وینکو بگوویچ :تمام دارایی من ۱۲ بازیکن است

تمام دارایی من 12 بازیکن است

سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان با اشاره به مشکلات این تیم قبل از بازی با تیم عربستان گفت : جای تعجب دارد اما تمام دارایی ما در حال حاضر 10 بازیکن و 2 دروازه بان است .

وینکو بگوویچ در گفت و گو با پایگاه خبری ورزش ایران با بیان این مطلب افزود : همه از ما انتظار خلق معجزه دارند اما واقعیت این است که اردوی تیم امید در حال حاضر خالی از بازیکن بوده که این مساله دست ما را برای هر گونه تصمیم گیری بسته است .

وی با انتقاد از باشگاه های کشور گفت : نمی دانم چطور تصمیم گیری می شود ،‌ برخی از باشگاه ها بازیکن نمی دهند و بعضی دیگر هم تمام مدت بهانه می گیرند . فوتبال ملی باید بر تمام جوانب فوتبال داخلی ارجح باشد که در این مدت همه چیز دیدم به غیر از این مساله . در کجای دنیا می توان با 10 بازیکن و 2 دروازه بان تیم های مدعی را شسکت داد .سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان گفت :‌ در این مدت از باشگاه های تراکتور سازی و فولاد بازیکن می خواستیم که به دلیل مسابقات پلی آف به ما ندادند. اکنون نیز باید قید بازیکنان صبا و سپاهان را بزنیم چرا که این تیم ها به دلیل حضور در مسابقات فینال جام حذفی همکاری نمی کنند . با این حساب من چه کاری از دستم بر می آید ؟ بگوویچ افزود :‌ تنها 3 روز فرصت باقی است تا به مصاف عربستان برویم اما من هنوز حتی یک تیم کامل را در اختیار ندارم . متاسفانه به نظر می رسد فوتبال ملی برای باشگاه ها کم ارزش بوده و آنها تنها به منافع خود می اندیشند .وی خاطر نشان کرد : ما هنوز روی کاغذ شانس صعود داریم چرا که طبق آیین نامه ای که در اختیار من است اولویت اول به تفاضل گل داه شده و سپس گل زده و بازی مستقیم مورد قبول است . البته این آیین نامه مربوط به AFC است و باید گفت با این حساب هنوز شانسی را برای فوتبال ایران متصورم.سرمربی تیم فوتبال امید گفت : تیم عربستان به عنوان حریف دیرینه ایران همواره در آسیا مطرح بوده و می توان گفت که بازی های این دو تیم بیشتر شبیه یک دربی فوتبال است . ای کاش باشگاه ها بیشتر به این مساله توجه می کردند تا دچار این مشکلات نمی شدیم ، اما باید با واقعیت کنار آمد چرا که در حال حاضر شرایط همین است .

 

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.