جریمه پرتاب زباله از خودرو به خیابان در تهران

جریمه پرتاب زباله از خودرو به خیابان در تهران

پلیس در صورت مشاهده پرتاپ زباله از اتومبیل ها، متخلفان را هفت هزار تومان جریمه می کند
در مدت چهار ماه پلیس در تهران بیشتر از یکصد هزار راننده را به دلیل پرتاب زباله در سطح خیابانهای جریمه کرده است.

رسول خادم رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران به خبرگزاری فارس گفته است که پلیس در صورت مشاهده پرتاب زباله از اتومبیل ها، متخلفان را هفت هزار تومان جریمه می کند و تاکنون بیشتر از یکصد هزار اتومبیل جریمه شده اند.

این اقدام با مصوبه شورای شهر تهران صورت می گیرد که بر اساس آن پلیس موظف است با کسانی که زباله از داخل اتومبیل به داخل خیابانها و کوچه های شهر تهران پرتاب می کنند، برخورد کند.

طرح برخورد با کسانی که اقدام به پرتاپ زباله، آب دهان و بینی به داخل خیابان های پایتخت می کنند با همکاری شهرداری و پلیس تهران از اوایل بهمن ماه سال گذشته آغاز شده است.

این طرح آبان ماه سال گذشته به تصویب شورای شهر تهران رسید و پلیس دو ماه فرصت داشت که این طرح را اجرا کند. یکی از اهداف این طرح جلوگیری آلودگی های زیست محیطی شهر تهران و آب گرفتگی معابر است که معمولا به دلیل ریختن زباله ایجاد می شود.

پلیس تهران در دی ماه سال گذشته به رانندگان هشدار داده بود که اگر از داخل خودروی آنها اقدام به پرتاب ضایعات، آب دهان و بینی شود، آنها را جریمه خواهد کرد. پلیس همچنین از رانندگان خواسته بود که زباله داخل خودروی خود را در داخل سطل زباله در کنار خیابان ها بیندازند.

جریمه تخلیه زباله در خیابان

علاوه بر این، برای تخلیه زباله در معابر، 15 هزار تومان جریمه در نظر گرفته شده و خودروهایی که نخاله های ساختمانی را حمل می کنند، اگر باعث آلودگی شوند، جریمه خواهند شد.

به گفته آقای خادم تاکنون 880 خودروی حمل نخاله جریمه شده اند و 15 وسیله نقلیه تخلیه کننده زباله های ساختمانی توقیف و بیشتر از 500 هزارتومان جریمه شده اند.

با اجرای این طرح، به گفته آقای خادم به 210 هزار واحد صنفی که زباله های خود را در سطح معابر رها می کردند، تذکر داده شده و 30 هزار واحد صنفی نیز به دلیل تکرار تخلف اخطار گرفته اند.

با وجود این، در خیابانهای پایتخت به خصوص در کنار مراکز تجاری در ساعاتی از شبانه روز مملو از زباله است.

شهرداری تهران از مدتها پیش سطل های بزرگ زباله را در کنار معابر جاسازی کرده تا شهروندان تهرانی زباله های خود را در داخل آنها قرار دهند.

shazdeh57 - المان - دوسلدورف
پس چرا خودتان جریمه پرداخت نمی کنید که سالی هزارن اخوند به شهرها میریزید و شهرها را الوده میکنید!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟.
چهار‌شنبه 22 خرداد 1387

dandy - امارات - امارات
صبح بخیر تهران
چهار‌شنبه 22 خرداد 1387

dandy - امارات - امارات
صبح بخیر تهران
چهار‌شنبه 22 خرداد 1387

shekamo - نورو - اوسلو
اگر احمدی کوتوله رو به جا زباله از ماشین پرت کنیم چقد جریمه میدیم؟شاید هم جایزه میگیریم!
چهار‌شنبه 22 خرداد 1387

zanjan01 - انگلیس - لندن
خدا را شکر که حداقل یک قدم مثبت در این رژیم جور و جهل و فساد برای پاکسازی تهران عزیزمان برداشته شد.
چهار‌شنبه 22 خرداد 1387

Afshin London - انگلستان - لندن
شکموى عزیز، بستگى داره که در چه شرایطى باشه، اگر هاله نورانى رو سرش باشه که جریمه هاله را هم باید داد، اگر در حین ارتباط با امام زمان یا خدا باشه جریمه قطع ارتباط میاد روش، اگر در حال خالى بندى باشه مثل محو کردن اسراییل یا مبارزه با مافیاى اقتصادى اونوقت بقول خودت جایزه هم داره
پنج‌شنبه 23 خرداد 1387

Aytak - ایران - تبریز
shazdeh57 - المان - دوسلدورف انسان در هر لباس و هر فکر و هر گروهی باشد انسان است همانند من و تو آخوند دزد خرافاتی رو هزاران بار به انسان بی دین مشروب خوار و بی بند و بار ترجیح می دم
جمعه 24 خرداد 1387

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.