سرلشکر جعفری : بسیج حق برپایی ایست بازرسی خیابانی ندارد

سرلشکر جعفری : بسیج حق برپایی ایست بازرسی خیابانی ندارد

وظیفه ایجاد ایست بازرسی های خیابانی از بسیج به نیروی انتظامی منتقل شد.

به گزارش سایت خبری الف ، سرلشگر جعفری، فرمانده سپاه پاسداران امروز با صدور فرمانی، مسئولیت ایجاد بازرسی های خیابانی را از نیروی بسیج به ناجا منتقل کرد.

براساس دستور جعفری ، مسئولیت ایست و بازرسی های خیابانی و دستگیری مردم در این ایست ها از این پس بر عهده ناجا خواهد بود و در صورت نیاز و درخواست فرماندهی ناجا ، نیروهای بسیج به کمک پرسنل ناجا خواهند رفت.

سرلشگر محمدعلی جعفری(حاج عزیز) از زمان برعهده گرفتن مسئولیت فرماندهی کل سپاه در شهریور ماه 86 ، دست به ایجاد تحولات بنیادینی در ساختار نیروی بسیج زده است.

وی در اولین اقدام پست فرماندهی نیروی مقاومت بسیج را حذف و خود عهده دار کمیته های متفرق شده این نیرو شد.

به نظر می رسد که اقدام اخیر وی نیز به محدودتر شدن اقتدار این نیروی شبه نظامی منجر شود.

pakzad - ایران - آذربایجان
ایول چه عجب یه کار درستی کردن
سه‌شنبه 6 فروردین 1387

ilker - المان - بن
دمشون گرم. هر چی لاتولوت بود شده بسیجی...
سه‌شنبه 6 فروردین 1387

shanul - المان - هامبورگ
بنابر گفته سرلشگر جعفری تروریست از حرف ایشان اینطور استنباط میشود که یعنی تا بحال نیروی بسیج بصورت غیر قانونی کاره ایست و بازرسی را انجام میداده کاری که اصلا به این گروه مربوط نبوده مثل خیلی کارهای دیگه بسیج به هرحال پلیس ایران دسته کمی از بسیج ندارد.
چهار‌شنبه 7 فروردین 1387

ehsanusa - امریکا - نیوجرسی
این بسیجیا خیلی کله خرن! با نیروی انتظامی بهتر میشه کنار اومد. یه دفعه من و دو تا از دوستامو به دلیل وجود نوار کاست موسیقی توی داشبورد ماشین بازداشت کردن. 5 ساعت الاف بودیم. تا اخر سر فرستادنمون کلانتری دربند. اونجا یه تعهد گرفتن و ولمون کردن. البته نوارهارو افسر نگهبان گفت پاک کنن تحویل بدن. ولی دمش گرم سربازه نوارها رو سالم تحویل داد. ولی خدا نکنه گیر بسیجی میافتادی. بیچاره بودی. به هیچ صراطی مستقیم نبودن. ...
چهار‌شنبه 7 فروردین 1387

king_irooni - ایران - سربندر
همه می دونن که نیروی بسیج در هر شهری که باشه مستقل و خودمختار عمل می کنه و هیچ مسئولی جرات روبرو شدن با اونا رو نداره و هر زمانی که دلش بخواد ایست بازرسی درست میکنه تو قضیه انتخابات اخیر مجلس هم این اتفاق افتاد ، یه شب که با ماشین یه شهر دیگه می رفتم دیدم که بسیجیا یه ایست بازرسی زدن و تو سه مرحله من وماشینمو تفتیش کردن راستش حسابی ترسیده بودم و حتی جرات نداشتم بگم که با اجازه کی این کار رو انجام می دن و وقتی که کارشون تموم شد دست وپاهام داشتن می لرزیدن بدون اینکه کار خلافی از من سرزده باشه اما با اون طرز تفتیش واقعا" دل هر کسی که جای من بود از جا کنده میشد.
چهار‌شنبه 7 فروردین 1387

kotlet - ایران - تهران
بقال سر کوچه ما که اسمش مرتضی است رئیس بسیج محلمون
چهار‌شنبه 7 فروردین 1387

edvinson - ژاپن - توکیو
دیگه بچه 10 ساله داشت جلو پیرمرد 90 ساله را میگرفت!
چهار‌شنبه 7 فروردین 1387

arashk_fara - انگلیس - لندن
((((ملت ایران))) خواهش میکنم اینقدر ساده نباشید ... برای اینکه مردم رو آروم کنند . این حرف رو زدند بسیج نور چشم خامنه ای و احمقی نژاد هست ... نیروی انتظامی احتیاج به نیرو داره از کجا میاره همون بسیجی با لباس نیروی انتظامی میاد جوونامونو با قمه و چماق میزنه ..اینجوری بدتر شد بسیجیا حالا راحت میتونن اسلحه حمل کنند و هرکس رو که بخواهند با امکانات و اختیارات بیشتر دستگیر کنند
چهار‌شنبه 7 فروردین 1387

iran zamen - نروژ - روگنان
ما با اینکه فکر می کنیم خیلی می دانیم ولی بسیار ساده و زود باور هستیم بدانید کلکی زیر نیم گاسه است.
چهار‌شنبه 7 فروردین 1387

khasteh - فرانسه - استراسبورگ
نظامیان به قدرت رسیدن و میخوان از نفوظ روحانیون بکاهند !
پنج‌شنبه 8 فروردین 1387

parviz1 - انگلستان - کترینگ
لابد چند وقت دیگه هم یکی میاد میگه اصلا بسیج کلا غیر قانونی است و مملکتی که ارتش و سپاه داره اصلا بسیج یعنی چی و همانطوریکه کمیته هارا با سپاه ادغام کردن اینها را هم ادغام میکنند.مهم این است که بسیج یان بلاها بر سر ملت ایران آوردند و تجاوزات و کشتن ملت بی گناه مثل نمونه خانم دکتر زهرا بنی یعغوب در همدان چه کسی جوابگوی این جنایات خواهد بود؟ ملت از دست سپاه نیز در عذاب هستند و با رسیدن قدرت کامل سپاه پاسداران (مزدوران جانی) دیگر حتی مردم نفس هم نمیتوانند بکشند.(این نقشه شوم ملاها است)ملت هم از این نقشه شوم آگاهند .همه این نقشه کشیها و تجاوزات و آدمکشیها باشد تا روز انتقام ملت ایران از ........
پنج‌شنبه 8 فروردین 1387

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.