اثبات بی گناهی متهم به قتل در یک قدمی حکم قصاص

اثبات بی گناهی متهم به قتل در یک قدمی حکم قصاص
مردی که از سوی دادستان متهم به قتل و برای وی درخواست قصاص شده بود، با اعتراف سه برادر به ارتکاب جنایت بی گناه شناخته شد.
به گزارش خبرنگار ما، متهم به قتل که مردی 25 ساله به نام جلال است از سوی دادستان به قتل زنی 31 ساله به نام اکرم متهم و این اتهام به صدور قرار کیفرخواست علیه وی منجر شد. مطابق کیفرخواستی که نماینده دادستان سال گذشته در جلسه محاکمه جلال در شعبه 74 دادگاه کیفری استان تهران خواند، جلال متهم به سرقت جواهرات اکرم و قتل وی شده بود.
نماینده دادستان تهران در جلسه محاکمه این متهم گفت؛ قتل اکرم در تاریخ 31 تیرماه سال 84 اتفاق افتاده و مطابق مدارک به دست آمده جلال که با اکرم رابطه داشته ابتدا وی را به قتل رسانده و سپس جواهرات او را به سرقت برده است. متهم در بازجویی ها به قتل اکرم نیز اعتراف کرده و بنابراین به عنوان نماینده دادستان تقاضای صدور حکم قانونی را دارم.سپس اولیای دم متهم برای جلال تقاضای صدور حکم قصاص کردند و وی را عامل قتل دخترشان دانستند.مرد متهم زمانی که در جایگاه متهم قرار گرفت، گفت؛ اتهام قتل را قبول ندارم. من مدت زیادی در بازداشت و تحت فشار بودم به همین خاطر هم به قتل اعتراف کردم. من با اکرم رابطه داشتم و این موضوع را قبول دارم اما اکرم را به قتل نرساندم فقط چند روز قبل از اینکه مفقود شود او را دیدم دیگر با هم در ارتباط نبودیم.این در حالی بود که حسین شهریاری نماینده وقت دادستان تهران ادعای جلال را رد کرد و گفت؛ وی تحت فشار نبوده و ادعایش ناشی از آموزه های سایر زندانیان است.قضات شعبه 74 دادگاه کیفری استان تهران پس از دفاعیات متهم پرونده را ناقص دانستند و آن را برای تحقیقات بیشتر به دادسرای ورامین بازگرداندند و خواستار رفع ابهامات شدند. جلال که همچنان در زندان به سر می برد و منتظر نتیجه تحقیقات بود در این مدت چندین بار برای بازجویی احضار اما در نهایت معلوم شد وی قاتل اکرم نیست چرا که پس از دستگیری عاملان قتل های سریالی زنان ورامین آنها به کشتن این زن اعتراف کردند و جزئیات جنایت را شرح دادند.قاتلان سریالی زنان ورامینی سه برادر هستند که تحت عنوان مسافرکش زنان را در پاکدشت و ورامین سوار خودروی خود می کردند و طلا و جواهرات شان را می ربودند. این سه در چهار مورد هنگامی که با مقاومت طعمه شان مواجه شدند آنها را به یک گاوداری بردند و پس از تعرض، آنان را به قتل رساندند و جسدشان را در یک کانال آب در ورامین رها کردند. پس از آنکه مشخص شد قتل اکرم نیز به دست این شبکه خانوادگی به وقوع پیوسته است بازپرس پرونده دیروز اعلام کرد جلال بی گناه شناخته شده و به زودی آزاد می شود.
khasteh - فرانسه - استراسبورگ
چه بی گناهانی که اعدام میشن قبل از اینکه بی گناهیشون ثابت بشه .
پنج‌شنبه 23 اسفند 1386

پری دریائی - ایران - تهران
اینیکی که اتفاقی از مرگ جست حالا ببین چندین نفر تا حالا که با زور کتک به جرمها ی نا کردشون اعتراف کردن سرشون رفته بالای دار یا زندانی شدن اونم بیگناه بی گناه!!
شنبه 25 اسفند 1386

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.