دبیر ستاد حوادث : زلزله امروز انرژی گسلهای تهران را تخلیه کرد

دبیر ستاد حوادث : زلزله امروز انرژی گسلهای تهران را تخلیه کرد

دبیر ستاد حوادث غیرمترقبه کشور با تاکید بر این که تهران از کانون زلزله فاصله زیادی دارد و جای نگرانی نیست‌،گفت: زلزله عصر امروز به نفع تهران بوده و انرژی گسلهای تهران را تخلیه کرده‌است.

حسین باقری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در پاسخ به این سوال که چرا این زلزله به نفع تهران بوده است، گفت: وقوع این زلزله باعث تخلیه انرژی گسلهای تهران و کاهش خطر وقوع زلزله از تهران به عنوان کانون حادثه می شود. وی افزود: خوشبختانه زلزله اصلی عبور کرده و مشکل جدی وجود ندارد اما پس‌لرزه‌ها ادامه دارد.

*آماده‌باش کامل عوامل پلیس در شهر تهران سرهنگ مهدی احمدی رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران نیز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس گفت: کلیه عوامل و یگان‌های نیروی انتظامی جهت برقراری نظم و امنیت در حالت آماده‌باش قرار دارند. وی افزود: در پی وقوع زمین لرزه در تهران، حضور مردم در پارک‌ها و فضای باز افزایش یافته و لذا کلیه نیروهای پلیس جهت برقراری نظم و امنیت خانواده‌ها به حالت آماده‌باش در شهر حضور دارند. وی گفت: خانواده‌های تهرانی در صورت بروز هرگونه مشکل امنیتی، انتظامی و پلیسی مراتب را به پلیس 110 تهران اعلام یا به مأموران مستقر در پارک‌ها گزارش کنند.

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.