درگوشی های ورزشی چهارشنبه ۱۶مه

گفته می شود که ...

  • بنظر می رسد امیر قلعه نویی برای در اختیار داشتن لژیونرها در هنگام رقابتهای جام ملتهای آسیا با مشکلات زیادی روبرو است. گفته می شود در هنگام حضور قلعه نویی در اسپانیا و ملاقات او با سیگاندا،مربی اوساسونا با حضور نکونام در جام ملتها مخالفت کرده است و در این رابطه اختلاف نظرهایی بین قلعه نویی و سیگاندا وجود دارد که هنوز حل نشده است.


  • گفته می شود اعضای هیات مدیره پرسپولیس برای اینکه محمدحسن انصاری فرد را راضی کنند تا در جلسه دوشنبه شب هیات مدیره شرکت کند به او هشدار داده بودند که اگر نیاید امیر عابدینی را به عنوان سرپرست این باشگاه انتخاب می کنند.اما این ترفند هم کارگر نشد و انصاری فرد به جلسه نرفت.شاید این اتفاق پنجشنبه رخ دهد.

  • درحالیکه خود مهدوی کیا مدعی است مذاکراتی با هامبورگ برای تمدید قرارداد انجام نداده است اما گفته می شود محمود رضا فاضلی ،مدیر برنامه های این بازیکن مذاکرات اولیه خود را با سران هامبورگ شروع کرده است و در این مذاکرات متوجه شده که مدیران این تیم تغییر عقیده داده اند وخواهان تمدید قرارداد با مهدی هستند.اگر دیدید مهدوی کیا در هامبورگ ماندنی شد تعجب نکنید.

  • نیمکت نشیت شدن وبازی نکردن چندی از ملی پوشان تیم ملی در ماههای اخیر امیر قلعه نویی را دچار تردید کرده که آنها را به تیم ملی دعوت کند یا خیر.این احتمال وجود دارد که در فهرست جدید تیم ملی نام نفراتی چون ابراهیم میرزاپور،محمد نصرتی وحسن رودباریان دیده نشود.

  • در حالیکه شایعه شده بود بانوان تکواندو کار ایران اجازه ندارند در مسابقات بین المللی شرکت کنند اما چنین خبری صحت ندارد. پوشش اسلامی این تکواندوکاران مورد تائید WTFاستو و آنها می توانند در مسابقات آسیایی،جهانی و المپیک شرکت کنند اما ITF این پوشش را قبول ندارد و در مسابقاتی که زیر نظر این نهاد برگزار می شود از حضور بانوان با حجاب جلوگیری می شود

  • مسوولان یوونتوس به دنبال به خدمت گرفتن کریستین چیوو،مدافع تیم رم هستند. آنها حاضرند برای اینکه این بازیکن رومانیایی را به تورین بیاورند ۱۰ میلیون پوند بپردازند وقراردادی ۴ ساله با او ببندند.

  • منچستر یونایتد بازیکن ۱۹ ساله پورتو را هدف قرار داده است.آندرسون برزیلی که توانایی بازی در کناره های زمین را دارد بازیکن بسیار آینده داری است. مارتین فرگوسن برادر سر سرالکس بازیهای اخیر این برزیلی را زیر نظر داشته است.
رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.