اهانت به پیامبر اسلام در هلند این بار توسط زن ایرانی

اهانت به پیامبر اسلام در هلند این بار توسط زن ایرانی

اهانت یک زن ایرانی به پیامبر اسلام در هلند با واکنش های وسیعی از جانب مسلمانان مواجه شد به نحوی که وی اکنون از ترس اقدامات تلافی جویانه مسلمانان خود را پنهان ساخته است.


 روزنامه ساندی تایمز چاپ لندن که این زن 34 ساله را با عنوان یک ایرانی تبعیدی خطاب قرار داد نوشت: "در پی اقدام این زن در خصوص اهانت به پیامبر اسلام در هلند، اکنون بحث در مورد محدودیت های مذهبی در این کشور اروپایی شدت گرفته است."

این زن که با عنوان مستعار "سوره هرا" با نشریه ساندی تایمز صحبت می کرد، مدعی شد: از جانب مسلمانان تهدید به مرگ شده است.

گفتنی است این زن پیشتر در اقدامی وقیحانه تصاویری از مردان همجنس باز نقاب دار که ماسک های صورت آنها تداعی گر چهره پیامبر بود را در موزه ای در شهر لاهه هلند به نمایش گذاشت.

در پی این اقدام موهن و افزایش فشارهای مسلمانان، مدیر موزه مجبور شد آثار این زن را از داخل نمایشگاه خود بردارد و وی نیز اکنون خود را مخفی ساخته است.

این زن ایرانی از مدیر موزه شهر لاهه به خاطر آنچه تسلیم شدن در مقابل خواسته های تندروهای اسلامی خواند، انتقاد کرد و با اشاره به دریافت ایمیل های تهدیدآمیز ادعا کرد: "آنها مرا تهدید کردند."

وی همچنین در دفاع از اقدام موهن خود گفت که صرفا در صدد افشاگری نگرش ریاکانه نسبت به همجنس بازی در کشورهایی چون ایران بوده است!

گفتنی است تصاویر این زن بخشی از مجموعه تصاویری بود که توسط وی اغلب با مضمون مردان همجنس باز هلندی در موزه لاهه به نمایش درآمد.

مدیر موزه پیشتر مجموعه تصاویر این زن ایرانی را "استثنایی" خواند اما ماه گذشته اعلام کرد: "امکان نمایش تصاویر مردان نقاب دار در نمایشگاه آتی وجود ندارد چرا که بخشی از مردم جامعه ما ممکن است آن را موهن و اهانت آمیز بدانند."

گفتنی است داستان هرا یادآور تنش هایی است که پیشتر در کشور هلند به وقوع پیوست که نمونه آن اظهارات اخیر یک نماینده پارلمان هلند بود که اعلام کرد: وی قصد دارد فیلمی ضد قرآنی بسازد.
saeed85 - ایران - تهران
نمی دانم چه بگویم. وقتی اینگونه خبر ها را می شنوم قلبم به درد می آید. من با خشونت و تروریسم مخالفم. نمی دانم اسلام ستیزی از کی شروع شد. دلم به حال مظلومیت پیامبر اسلام می سوزد. چرا باید عده ای که خود را روشنفکر می دانند به او توهین کنند. روشنفکران جواب دهند اسلام ستیزی آیا تند روی نیست؟ توهین به اسلام و مسلمانان قابل قبول است؟ اگر در ایران یا هر کشور اسلامی مسلمانان به ادیان دیگر توهین کنند مطبوعات غربی جنجال راه می اندازند ولی ما مسلملنان حق نداریم از حیثیت خود دفاع کنیم. جدا متاسفم برای این خانم. این کار بر خلاف فرهنگ ایرانی است.
یکشنبه 16 دی 1386

asal moghadam - سوئد - استکهلم
من همیشه فکر می کردم ما مسلمانها به ادیان دیگه کاری نداریم حتی اگر هم توهینی بوده از جانب ادیان دیگه به اسلام شده و ما جز احترام به اعتقادات اونها کاری نکرده ایم . اما حالا این کار اونم از یک زن مسلمون ایرانی واقعا جای هیچ حرفی نمی زاده
یکشنبه 16 دی 1386

paddy_power - سوید - بورلنگه
بابا هر چی ایرانی ااره میکشه از مذهب . اجبا که هنوز بعد از این همه مدت طرفداره مذهبیم.نن با توهین به هر شکلش مخللفم. امیداارم که اون خانوم هم از توهینی که کرده عذر خواهی کند.
یکشنبه 16 دی 1386

