امارات با شکست مقابل ژاپن از جام ملتها حذف شد

امارات با شکست مقابل ژاپن از جام ملتها حذف شد

تیم ملی امارات متحده عربی با شکست مقابل ژاپن، از دور چهاردهمین دوره رقابتهای فوتبال جام ملتهای آسیا حذف شد.
ژاپن قهرمان دوره گذشته جام ملتهای آسیا امارات را حذف کرد.

در این دیدار که روز جمعه از گروه دوم در ورزشگاه شهر هانوی ویتنام برگزار شد، تیم ژاپن قهرمان دوره قبل رقابتها موفق شد با نتیجه سه بر یک، امارات متحده عربی را شکست دهد.

برای ژاپن تاکاهارا در دقایق 22 و 27 و ناکامورا در دقیقه 42 از روی نقطه پنالتی گل زدند و سعید الکاس در دقیقه 66 تک گل امارات را بثمر رساند.

در این دیدار تیم امارات بدلیل اخراج بشیر سعید در دقیقه 55، مجبور شد ده نفره بازی را ادامه دهد.

تیم ژاپن با این پیروزی با 4 امتیاز در صدر جدول گروه دوم قرارگرفت، ویتنام با همین امتیاز و تفاضل گل کمتر دررده دوم و قطر با دوامتیاز در رده سوم ایستاد.

بدین ترتیب امارات متحده عربی که رد بازی نخست خود در برابر ویتنام شکست خورده بود، با دو باخت اولین تیم حذف شده در چهاردهمین دوره رقابتهای جام ملتهای آسیا خواهد بود.

این رقابتها روز شنبه با برگزاری دو دیدار در گروه سوم و چهارم پیگیری می شود که طی آن ازبکستان با مالزی دیدار می کند و عربستان سعودی به مصاف اندونزی می رود.

چهاردهمین دوره رقابت های فوتبال جام ملت های آسیا از روز شنبه هفتم ژوئیه با شرکت شانزده تیم آغاز شده و تا روز بیست و نهم ژوئیه ادامه خواهد داشت. چهار کشور تایلند، مالزی، اندونزی و ویتنام به طور مشترک میزبانی این مسابقات را برعهده دارند.

گروه بندی این مسابقات به شرح زیر است:

گروه اول: عراق، تایلند، استرالیا، عمانگروه دوم: ژاپن، قطر، امارات متحده عربی، ویتنام

گروه سوم: چین، ایران، ازبکستان، مالزی
گروه چهارم: عربستان سعودی، کره جنوبی، اندونزی، بحرین

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.