هنر اقلیتهای قومی لندن - عکس

نمایشگاهی با عنوان "چهار گوشه" که بر روی هنر اقلیتهای قومی لندن متمرکز و با موضوع محل زندگی این مردم در این شهر مرتبط است، از 24 مارس در گالری "نشنال پرتریت" لندن آغاز شده که تا 5 اوت سال جاری ادامه خواهد داشت.

این مرکز با همکاری گالری های هنری محلی و مسئولان رویدادهای فرهنگی کوچک در گوشه و کنار لندن، با هدف معرفی فرهنگهای مختلف به یکدیگر آثاری از اقلیتهای قومی را به زیر یک سقف گرد هم آورده است.

از شمال لندن گروهی از هنرمندان آسیایی تبار مانند چینی ها، ژاپنی ها و تایوانی ها با همکاری دو هنرمند به نامهای آندره سینکلر و ونگ من هنر سنتی بادبادک سازی و نقاشی بر روی آن را به نمایش گذاشته اند.

هنرمندانی با تباری از کشورهای حوزه دریای کارائیب، شرق لندن را نمایندگی می کنند. این هنرمندان با همکاری "سازمان سالمندان هکنی" پرتره هایی از افراد سالمند را به این نمایشگاه فرستاده اند.

نماینده های جنوب لندن هنرمندان جوانی از گالری 198 محله بریکستون هستند که آثارشان را در رشته های مختلف هنری از جمله طراحی پارچه، عکاسی و اینستالیشن به نمایش گذشته اند. موضوع مشترک این آثار زندگی نوجوانان در این قسمت شهر است.

غرب لندن نیز که جامعه بزرگی از هندی و پاکستانی تبارهای مقیم این شهر را در خود جای داده، با استفاده از هنرهای تصویری و موسیقی زندگی این جامعه قومی در لندن را منعکس کرده است.

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.