اسامی بازیکنان تیم ملی اعلام شد

امیر قلعه نوعی سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان، اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی جهت اعزام به قطر را اعلام کرد.

به گزارش گروه فوتبال خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا)و به نقل از سایت رسمی فدارسیون فوتبال برای این بازی دوستانه که در تاریخ 4/1/86 در کشور قطر برگزار خواهد شد نام 31 بازیکن ذیل به چشم می خورد:

 

حسن رودباریان، عباس محمدی، وحید طالب لو، مهدی رحمتی، هاشم بیگ زاده، مرتضی اسدی، محمد منصوری، مهدی مهدوی کیا، جواد کاظمیان، سید جلال حسینی، مسعود شجاعی، ایمان مبعلی، جواد نکونام، آندرانیک تیموریان، حسین کاظمی، مازیار زارع، علی کریمی، فریدون زندی، ابراهیم صادقی، وحید هاشمیان، رضا عنایتی، رسول خطیبی، مهدی رجب زاده، علی انصاریان، مجتبی شیری، امیر حسین صادقی، رحمان رضایی، احمد جمشیدیان، احمد تقوی، پژمان منتظری و سپهر حیدری.

قلعه نوعی ضمن اعلام اسامی فوق اعلام کرد که کلیه بازکنان دعوت شده به استثنای رحمان رضایی که قبلا در این زمینه از کادر فنی کسب اجازه کرده باید صبح روز 26/12/85 در محل هتل المپیک حضور یافته و خود را به کادر فنی تیم ملی معرفی نمایند.

 

گفتنی است حسین کعبی به خاطر همراهی تیم ملی امید و هادی عقیلی و محمد نوری بازیکنان سپاهان، به دلیل شرکت در مسابقات باشگاه های آسیا که در عربستان برگزار می شود در این لیست جای نگرفته اند.

 

همچنین نام بازیکنان منتخب تیم های پرسپولیس و پاس(به جز رودباریان) بعد از بازی این دو تیم که در مورخ 28/12/85 به مصاف هم می روند اعلام خواهد شد

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.