درگوشی های داغ ورزشی امروز ۳ جولای

درگوشی های داغ ورزشی امروز 3 جولای

  • رسول کربکندی، مربی فصل گذشته ذوب آهن، هدایت تیم شهرداری بندرعباس را بر عهده گرفت. روزنامه خبر ورزشی در این باره نوشت که کربکندی برای یک فصل حضور در بندرعباس ۲۰۰ میلیون تومان گرفته است. همچنین این روزنامه از انتقال پژمان منتظری، مدافع فولاد خوزستان، با همین مبلغ به سپاهان خبر داد. پرسپولیس و استقلال هم این بازیکن را می خواهند.

  • محمود خوردبین، سرپرست پرسپولیس، در اولین تمرین این تیم تاکید کرد که افشین قطبی سرمربی فصل آینده پرسپولیس خواهد بود و اگر او به ایران نیاید، استیلی سرمربی قرمزها خواهد شد. اما از سوی دیگر روزنامه گل در این باره نوشت که مشکل ورود قطبی به ایران حل نشده و به همین دلیل پرسپولیسی ها مذاکرات خود را با فیروز کریمی شروع کرده اند.

  • به نوشته روزنامه جهان فوتبال ناصر حجازی، سرمربی استقلال، دیگر صمد مرفاوی را نمی خواهد و به دنبال یک دستیار جدید است. همچنین این روزنامه از انتقال نهایی مهدی رجب زاده به تیم الامارات خبر داد.

  • پس از اعلام محرومیت ۵ کشتی گیر دوپینگی علیمرادی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی، مدعی شد که این فدراسیون در مسابقات بابل اصلا آزمایش دوپینگ نگرفته و این محرومیت ها قانونی نیست. این در حالی است که نمایندگان کمیته جهانی مبارزه با دوپینگ (وادا) در بابل حاضر بودند.

  • به گزارش سایت گل خالد بلهروز، مدافع چلسی، راهی تیم سویا اسپانیا خواهد شد. این مدافع هلندی در لیست فروش چلسی قرار دارد و بایرن مونیخ هم او را می خواهد. سویا برای خرید بلهروز ۱۰ میلیون یورو می پردازد.

  • با شروع تمرینات پرسپولیس و حضور پژمان نوری در این تمرینات مشخص شد که این بازیکن کلیدی در پرسپولیس می ماند و قصد رفتن به استیل آذین یا ملوان را ندارد. خوردبین، سرپرست پرسپولیس، نوری را متقاعد کرده که در پرسپولیس بماند و در گام بعدی قصد دارد رضایت معدنچی را هم برای ماندن جلب کند.

  • یوونتوس، بارسلونا و رئال مادرید به دنبال خورخه آندراده، مدافع دپورتیو لاکرونیا، هستند. گفته می شود سران یوونتوس اگر نتوانند در چند روز آینده گابریل میلیتو را از ساراگوسا بخرند، بلافاصله آندراده را با ۱۱ میلیون یورو به خدمت می گیرند.
رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.