انصاری فرد:اگر به فکر منافع خودم بودم برنمی‌گشتم

انصاری فرد:اگر به فکر منافع خودم بودم برنمی‌گشتم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران تاکید کرد که اگر به فکر منافع شخصی خود بود به پرسپولیس بازنمی‌گشت.

محمدحسن انصاری‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) اظهار کرد: تنها به خاطر پرسپولیس و هواداران این تیم بازگشتم و در این مورد نیز هیچ گاه به فکر منافع شخصی نبودم.

وی افزود: قطعا اگر در پی اتفاقات اخیر نباید به پرسپولیس بازمی‌گشتم اما، پس از نشست هیات مدیره و عدم پذیرش استعفا و بر اساس تصمیماتی که اتخاذ شد برای بازگشت و پاسخگویی به نیازهای هواداران مجاب شدم.
انصاری‌فرد خاطرنشان کرد: نمی‌خواهم به پایان بازگشت فکر کنم، در حال حاضر آمده‌ام تا به باشگاه کمک کنم و همانطور که قبلا نیز اعلام کرده بودم برای کمک به پرسپولیس نیز هیچ پیش شرطی ندارم. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: معلوم نیست پس از پایان رقابت‌های لیگ و جام حذفی چه اتفاقی خواهد افتاد. در طول این بیست روز (پس از استعفا) اتفاقات زیادی رخ داده است اما، این بار آمده‌ام که در کنار پرسپولیس شرایط آینده را به خوبی پشت سر بگذاریم. وی افزود: اگر هیات مدیره می‌خواهد پس از بیست روز آینده دوباره کارنامه‌ی مرا بررسی کند اصلا اهمیت ندارد، به این مسایل نیز فکر نمی‌کنم، چرا که عملکردم در پرسپولیس کاملا روشن است. انصاری‌فرد همچنین از فراهم شدن شرایط برای خرید یک استادیوم اختصاصی برای باشگاه پرسپولیس خبر داد واظهار کرد:‌ از مدت‌ها پیش در تدارک خرید یک استادیوم اختصاصی برای پرسپولیس بودیم، در این راستا توافقات و مذاکرات خوبی انجام دادیم. پنج شنبه شب نیز در نشست هیات مدیره این موضوع مطرح شد و مقرر گردید تا با همکاری سازمان تربیت بدنی هر چه سریع‌تر اقدامات خرید انجام شود. وی افزود: بر اساس برنامه‌ی مدون شده قرار است این استادیوم با کمک سازمان خریداری شده و بخشی از هزینه‌های خرید این ورزشگاه به صورت قسطی از سوی باشگاه پرسپولیس پرداخت شود. مدیرعامل پرسپولیس همچنین در رابطه با نشست شب گذشته هیات مدیره باشگاه گفت: این نشست در دفتر سعیدلو و با حضور تمام اعضا به جز کاشانی برگزار شد. قرار بود همه‌ی اعضا حضور داشته باشند اما، به دلیل مسافرتی که برای حبیب کاشانی پیش آمده بود وی موفق نشد در این جلسه حضور پیدا کند، مسایل مهم و قابل توجهی در این جلسه مطرح و تصویب شد. انصاری فرد به ایسنا گفت: در مورد برنامه‌های آینده باشگاه و تعامل هیات مدیره برای اجرای آن بحث‌های خوبی انجام گرفت. مقرر شد مجمع عمومی باشگاه نیز به زودی برگزار شود تا در مورد بدهی‌های سالیان گذشته پرسپولیس تصمیم‌گیری شود. وی خاطرنشان کرد: در مورد شرایط کنونی باشگاه نیز بحث‌هایی مطرح شد. انصاری‌فرد همچنین در مورد بازی‌های آینده پرسپولیس در لیگ برتر و جام حذفی گفت: شرایط حساسی داریم. تحت هر شرایطی به دنبال انجام بازی‌های خوب و کسب عنوان قهرمانی در جام حذفی هستیم. امیدوارم که با تعامل مشترک سازمان تربیت بدنی، هیات مدیره و کادر فنی و بازیکنان تیم بتوانیم عنوان قهرمانی رقابت‌های جام حذفی را به دست آوریم.

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.