پروین: از سازندگان فیلم مستند پروین شکایت می‌کنم

پروین: از سازندگان فیلم مستند پروین شکایت می‌کنم

سرمربی سابق تیم پرسپولیس گفت: از سازندگان فیلم مستند درمورد زندگی خودم شکایت می‌کنم.

علی پروین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس افزود: قرار نبود هیچ فیلمی در باره زندگی من ساخته شود. گفتند یک برنامه تلویزیونی می سازند و صحبتی از ساخت فیلم در میان نبود. وی ادامه داد: اگر قرار باشد تصویری از من در یک فیلم دیده شود، باید با رضایت و هماهنگی خود من این اتفاق بیفتد و در غیر این صورت از سازندگان فیلم به مراجع قانونی شکایت خواهم کرد.

پروین در باره حضور در بخش دوم فیلم مستند اظهار داشت: دیگر هیچ کاری با سازندگان این فیلم نخواهم داشت و حاضر نیستم مقابل دوربین آنها حاضر شوم.
وی در مورد شایعه خرید تیم راه‌آهن برای حضور در لیگ برتر تصریح کرد: می‌توانستم فصل آینده با تیم را‌ه‌آهن در لیگ برتر حاضر شوم؛ اما به دلیل آنکه با ده بازیکن برای حضور در تیم استیل آذین قرارداد امضا کرده‌ ایم، درست نیست به همه چیز پشت پا بزنم. وی ادامه داد: این بازیکنان به امید من به استیل آذین آمده اند و از روز پنج‌شنبه نیز ثبت رسمی قراردادها در هیئت فوتبال تهران آغاز شده است. پروین در خصوص سرپرست تیم استیل آذین گفت: می‌خواهم یک پرسپولیسی قدیمی را برای این سمت انتخاب کنم؛ اما هنوز تصمیم قطعی در این خصوص نگرفته‌ام. فیلمی مستند از زندگی علی پروین در حال ساخت است و بخش اول این فیلم بعد از چهار ماه و نیم تصویربرداری به پایان رسیده و کارگردان آن معتقد است بخش دوم فیلم به زودی ساخته می‌شود.

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.