درگوشی داغ ۱۸ جولای -محرم نوید کیا در سپاهان میماند

درگوشی داغ 18 جولای -محرم نوید کیا در سپاهان اصفهان میماند

  • در حالیکه پرسپولیس به دنبال محرم نویدکیا و سیدمهدی سیدصالحی و محرم نویدکیا بود، این دو بازیکن در اصفهان ماندنی شدند. ایرنا گزارش داده این دو بازیکن قراردادشان را با سپاهان تمدید کردند و در اصفهان باقی می مانند.

  • افشین قطبی در مصاحبه با روزنامه شرق عنوان کرد تا به حال تنها یک بار شرایط خود را برای پرسپولیسی ها فکس کرده و اینکه می گویند او شرایط جدیدی برای پرسپولیس تعیین کرده است، صحت ندارد.

  • به نوشته روزنامه مارکا چاپ اسپانیا باشگاه آث میلان خواهان به خدمت گرفتن ساموئل اتوئو، مهاجم کامرونی بارسلونا، است و یک پیشنهاد ۳۵ میلیون پوندی به بارسلونا برای خرید این مهاجم کامرونی ارائه کرده است. البته لاپورتا عنوان کرده که قصد فروش اتوئو را ندارد، اما به نظر می رسد او در حال بررسی این پیشنهاد است.
  • به نوشته روزنامه خبرورزشی مدیران پرسپولیس پس از از دست دادن آرش برهانی به دنبال به خدمت گرفتن فرزاد و فرهاد مجیدی هستند. گویا پرسپولیسی ها می خواهند هر طور شده یک استقلالی را قرمزپوش کنند تا ماجرای برهانی را جبران کنند. جهان فوتبال در این باره نوشت که حسین کاظمی در آستانه پیوستن به پرسپولیس قرار دارد.

  • به نوشته روزنامه گل آرش برهانی برای دو فصل بازی در استقلال ۵۰۰ میلیون تومان گرفته است. همچنین حمید شفیعی مهاجم سپاهان در گفتگو با ایسنا عنوان کرد که تا چند روز دیگر به استقلال می پیوندد.

  • رئالی ها همچنان آرین روبن را می خواهند. به نوشته روزنامه سان رئال یک پیشنهاد ۲۴ میلیون پوندی به سران چلسی ارائه کرده است و اگر روبن به مادرید بیاید هفته ای ۷۴ هزار پوند دلار حقوق می گیرد.

  • در حالیکه خیلی ها انتظار دارند که با توجه به موفقیتهای بسکتبال ایران در سالهای اخیر این رشته در المپیک پکن حاضر شود محمود مشحون رئیس فدراسیون بسکتبال عنوان کرد که کسب سهمیه المپیک محال است.
رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.