مجید جلالی سر مربی پرسپولیس میشود

درگوشی های داغ ورزشی 9 ژوئن

  • چند روزنامه از جمله کیهان ورزشی روز شنبه خبر دادند مجید جلالی سرمربی آینده پرسپولیس خواهد بود. در این میان روزنامه گل مدعی شد که استیلی سرمربی خواهد شد و جلالی دستیارش، که با توجه به سوابق جلالی و ستیلی بعید به نظر می رسد.

  • روز شنبه چندین روزنامه از جمله روزنامه گل از مدیرعاملی مسعود زریبافان در باشگاه استقلال و حضور رضایی، ایروانی، بهمنی و نفریه در هیات مدیره این باشگاه خبر دادند. این اخبار موجب ناراحتی علی فتح الله زاده، سرپرست فعلی استقلال، شده و او برای اعتراض به مدیرعاملی زریبافان به ملاقات علی آبادی رفته است.

  • جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس روز یکشنبه در شرایطی برگزار می شود که خیلی ها می گویند این جلسه هم نتیجه خاصی نخواهد داشت و همه چیز به آینده موکول خواهد شد. خبرگزاری فارس گزارش داده ممکن است انصاری فرد در این جلسه استعفا دهد تا از حمایت هیات مدیره مطمئن شود.

  • امرسون، هافبک برزیلی رئال مادرید، به کافو گفته است که می خواهد به میلان بیاید. کانال 4 دراین باره نوشت که این بازیکن دوست دارد به لیگ ایتالیا بازگردد و با توجه به حضور پرشمار برزیلی ها در میلان، امرسون هم می خواهد به سن سیرو برود.

  • محمد رضا یزدانی خرم، رئیس فدراسیون کشتی، لاهیجان را به عنوان میزبان مسابقات انتخابی برگزیده است. بنظر می رسد یزدانی خرم از این انتخاب خود پشیمان است و نمی دانسته که این مسابقات به چه میزان مهم و پر حاشیه است. فدراسیون تلاش کرد میزبانی را به تهران منتقل کند که به علت عقد قرارداد لاهیجانی ها با چند اسپانسر موفق نشد و تنها توانست مسابقات را به تعویق بیندازد.

  • گفته می شود دیوید ترزگه، مهاجم فرانسوی یوونتوس، مدنظر والنسیا است. ترزگه قصد جدایی از یووه را دارد و به گزارش کانال 4، والنسیا برای خرید ترزگه ۱۲ میلیون پوند کنار گذاشته است. این بازیکن تا سال ۲۰۰۸ با یووه قرارداد دارد.
رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.