ارغوان رضایی از اپن فرانسه حذف شد

ارغوان رضایی از اپن فرانسه حذف شد

ارغوان رضایی، تنیس باز ایرانی الاصل فرانسوی، در دور اول مسابقات تنیس فرانسه در برابر تنیس باز دیگری از فرانسه شکست خورد و از مسابقات حذف شد.
ارغوانی رضایی، تنیس باز ایرانی الاصل فرانسوی در دور اول مسابقات اپن فرانسه حذف شد

در دور اول مسابقات تنیس اپن فرانسه که از روز یکشنبه در پاریس آغاز شده است، بیشتر تنیس بازان مطرح موفق به شکست دادن حریفان خود و صعود به دور دوم شده اند.

رضایی نوزده ساله در مسابقات تنیس استانبول که هفته گذشته برگزار شد، توانست سرنا ویلیامز از آمریکا و ماریا شاراپووا از روسیه را شکست دهد و امیدهای زیادی را برای کسب نتایج خوب در اپن فرانسه به وجود آورد.

اما او در اولین دیدار خود در برابر ماریون بارتولی از فرنسه، شانس شماره 18 قهرمانی این مسابقات، با نتایج 6 بر 2 و 6 بر 4 شکست خورد و در دور اول از این مسابقات خداحافظی کرد.

در بازیهای مهم برگزار شده در دور اول در بخش مردان، راجر فدرر از سوئیس مایکل راسل از آمریکا را به راحتی شکست داد.

نیکلای داویدنکو و مارات سافین از روسیه، ایوان لوبیچیچ از کرواسی، خوان ایگناسیو چلا، دیوید نعلبندیان و گیلرمو کاناس از آرژانتین، تامی روبردو از اسپانیا و ریچارد گاسکوئه از فرانسه نیز از جمله تنیس بازان ÷رشانسی بودند که همگی در دور اول حریفان خود را شکست دادند.

در بخش زنان نیز تنها تنیس باز مشهوری که در دور اول شکست خورد، نادیا پترووا، بخت یازدهم قهرمانی مسابقات بود که در مقابل کوتا پشکه از جمهوری چک با نتایج 5 بر 7، 7 بر 5 و 6 بر صفر شکست خورد و از دور مسابقات حذف شد.

اما در دیگر دیدارهای دور اول بخش زنان دیگر تنیس بازان مشهور حریفان خود را شکست دادند. سرنا و ونوس ویلیامز از آمریکا، جاستین هنین از بلژیک، یلنا یانکوویچ از صربستان، النا دیمنتیوا و دارینا سافینا از روسیه، نا لی از چین و نیکول وایدیسووا از جمهوری چک از جمله این بازیکنان بودند.

مسابقات اپن فرانسه در کنار اپن استرالیا، ویمبلدون و اپن آمریکا چهار تورنمنت اصلی تنیس دنیا به حساب می آیند.

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.