاد. از این سایت هم خواهش میکنم برنامه ی نقد شوک رو که توش به اشتباهشون در ساخت این برنامه و زدن برچسب شیطان پرستی به جامعه ی رپ که باعث شده بود خیلی از رپرا به این برنامه اعتراض کنند، اعتراف کردند رو برای دانلود بذاره تا همه ببینید که من راست میگم و باز خواهش میکنم نظر منو بذاره. راستی دوستانی که توی آمریکا هستند بدونند که یاس چند وقت دیگه تو آمریکا دوتا کنسرت داره و یادم رفت که بگم که cnn با یاس مصاحبه کرده.البته من نمی گم تو ایران شیطان پرستی نیست، ولی هیچ ربطی به رپ نداره. شاید هم ندونین که مدیر شبکه ی سه از ساخت یک برنامه ی شوک دیگه خبر داده که البته دیگه به رپ فارس ربطش نمیدن. راستی توی برنامه اگه به اون قسمتی که گردنبنهای شیطان پرستانو گذاشته بودند دقت کنید میبینید که نشان فروهر هم در اون بین هست و من به عنوان یک ایرانی واقعا متاسفم. اون قسمتی هم که از پیشرو و هیچکس فری استایل پخش کرده و بوق گذاشته هیچ گونه حرف زشتی زده نمیشه و فقط کلمه های: کار، دستها و 021 گفته میشه که اینا بوق گذاشتن که مردمی که نمی دونن فکر کنن که دارن فحش میدن. صحبت دیگه ای که دارم اینه که از دوستان خواهش می کنم در نظراشون به پیامبر اسلام و دین اسلام توهین نکنند. خودتون هم می دونید که این اسلامی که الان اعمال میشه اسلام واقعی نیست و اخلاق یک مشت عرب ... را به اسلام ربط ندهید. در ضمن من همون مهرداد استپسم که خیلی وقت پیشها نظر میدادم الان چون پسوردم یادم رفته مجبور شدم با یه اسم دیگه بیام. با تشکر
پنج‌شنبه 28 آذر 1387

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.