حسین کعبی با لستر سیتی قرارداد امضا کرد

حسین کعبی با  لستر سیتی  قرارداد امضا کرد

باشگاه دسته اولی لستر سیتی انگلیس روز پنجشنبه با "حسین کعبی" ملی- پوش ایرانی قرارداد امضا کرد.

روابط عمومی باشگاه لسترسیتی اعلام کرد، این تیم موفق شده در رقابتی فشرده با یک تیم دسته برتری انگلیس با کعبی ‪ ۲۱‬ساله قرارداد دو ساله امضا کند.

"مارتین آلن" سرمربی لستر سیتی در بیانیه‌ای که در پایگاه اینترنتی این باشگاه منتشر شد، قرارداد با کعبی را "بسیار مهم" توصیف کرد.

آلن اعلام کرد، مدیریت باشگاه لستر سیتی موفق شد بدون سر و صدا و ایجاد جنجال بر سر خرید کعبی او را به انگلیس آورده و با او قرارداد امضا کند.

سرمربی لسترسیتی از مدیریت باشگاه خود تشکر کرد که او را نسبت به کیفیت کار کعبی آگاه ساخته و قابلیت‌های این بازیکن را به او گوشزد کرده است.

آلن افزود: کعبی به بازی کردن در برابر پنجاه هزار تماشاچی عادت دارد، از این رو بازی در مقابل جمعیت هوادار لستر نباید برای او ترسناک باشد.

کعبی سال ‪ ۲۰۰۳‬نیز برای مدت کوتاهی به انگلیس آمد و با تیم دسته اولی ولورهمپتون تمرین کرد، ولی در آن هنگام مسئولان باشگاه فولاد اهواز (باشگاه سابق کعبی) و ولورهمپتون بر سر انتقال کعبی به توافق نرسیدند.

در پایگاه اینترنتی لستر از قول کعبی آمده است: وقتی با من در مورد این تیم صحبت شد، شروع به تحقیق درباره تاریخچه آن کردم و هنگامی که دریافتم "گری لینه کر" و "امیل هسکی" مهاجمان سابق تیم ملی انگلیس کارشان را از این تیم شروع کردند، خیلی خوشحال شدم.

کعبی افزود: من می‌خواستم در اروپا بازی کنم و لستر این شانس را به من داد. من مصمم هستم در لستر خوب بازی کنم و پاسخ اعتماد این باشگاه به خود را به خوبی بدهم.

قرارداد با کعبی نهمین قرارداد جدید سرمربی لستر سیتی طی دو ماه اخیر است.

مدیریت باشگاه لستر اعلام کرده که نماینده این تیم، در دیدار اخیر تیم ملی ایران در برابر جامائیکا که کعبی بهترین بازیکن میدان شناخته شد در ورزشگاه آزادی حضور داشته و از هنرنمایی او لذت برده است.

کعبی بلافاصله پس از امضای قرارداد با لسترسیتی و پشت سرگذاردن مراحل مقدماتی اداری و پزشکی به مالزی بازخواهد گشت و به اردوی تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا ملحق خواهد شد.

گفتنی است اگر ایران و استرالیا به عنوان دو مدعی اصلی در رقابت‌های جام ملت‌های آسیابه فینال راه یابند، آن گاه باید منتظر مقابله کعبی و "پاتریک کیسنوربو" هم بازی آینده کعبی در لستر سیتی نشست.

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.