هوای برفی تهران و پیش بینی عجیب هواشناسی: صاف تا قسمتی ابری

هوای برفی تهران و پیش بینی عجیب هواشناسی: صاف تا قسمتی ابری

سازمان هواشناسی کشور بارش برف امروز تهران را پیش‌بینی نکرده بود و بر اساس بولتن پیش‌بینی این سازمان آسمان تهران امروز باید صاف تا قسمتی ابری و تنها در ارتفاعات همراه با بارش می‌بود.

فریبا گودرزی، کارشناس سازمان هواشناسی در گفت‌وگو با فارس در این ‌‌باره گفت: سازمان هواشناسی بارش برف در تهران را در بولتن شب گذشته پیش‌بینی کرده بود البته معمولاً تفاوت اطلاعات بین بولتن روز و شب، خیلی کم اتفاق می‌افتد.

وی در ادامه گفت: سامانه بارش‌زا قرار بود در حال عبور از سواحل شمالی کشور به سمت شرق از عرض‌های جغرافیایی بالاتری بگذرد که کمی این سامانه به سمت پایین آمده و در حال عبور، باعث بارش در تهران نیز شده است. کارشناس سازمان هواشناسی کشور اظهار داشت: بارش برف به طور پراکنده تا اواخر وقت امروز در تهران ادامه دارد و آسمان تهران برای فردا کمی ابری همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

گودرزی بیشینه و کمینه دمای هوای تهران را برای فردا 3 و 5- درجه سانتی‌گراد اعلام کرد.
وی گفت: نقشه‌های هواشناسی بیانگر تقویت جریانات سرد شمالی و استقرار آن تا روز سه شنبه در کشور به ویژه در نواحی شرقی و مرکزی است از این رو بارش برف به طور متناوب در شمال شرق کشور و سواحل شرقی خزر و به طور پراکنده و ضعیف‌تر در بخش‌هایی از شرق و جنوب شرق و دامنه‌های شرقی البرز تا اواخر وقت روز دوشنبه ادامه دارد.

کارشناس سازمان هواشناسی کشور افزود: روند افزایش دما از امروز تا چهارشنبه از غرب کشور آغاز می‌شود.

mantegh - ایران - تهران
خوب به همین دلیل است که اسمش را گذاشته اند پیش بینی (نه پیش گویی)
یکشنبه 14 بهمن 1386

black-tiger - المان - المان
جناب mantegh - ایران - تهران وققتی توی کشور های اسکاندیناوی که هوا در 10دقیقه کلا تغیر میکنه .. هوا شناسی تا بیشتر از 1 هفته هوارو دقیق اطلا میده انتضار داری تشخیس هوای یک روز مشکل باشه؟ به قرن 21خوش اومدی بابا
یکشنبه 14 بهمن 1386

دریا-بابایی - ایران - اهواز
جناب بلک-آلمان تشخیص اینطوری نوشته میشه دلبندم
دوشنبه 15 بهمن 1386

black-tiger - المان - المان
اه اه چه لوس.! جمع کن بابا حالمون بیریخت شد.اهواز برف نیمده زورت گرفته؟
دوشنبه 15 بهمن 1386

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.