نیکبخت واحدی : فقط به خاطر قطبی در پرسپولیس ماندم

نیکبخت واحدی : فقط به خاطر قطبی در پرسپولیس ماندم

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: وقتی سرمربی پرسپولیس اعلام کرد که برای نیم فصل دوم به من احتیاج دارد به پیشنهادات خارجی پشت کردم و به خاطر قطبی در پرسپولیس ماندم.

علیرضا نیکبخت واحدی در گفت و گو با ایرانیوز عنوان کرد: چهار پیشنهاد بسیار خوب از کشورهای امارات (2پیشنهاد) ، مصر و انگلستان داشتم ولی درنهایت به خاطر افشین قطبی از این پیشنهاد ها گذشتم و تصمیم گرفتم درنیم فصل دوم با تمام وجود برای قهرمانی پرسپولیس تلاش کنم.

وی ادامه داد: روز سه شنبه جلسه‌ای مشترک با حضور مدیر برنامه هایم، افشین قطبی و کاشانی در کمیته انضباطی داشتم که درنهایت به خاطر بعضی از مصاحبه‌هایم جریمه نقدی شدم اما هیچ اعتراضی نسبت به حکم صادر شده ندارم.
نیکبخت واحدی خاطر نشان کرد: تا آخرین روز قرار دادم در پرسپولیس می مانم و برای قهرمانی این تیم تمام تلاشم را انجام خواهم داد. خیلی می گفتندمطرح کردن چهار پیشنهاد خارجی برای من فقط بازارگرمی بود ولی تمام این دعوت نامه ها موجود است و جایی برای شک باقی نمی ماند.هافبک پرسپولیس گفت: من هیچ اختلافی با قطبی ندارم و اگر تصمیم گرفتم به پیشنهادات خارجی ام پشت کنم فقط به خاطر افشین قطبی بود.

DERAKHT - نروژ - اسو
دمت گرم نیکبخت جان
جمعه 28 دی 1386

sabrina2008 - فرانسه - پاریس
از اولشم معلوم بود نمیره بابا.
جمعه 28 دی 1386

Azi joon - ایران - مشهد
نیکی جون ما پرسپولیسی ها خیلی دوستت داریم.
جمعه 28 دی 1386

iroony - ایران - تهران
هر وقت این جونورو میبینم یاده رقصش تو یه پارتی میفتم...خوب شد از استقلال رفت همیشه مایه شرمندگی بود...
جمعه 28 دی 1386

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.