باجناق احمدی‌نژاد مدیر عامل استقلال؟

باجناق احمدی‌نژاد مدیر عامل استقلال؟

خبرنگار سیاسی آفتاب کسب خبر کرد که در پی درگیری‌های موجود بر سر مدیرعاملی باشگاه استقلال به زودی مسعود زریبافان به سمت مدیرعامل باشگاه فرهنگی – ورزشی استقلال تهران منصوب خواهد شد.

با روی کار آمدن دولت احمدی‌نژاد حضور چهره‌های سیاسی نزدیک به دولت نهم به حوزه‌‌های ورزشی از جمله فوتبال افزایش یافته است. 
پیش از این و درست در زمان رایزنی‌ها بر سر انتخاب شهردار تهران دو عضو شورای شهر تهران پس از دیدار با رئیس جمهور به عضویت در هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس منصوب شدند. حضور حسن بیادی و حبیب کاشانی در هیأت مدیره پرسپولیس موجب استعفای محمدحسن انصاری‌فر از سمت مدیرعامل و ورود این باشگاه ورزشی در تونل بحران شد. از سوی دیگر محمد سعیدلو معاون اجرایی رئیس جمهور نیز به سمت رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس فعالیت می‌کند. گفته می‌شود قرار است خبر قطعی انتصاب زریبافان به سمت مدیرعاملی استقلال تا زمان صدور حکم علنی نشود. اکنون فتح‌الله – مدیرعامل اسبق استقلال تهران – سرپرستی این تیم را به عهده دارد. تعدادی از فعالان و روزنامه‌نگاران ورزشی به شدت نسبت به حضور چهره‌های سیاسی در حوزه فوتبال و تصمیم‌گیری‌های افراد غیرفوتبالی برای تیم‌ها اظهار نگرانی کرده بودند.

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.