درگوشی داغ ورزشی ۱۴ ژوئن - کعبی از نیمکت نشینی شاکی هست

درگوشی داغ ورزشی 14 ژوئن - کعبی از نیمکت نشینی شاکی هست

  • حسین کعبی به شدت از نیمکت نشینی خود در بازی ایران با ازبکستان شاکی است و در این چند روز چندین مصاحبه علیه کادر فنی تیم ملی ایران انجام داده است. او به ایرنا گفت: "از اینکه بر روی نیمکت ذخیره های تیم ملی نشستم متاثرم و اکنون سئوال من این است که به چه علتی من باید نیمکت نشین بشوم. به نظر می رسد هر وقت که در تیم لسترسیتی به عنوان یک بازیکن ثابت به بازی بپردازم، دوباره در ترکیب اصلی تیم ملی قرار خواهم گرفت."

  • در حالیکه اکثر روزنامه ها از انصراف افشین قطبی از حضور در پرسپولیس خبر داده اند، حبیب کاشانی مدیر عامل پرسپولیس در گفتگو با شبکه خبر عنوان کرد که قطبی همچنان گزینه اصلی مربیگری سرخپوشان است، اما او درخواستهای جدیدی داشته است که باید در هیات مدیره مورد بررسی قرار بگیرد. به نظر می رسد پنجشنبه تکلیف قطبی مشخص خواهد شد.

  • به نوشته روزنامه شرق مهدی محمد نبی، دبیر فدراسیون فوتبال، به فدراسیون فوتبال استرالیا پیشنهاد داده است که برای انجام یک بازی دوستانه به تهران سفر کند و این دیدار، بازی خداحافظی خداداد عزیزی خواهد بود. استرالیایی ها در گام اول با پیشنهاد نبی موافقت کردند، اما به او گفتند که ایران باید درخواست رسمی اش را پس از جام ملتها برای فدراسیون استرالیا ارسال کند.

  • دیدار نهایی رقابتهای کشتی آزاد در وزن ۷۶ کیلو گرم با جنجالهای زیادی همراه شد. در این کشتی علی اصغر بذری موفق شد میثم مصطفی جوکار را شکست دهد. جوکار شدیدا به داوری معترض بود و برادر بزرگترش مسعود از سوی فدراسیون به دلیل توهین به داوران با محرومیت رو به رو شد. گفته می شود ناداوری در این مسابقه مشهود بوده و جوکارها معتقدند که برزگر قصد داشته بذری پیروز شود.

  • به نوشته روزنامه سان تیم آث میلان قصد دارد آندری شوچنکو را به صورت قرضی از چلسی به سن سیرو بازگرداند. آبراموویچ به دنبال این است که با ۱۵میلیون پوند شوچنکو را بفروشد اما پیشنهاد چلسی با موافقت میلانی ها رو به رو نشده است.

  • به گزارش خبرگزاری مهر باشگاه ابومسلم خراسان برای فرار از مشکلات مالی، به دنبال ایجاد تغییراتی در مدیریت خود است. ابومسلم که در فصل گذشته بین ایران خودرو و نیروی انتظامی سرگردان بود، می خواهد با مدیریت جدید به کار خود ادامه دهد. این احتمال وجود دارد که بدنه هیات مدیره باشگاه تغییر کند تا با حضور جمعی ازمدیران صنعتی استان خراسان در بخش مدیریتی باشگاه، بنیه مالی تنها نماینده استان خراسان رضوی در لیگ برتر تقویت شود.

  • بالاخره پس از کش و قوسهای فراوان کریستین چیوو در رم ماندنی شد. بارسلونا، رئال مادرید و اینترمیلان این مدافع رومانیایی را می خواستند، اما اسپالتی، سرمربی رم، در مصاحبه با سایت گل اعلام کرد که چیوو در رم می ماند و از این بابت خوشحال است.
رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.