رویارویی علی دایی با منچستر!

رویارویی علی دایی با منچستر!

خداحافظی علی دایی از فوتبال نه تنها برای فوتبال دوستان بلکه برای همه مردم ما سوژه‌ای بود که ساعت‌ها مهمانی‌ها را گرم می‌کرد. آقای گل پس از ثبت افتخاری دیگر نه از فوتبال ملی که از سایپا و تنها از مقام بازیکن کنار رفت، او نمی‌خواست با سلام و صلوات بدرقه شود و معتقد بود نیازی به بازی خداحافظی ندارد اما این روزها خبرهایی مبنی بر حضور منچستر یونایتد در ورزشگاه آزادی منتشر می‌شود...


    مهرداد هاشمی – مدیرعامل باشگاه سایپا – در این رابطه می‌گوید:

    باید در این خصوص با خود علی دایی بیشتر صحبت کنیم ولی در نظر داریم برای یک بازی خداحافظی باشکوه که شان او حفظ شود از یک تیم مطرح اروپایی دعوت نماییم.
    منچستر تیم مورد نظر شماست:    هاشمی: منچستر هم یکی از تیم‌هایی است که در لیست ما قرار دارد.    پس خبرها را تایید می‌کنید؟    هاشمی: هنوز هیچ صحبتی در این رابطه نشده، فقط این تیم در لیست ما قرار دارد ولی با مسئولان این تیم هیچ قراری گذاشته نشده است، یا منچستر یونایتد یا هر تیم مطرح اروپایی.    خود علی دایی مربی – بازیکن فصل گذشته سایپا می‌‌گوید:    بعد از مسابقات جام‌جهانی 2006، آلمان تصمیم به خداحافظی از فوتبال را به عنوان بازیکن داشتم که به دلیل بروز برخی مسایلی این اجازه به من داده نشد، شاید این خواست خدا بود که من امتحان دیگری شوم و بمانم تا برخی نتوانند سابقه 13 ساله مرا در تیم ملی خراب کنند. وی با بیان این‌که تصمیم به خداحافظی بعد از دیدار با تیم مس کرمان را از قبل گرفته بود، افزود: مردم ما همه چیز را می‌فهمند و خدا را شکر می‌کنم که این موفقیت نصیب من شد که با قهرمانی از فوتبال خداحافظی کنم.    وی درباره علت اعلام نکردن این خداحافظی از قبل گفت: دوست داشتم به دور از حاشیه با فوتبال خداحافظی کنم. اگر این موضوع را پیش از پایان مسابقه اعلام می‌کردم، حرف و حدیث‌هایی پیش می‌آمد.    دارنده عنوان بیشترین گل زده ملی جهان گفت: تیم سایپا پس از یک سال فشار و تمرین خوب توانست نتایج زحمات خودش را بگیرد. چون بچه‌های ما در این فصل خیلی خوب کار کردندو ما تقریبا بیش از بیست هفته درصدر جدول بودیم و پس از یک افت، دوباره خودمان را به صدر جدول بازگردانده و قهرمانی را کسب کردیم.

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.