درگوشی های داغ ورزشی ۳۰ ژوئن

درگوشی های داغ ورزشی 30 ژوئن

  • پرویز مظلومی، مربی فعلی تیم ملی ب ایران، هدایت استقلال اهواز را بر عهده گرفت. روزنامه ۹۰ روز شنبه این خبر را در صفحه اول خود به چاپ رساند. بدین ترتیب فیروز کریمی باید به دنبال یک تیم جدید باشد. گفته می شود مذاکراتی بین سپاهان اصفهان و فیروز کریمی در حال انجام است.

  • به نوشته روزنامه شرق قرار بوده محمد مایلی کهن به عنوان قائم مقام باشگاه پرسپولیس انتخاب شود، اما مایلی کهن که با انتخاب افشین قطبی وحمید استیلی به سمت مربیان پرسپولیس مخالف است فعلا این پست را نپذیرفته است. روزنامه پیروزی هم در این باره نوشت که کاشانی همچنان به دنبال مایلی کهن و پیوس است.

  • ستار زارع از تیم ملی کناره گیری کرد. گفته می شود او از بی توجهی قلعه نویی دلخور بوده است. مسعود شجاعی هم چنین وضعیتی در تیم ملی دارد و شاید قبل از اینکه خط بخورد، خودش کناره گیری کند.

  • به نوشته روزنامه دیلی میل لیورپول می خواهد گابریل هاینتزه، مدافع آر‍ژانتینی منچستریونایتد، را به خدمت بگیرد. یوونتوس و رئال مادرید خواهان این بازیکن هستند و لیورپول هم به صف مشتریان این بازیکن پیوسته است. منچستریونایتد ۶ میلیون پوند روی هاینتزه قیمت گذاشته است.

  • به نوشته دیلی میل رئال مادرید با ارائه یک پیشنهاد ۱۶ میلیون پوند خواهان به خدمت گرفتن آرین روبن گوش چپ چلسی است.روبن هنوز قرارداد خور را با چلسی تمدید نکرده است و از طرفی با آمدن فلورن مالودا روبن تمایل دارد که چلسی را ترک کند.

  • در شرایطی که ناصر حجازی لیست فروش این باشگاه را که شامل انصاریان، علیزاده، داسیلوا، هاشمی، لطفی، احمدی و گیلائوری بوده را تکذیب کرده است، روزنامه گل نوشت حجازی قصد دارد داماد خود سعید رمضانی را به استقلال بیاورد.

  • در حالی که به گفته دکتر طاهری، سخنگوی ستاد مبارزه با دوپینگ، اسامی کشتی گیران دوپینگی روز یکشنبه اعلام می شود، گفته می شود که تعداد این کشتی گیران ۴ یا ۵ نفر است و چهره شاخصی هم در میان آنها وجود ندارد. مهمترین نفرات دوپینگی علیرضا قرایی، برادر رضا قرایی قویترین مرد ایران، و حمیدرضا شکیب، نایب قهرمان جوانان جهان، هستند.

  • روزنامه سان از خریدهای جدید تاتنهام خبر داد. تاتنهام می خواهد لاسانا دیارا و شون رایت فیلیپس را از چلسی به خدمت بگیرد. این خریدها ۱۸ میلیون پوند برای تاتنهام هزینه به جا خواهد گذاشت.
رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.