دلیلی تازه برای رد صلاحیت علیخانی: قسم جلاله بدون پایبندی به آن

دلیلی تازه برای رد صلاحیت علیخانی: قسم جلاله بدون پایبندی به آن

یک منبع مطلع نزدیک به هیئت اجرایی انتخابات مجلس گفت: دلیل، رد صلاحیت قدرت الله علیخانی قسم کذبی است که خورده و به آن عمل نکرده است.

این منبع مطلع به خبرنگار خبرگزاری «انتخاب» گفت: یکی از دلایل اصلی رد صلاحیت حجت الاسلام قدرت الله علیخانی نماینده مجلس هفتم و کاندیدای انتخابات مجلس هشتم، را خوردن قسم جلاله بدون پایبندی به آن عنوان کرد.
وی گفت: علیخانی نماینده بویین زهرا قبل از انتخابات ریاست جمهوری قسم جلاله خورد که در صورت عدم توفیق آیت الله هاشمی رفسنجانی در انتخابات ریاست جمهوری  از نمایندگی مجلس استعفا بدهد، اما پس از عدم توفیق هاشمی در انتخابات، وی از مجلس کناره گیری نکرد.وی افزود؛ قطعاً قسامه در ملا عام آنهم با استفاده خدای متعال در صورت عدم پایبندی و عدم عمل، جزو مواردی ذیل عنوان عدم التزام به اسلام قرار می گیرد.گفتنی است، علیخانی اخیراً در گفت و گویی اعلام کرده بود که به دلیل عدم التزام به قانون اساسی و اسلام، رد صلاحیت شده است.یکی از نزدیکان علیخانی به خبرنگار ما گفت:  آقای علیخانی در فیلم مذکور تنها به اقدامات تبلیغاتی دست زده اند، که در همه جای دنیا مرسوم است، همچنان که روسای جمهور ایران و حامیان شان این گونه برخورد کرده اند که نمونه آن سخنان پیش از دور دوم انتخابات آقای احمدی نژاد در خصوص آزادی های اجتماعی در گفت و گوی ویژه شبکه دوم سیما بود.

به گفته ی وی، علیخانی در هیچ کجای این فیلم قسم واضح و روشنی نخورده اند که هیأت های اجرایی دلایل رد صلاحیت ایشان را با توجه به این موضع رد کرده اند. برای تنویر افکار عمومی، فیلم این نطق را در اختیار خوانندگان قرار می دهد، تا چنانچه اعضای هیأت نظارت این خبر را بازبینی کردند به اصل موضوع پی برده تا حقی از نمایندگان ملت ضایع نشود.

فیلم سخنرانی علی خانی

mohammad-gol - ایران - دزفول
قسم بخوره یا نخوره حضورش در مجلس چه فایده ای داره جز دزدی و ... بره کنار تا یه دزد دیگه بیاد مگر چقدر باید بخوره تا سیر شه ؟
دوشنبه 8 بهمن 1386

neogold - پرشیا - تهران
یا این قیافش میخواد نماینده بشه همون بهتر نشه
دوشنبه 8 بهمن 1386

alireza.ch - سوییس - نوشاتل
ببینید علوم اجتماعی و سیاسی چگونه ملعبه و مسخره دست چند کودک مغز شده است!!!
دوشنبه 8 بهمن 1386

shaan - دوبی - دوبی
دیدید که چطور خودش را ... میداد واقعا که بااون همه قسم باز با چه رویی میخواد جلو مردم بگه که ( هیچ کجای این فیلم قسم واضح و روشنی نخورده اند )
دوشنبه 8 بهمن 1386

Nima 1 - سوئیس - زوریخ
از قدیم گفتند که/ گفتی باور کردم- اصرار کردی شک کردم- قسم خوردی مطمئن شدم که دروغ می گی. حالا شده حکایت این یارو.
دوشنبه 8 بهمن 1386

parviz1 - انگلستان - کترینگ
اخر و عافبت پاچه خواری همینه.حالا بخور نوش چونت.نه تو دسته رفسن...جانی راه داری نه تو مجلس مفت خوران.حالا چه خاکی تو سرت میریزی.
دوشنبه 8 بهمن 1386

omide por jalal - امریکا - لس انجلس
ای بابا اینا همه همین کارو میکنن.پول نفت سر سفره و ازادی سلایق در حجاب از دکی مملی گرفته تا اب و برق رایگان اون عزیز دل برادر که دیگه بین ما نیست و ......
سه‌شنبه 9 بهمن 1386

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.