dokhtare khoshkele irooni - استرالیا - ملبورن
واقعا شرم اوره اخه کسی نیست بهش بگه مگه تو زمانی که به دنیااومدی مسلمون نبودی من مطمدنم که این خانوم یه مزانی مسلمون بوده از ادمایی که تاچشمشون به خارج بیفته ودین ومذهب وفرهنگشون رو فراموش می کنن متنفرم به نظرم فقط ادمای بی فرهنگ این کارو می کنن ادمایی که اعتماد به نفس ندارن .
دوشنبه 17 دی 1386

mohammad-gol - ایران - دزفول
توهین به هر کس با هر مرامی کاری بسیار زشت است و دین اسلام انرا نا پسند دانسته است اگر شخصی خود دارای مسلک خاصی است عقاید خود را داشته باشد چه ربطی به پیامبر اسلام دارد که هر بی سر و پایی بیاید کمبودهای شخصیتی خود و خانواده اش را با تصاویر اسلام پیامبر (ص) نشان دهد مگر پیروان ادیان دیگر این کارها را با رهبران دینی خود میکنند خداوند از سر تقصیرات همه مردم بگذرد. ان شاء الله
دوشنبه 17 دی 1386

mary_prespolis - سوید - امیو
از مذهب نیست که میکشیم. از کاربران مذهبه که می کشیم . اگر ما شناخت کافی از مذ هبمون داشتیم هرگز چنین نمیشد.خوبه اعتراض کنید به کسانی که سوئ استفاده از مذهب میکنند نه به خود مذهب.
دوشنبه 17 دی 1386

(1) سعید - ایران - تهران
پدی خانووم زشته زشته !!!! عجبا نه اجبا
دوشنبه 17 دی 1386

payamak - انگلستان - منچستر
متاسفانه بعضی هموطنان خارجی این جور چیزها رو نشانه روشنفکری میدونن شرط میبندم این زن خودش تو ایران چادری بوده
دوشنبه 17 دی 1386

بابک - ایران - سبزوار
توهین به هر کسی ممنوع است و به مقدسات مردم نباید توهین کرد ولی ترور و تهدید گناهی بالاتر دارد عزیزان ایشان را به مناظره مجکوم نمایید
دوشنبه 17 دی 1386

آویه ر - استرالیا - سیدنی
وظیفه ما مسلمانان انتقام و تلافی توهین هایی که به پیامبر مکرم اسلام و یا قرآن می شود نیست. ما بعنوان مسلمان فقط باید به دیگر مذاهب احترام کامل بگذاریم. عقوبت این افراد جاهل با خداوند عزیز جبار خواهد بود.
دوشنبه 17 دی 1386

amir19 - هلند - لاهه
با سلام ایرانی داخل هلند هروقت میخواهند خودشان را نشان بدهند و از این راه پولی بدست بیارن سوژه زده اسلامی به خودشان می گیرند یا اینکه جونشان از طرف جمهوری اسلامی در خطر است جای شکر باقی که این خانم گفته از طرف تندروهای اسلامی تهدید شده نه از طرف ایران خوب باید تحقیق کرد دید مشکل این خانم در کجا این کشور گیره که همچنین خودشیرینی کرده تا یک وزیر حرفی زد این خانم خود ش به نمایش گذاشت این هم باید به امثال این خانها یاداور شد که هر وقت به مشکیلی گیر میکند دست به دامن حضرت محمد اهمه اطهار میشوند امیدوارم ان لحظه این شرمساریهارا به یاد بیاورن این بدان این خانم که برای این دولت این چیزها قدیمی شده و بهایی نمی دهند نمونه اش همان خانم سومالی علی هلندهلندهلندلاه
دوشنبه 17 دی 1386

nafas - ایران - ارومیه
آویه ر - استرالیا - سیدنی باهات کاملا موافقم.یه بار هم اینجا گفتم در روزهای توهین کاریکاتوریست دانمارکی به ساحت نبی مکرم اسلام یک جانبازی مقابل سفارت دانمارک از تابلوی نقاشی خودش از چهره مریم مقدس (ع)رونمایی کرد و به قول قرآن جواب تند خویی و توهین را با (قالوا سلاما)و ملاطفت ونرمخویی جواب داد.
سه‌شنبه 18 دی 1386

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.